سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه بیم (از خدا)، دانش است . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
مراسم منشور عزت در امام زاده سنخواست با حضور مردم شهید پرور شهر سنخواست و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری جاجرم؛ حجت الاسلام صالحی نیا رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم در گفت و گو با خبرنگار ما در مراسم منشور عزت، اظهارداشت: همزمان با اول صفر، سالگرد ورود کاروان اهل بیت(ع) به شهر شام و خطبه‌خوانی حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در دستگاه ظلم و جور اموی، همایش نهضت بیداری با خطبه های علوی( منشور عزت) در امامزاده سنخواست با حضور مردم ولایت مدار برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه‌ با ورود کاروان اسرای کربلا به شهر شام، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کاخ یزید‌ با محکومیت خاندان بنی‌امیه، قاتلان و عاملان شهادت حضرت اباعبدالله(ع)، عزت اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشتند، افزود: همزمان با سالگرد این واقعه، همایش های منشور عزت با هدف تبیین قیام امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کاخ استکبار در جوار امامزادگان برگزار شد.

همزمان با آغاز ماه صفر ضریح امامزاده زین العابدین(ع) سنخواست با حضور امام جمعه و مسوولین شهرغباروبی شد.

ضریح امامزاده زین العابدین(ع) سنخواست غباروبی شد

 

به گزارش پایگاه خبری جاجرم؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم گفت: همزمان با آغاز ماه صفر ضریح مطهر امامزاده زین العابدین(ع) با حضور امام جمعه،شورای اسلامی،هیئت امناء و مردم متدین شهر سنخواست غباروبی شد.
حجت الاسلام صالحی نیا افزود: ضریح جدید این امامزاده در نیمه ماه مبارک رمضان امسال در ابعاد 1/60*2/80 متر به مبلغ 400 میلیون ریال ساخته و نصب شد، که 200میلیون ریال آن را مردم و خیرین منطقه و بخش دیگر آن از محل اعتبارات سفر رهبری به استان پرداخت شد که این ضریح  برای دومین بارغباروبی شد.
وی افزود: موقعیت این امامزاده در شمال شرق میدان مرکزی شهر سنخواست آرامگاه امام زاده زین العابدین(علیه السلام) که از نوادگان امام موسی کاظم (علیه السلام) است.
وی بابیان اینکه آرامگاه امامزاده زین العابدین (ع) بنایی تاریخی-مذهبی واقع در شهر سنخواست است اظهار کرد: امامزاده از لحاظ ویژگی های معماری منحصر به فرد است، بنای مربوط در زمان صفویه احداث شده و تاکنون تغییرات فراوانی یافته است.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ