سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ آفریدگان نزد خداوند، غیبت کننده است . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1391 - 19:54


پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری رجا حدفاصل دوم تا 23 اسفندماه سال ‌جاری، از فردا (دوشنبه)آغاز می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت قطارهای رجا ( حد فاصل دوم تا 23 اسفند ماه جاری) از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه از طریق کلیه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

هموطنان عزیز می توانند به منظور تهیه بلیت با مراجعه به یکی از مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

شماره پیامک 3000139 و 3000300 نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار می‌باشد.

گفتنی است؛ با عنایت به اینکه قیمت بلیت قطارهای مسافری شرکت رجا در دور قبلی افزایش قیمت ها لحاظ نشده بود لذا در راستای جبران بخشی از هزینه های این شرکت، قیمت بلیت در دور جدید پیش فروش فقط برای شرکت رجا در برخی مسیرها با میانگین 31 درصدافزایش به فروش خواهد رسید.

لازم به ذکر است؛ شرکت های خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل ریلی به دلیل رشد هزینه های جاری ناگزیر به اعمال برخی نرخهای جدید در حوزه ارائه خدمات هستند و قطعا افزایش نرخ بلیت شرکت رجا با هدف ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به هموطنان عزیز خواهد بود.

بر اساس این گزارش نرخ درخواستی از سوی شرکت قطارهای مسافری رجا بیش از 42 درصد بوده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته و جلسات برگزار شده در مجموعه راه آهن به منظور حفظ رفاه حال مسافران گرامی حوزه ریلی با افزایش متوسط 31درصدی قیمت بلیت آنهم برای برخی مسیرها موافقت شده است. این در حالی است که نرخ جدید مذکور به رغم افزایش لحاظ شده باز هم از قیمت تمام شده بلیت، صندلی ایجادی و قیمت فروش بلیت سایر شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری کمتر می باشد.


91/11/29::: 10:54 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ