سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا ایمان را واجب کرد براى پاکى از شرک ورزیدن ، و نماز را براى پرهیز از خود بزرگ دیدن ، و زکات را تا موجب رسیدن روزى شود ، و روزه را تا اخلاص آفریدگان آزموده گردد ، و حج را براى نزدیک شدن دینداران ، و جهاد را براى ارجمندى اسلام و مسلمانان ، و امر به معروف را براى اصلاح کار همگان ، و نهى از منکر را براى بازداشتن بیخردان ، و پیوند با خویشاوندان را به خاطر رشد و فراوان شدن شمار آنان ، و قصاص را تا خون ریخته نشود ، و برپا داشتن حد را تا آنچه حرام است بزرگ نماید ، و ترک میخوارگى را تا خرد برجاى ماند ، و دورى از دزدى را تا پاکدامنى از دست نشود ، و زنا را وانهادن تا نسب نیالاید ، و غلامبارگى را ترک کردن تا نژاد فراوان گردد ، و گواهى دادنها را بر حقوق واجب فرمود تا حقوق انکار شده استیفا شود ، و دروغ نگفتن را ، تا راستگویى حرمت یابد ، و سلام کردن را تا از ترس ایمنى آرد ، و امامت را تا نظام امت پایدار باشد ، و فرمانبردارى را تا امام در دیده‏ها بزرگ نماید . [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان

91/12/25 - 10:14
شماره: 13911225000079

نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:
مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این وزارتخانه برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس در آخرین روزهای سال ندارد، گفت: مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر است.

خبرگزاری فارس: مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر است

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: آموزش و پرورش تابع تقویم رسمی کشور است و بر اساس آن، مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه «آیا اگر دانش‌آموزی در این روزها غیبت تحصیلی داشته باشد، برخورد انضباطی با وی صورت می‌گیرد؟»، گفت: ما نمی‌توانیم دانش‌آموزان را به اجبار سر کلاس بیاوریم اما به آنها توصیه می‌کنیم از زمان آموزشی استفاده کنند و این فرصت‌ها را برای تحصیل از دست ندهند.

فرهادی با بیان اینکه خانواده‌ها باید به فرزندان نظم پذیری را آموزش دهند، ادامه داد: خانواده‌ها باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا بر اساس تقویم رسمی کشور، برنامه تعطیلات آنها نیز آغاز شود و اینگونه نباشد که یک روز قبل از شروع تعطیلات و یک روز بعد از پایان تعطیلات، دانش‌آموزان به مدرسه نیایند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درس در روزهای 26، 27 و 28 اسفند تشکیل می‌شود، افزود: معلمانی که در این روزها تدریس دارند، کلاس‌های درس را دایر خواهند کرد و آن دسته از فرهنگیانی مرخصی گرفته‌اند که عوامل اجرایی مدرسه هستند و تدریس ندارند.

* درباره تعطیل یا دایر بودن روز 14 فروردین 92 به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص «تعطیل یا دایر بودن مدارس در روز چهارشنبه 14 فروردین 92» گفت: وزیر آموزش و پرورش معتقد است که تعطیلات و در کنار خانواده بودن، یک اردو و برنامه‌ تربیتی مهم و ارزشمند برای دانش‌آموزان است و به همین دلیل پیشنهاد تعطیل شدن روز چهارشنبه 14 فروردین 92 را که بین دو تعطیلی 13 فروردین و پنج‌شنبه 15 فروردین قرار دارد، به هیئت دولت ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش تابع تصمیم هیئت دولت است و در صورت تأیید دولت، از طریق رسانه‌های جمعی به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ