سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما را دوست بدارد، در روز قیامت همراه ماخواهد بود. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بنام خداوند بخشنده مهربان
حرف مردم

درمانگاه «سیدالشهدا» جاجرم ساعت کاری کمی دارد و می گویند سقف پذیرش پر شده است. به نظر شما جواب قانع کننده است؟ ساعت 13 به مرکز درمانی تأمین اجتماعی جاجرم مراجعه کردم، گفتند: پذیرش مان تمام شده است. آیا 60 نفر پذیرش برای شهرستان جواب گو است؟

در خیابان چمران جنوبی 10 جاجرم زمین وقفی رها شده ای قرار دارد که بایر و زباله دانی شده و باعث سلب آسایش از همسایگان و خانه های مجاور آن شده است.

شهرک اندیشه جاجرم هم چنان بدون ADSL است. مسئولان مخابرات خراسان شمالی به این موضوع توجه کنند.

سنخواست امام جمعه؛ حجت الاسلام «یوسف زاده»

گروه شهرستان ها – امام جمعه سنخواست با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: چرا عده ای که در سال های 87 و 88 برای مسکن مهر ثبت نام کردند هنوز صاحب خانه نشده اند و هنوز هم در پایان دولت تکلیف مشخصی ندارند؟

وی افزود: در بعضی از شهرهای کوچک که 10 هزار یا 15 هزار نفر جمعیت دارد، گاهی دیده می شود که 2 هزار مسکن از نوع آپارتمانی ساخته می شود که هیچ ضرورت و سنخیتی با فرهنگ آن مردم ندارد.

جاجرم امام جمعه؛ حجت الاسلام «موسوی»

گروه شهرستان ها – امام جمعه جاجرم گفت: یکی از ویژگی های خانواده قرآنی، مهمان نوازی است.

وی افزود: باید بدانیم عامل صدمه رساندن به سلامت هر فرد 2 نوع است که شامل عوامل مادی و عوامل معنوی و اخلاقی مثل حرص، حسادت و قطع رابطه با هم نوعان است که سلامت جسمی و روحی انسان را به خطر می اندازد.

حجت الاسلام «موسوی» تصریح کرد: مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 در آلماتی بار دیگر بی صداقتی غرب را ثابت کرد.

وی بیان کرد: آن چه دشمن را در رسیدن به خواسته هایش ناکام و او را از طرح مطالبات بیشتر ناامید می کند، حضور پر شور مردم در انتخابات است.

امام جمعه جاجرم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: یکی از ویژگی های آن حضرت این بود که همواره به فکر امت و مردم بودند و حتی تمام شب را به عبادت می پرداختند و برای دیگران دعا می کردند.

مدیر جهاد کشاورزی:
80 درصد مزارع گندم جاجرم به سن گندم آلوده است
خراسان شمالی - مورخ پنج‌شنبه 1392/01/22 شماره انتشار 18376
سن زدگی کاهش تولید و کیفیت گندم در اسفراین را در فصل برداشت به همراه دارد

علیداد – 80 درصد مزارع گندم جاجرم امسال به سن گندم آلوده شده است.مدیر جهاد کشاورزی جاجرم روز گذشته با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سال گذشته در هزار و 600 هکتار از مزارع گندم این شهرستان با سن گندم مبارزه شد.«نامور» افزود: سطح زیر کشت گندم در این شهرستان 5 هزار و 400 هکتار است و با شرایط آلودگی مزارع پیش بینی می شود در فصل برداشت با کاهش تولید و کیفیت محصول گندم مواجه شویم.وی تصریح کرد: خسارت سن مادری گندم در مناطق امیرآباد، صادق آباد، سنخواست و خراشا مشاهده شده است.وی البته به میزان این خسارت اشاره نکرد و از کشاورزان منطقه خواست طبق نظر کارشناس نسبت به سم پاشی مزارع خود اقدام کنند تا کمتر شاهد خسارت این نوع آفت باشیم.

بخشدار:
نخستین پمپ بنزین سیار در شوقان راه اندازی شد
خراسان شمالی - مورخ پنج‌شنبه 1392/01/22 شماره انتشار 18376

علی نیا – نخستین پمپ بنزین سیار در بخش جلگه شوقان از توابع جاجرم راه اندازی شد.

بخشدار جلگه و شوقان روز گذشته با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیش از این 10 هزار ساکن این بخش بنزین مورد نیاز خودروهای خود را از بجنورد تأمین می کردند که در حال حاضر با راه اندازی این پمپ بنزین مشکل رانندگان بخش برطرف شد.

وی بیان کرد: پی گیر راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی در این بخش هستیم که با این اقدام پمپ بنزین در این مجتمع نصب خواهد شد.

وی در بخش دیگری از گفته هایش به مشکلی که در حال حاضر ساکنان بخش از آن گله مند هستند، اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت بیمه ساختمانی از هر مترمربع 5 هزار تومان به 15 هزار تومان، اهالی اعتراض جدی خود را نسبت به این افزایش صعودی قیمت بیمه اعلام کرده اند.

بخشدار جلگه شوقان افزود: این موضوع باید از سوی مقامات بالا مورد توجه قرار گیرد.

«رستمی» هم چنین ادامه داد: در سال جاری راه دسترسی به کوه آلاداغ به طول 5 کیلومتر احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: در این مسیر زمین های حاصل خیزی وجود دارد که برای چرای دام مستعد است.

مدیر بنیاد مسکن خبر داد:
واگذاری زمین به جوانان و افراد واجد شرایط روستاهای گرمه و جاجرم برای احداث واحدهای مسکونی
خراسان شمالی - مورخ چهارشنبه 1392/01/21 شماره انتشار 18375

علیداد – واگذاری زمین به جوانان و افراد بدون زمین و واجد شرایط در روستاهای گرمه و جاجرم در راستای ساخت مسکن برای این قشر انجام می شود.مدیر بنیاد مسکن گرمه و جاجرم روز گذشته با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر زمین از منابع طبیعی و آبخیزداری، تملک و مراحل واگذاری آن از ابتدای سال 92 آغاز شده است.«حصاری» افزود: افراد بدون زمین در روستاهای ارگ، بیدک، چشمه خان، آرمادلو، رباط قره بیل، خراشا و ملاویس که واجد شرایط هستند باید از سوی شورای اسلامی و بخشداری ها به بنیاد مسکن معرفی شوند.وی بیان کرد: اسناد این زمین ها با توجه به تحویل زمین از منابع طبیعی شهرستان با اسناد مالکیت تک برگی است.

80 نوعروس و تازه داماد با حمایت کمیته امداد جاجرم زندگی مشترک خود را آغاز کردند
خراسان شمالی - مورخ چهارشنبه 1392/01/21 شماره انتشار 18375

گروه شهرستان ها – هشتاد نوعروس و تازه داماد از ابتدای سال تاکنون با حمایت کمیته امداد جاجرم زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

رئیس کمیته امداد جاجرم در رابطه با اعتبارات هزینه شده در این زمینه گفت: امسال 63 مورد جهیزیه با اعتباری بیش از 630 میلیون ریال به دختران تحت حمایت این نهاد اعطا شده است.

«علی اکبریان» از اعطای 14 مورد هدیه داماد با اعتباری بیش از 42 میلیون ریال به پسران تحت پوشش این نهاد نیز خبر داد.

وی با اشاره به این که هر نوعروس به ارزش 10 میلیون ریال اقلام جهیزیه دریافت می کند، تصریح کرد: پسران تحت حمایت این نهاد نیز تا سقف 3 میلیون ریال از کارت های هدیه خرید بهره مند می شوند.

وی در رابطه با تعداد زوج های پشت نوبت گفت: در حال حاضر 104 زوج تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.وی بیان کرد: با حمایت های این نهاد، تاکنون بیش از هزار و 759 زوج توانسته اند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

ز مسئولان ذی ربط بپرسید، چرا در مسیر گرمه تا جاجرم علایم راهنمایی نصب نمی کنند؟ نه علایمی وجود دارد و نه نور کافی در مسیر! چراغانی و نصب علایم در این مسیر چه قدر زمان و هزینه می برد؟ باید اتفاقی برای فردی بیفتد تا نسبت به انجام آن اقدامی صورت گیرد؟!

شهرداری جاجرم با دایر نکردن دوشنبه بازار در آخرین دوشنبه 91 و اولین دوشنبه 92 حسابی هوای کسبه را داشت و ملت مجبور شدند پرتقال هزار و 500 تومانی را 2 روز بعد از تحویل سال کیلویی 5 هزار تومان بخرند؛ واقعاً دست مریزاد!

لطفاً مدیر کل بنیاد شهید استان با خانواده های شاهد جاجرم دیدار کند.

چرا خودپرداز بانک ملی گرمه در تعطیلات جواب گو نبود. مسافران سرگردان بودند.

چرا در جاجرم سد احداث نمی کنند؟ سالانه چند بار سیل به مزارع خسارت می زند.

چرا هیچ مسئولی به واحدهای مهر بسیجیان جاجرم سر نمی زند؟ 7 سال شد و هنوز واحدها را تحویل نداده اند فقط مدیر عوض می کنند و می گویند مدیریت قبلی هیچ کار نکرده است.

حدود یک سال است که لوله آب در خیابان 15 خرداد جنوبی جاجرم شکسته و تعمیر نشده است. شهرداری خیابان چمران شهر شیروان، بین میدان دادگستری و قدس را آسفالت کند.

جاجرم / گروه شهرستان ها – سرپرست نمایندگی کار و امور اجتماعی گرمه و جاجرم گفت: سال گذشته 20 شرکت با 273 فرصت شغلی در این 2 شهرستان تشکیل شد.«کاویانی» افزود: از این تعداد 14 تعاونی در شهرستان گرمه و 6 تعاونی در جاجرم تشکیل شده است.وی از صادر شدن موافقت نامه تشکیل 21 تعاونی با 270 فرصت شغلی خبر داد و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با پی گیری برگزاری مجمع و انتخاب مدیران این تعاونی ها بخشی از این تعاونی ها را در سال جاری به ثبت برسانیم.

* امام جمعه جاجرم در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به نام گذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری گفت: نام گذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بی ارتباط با تحریکات دشمن و شرایط موجود کشور نیست.حجت الاسلام «موسوی» اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش رو داریم که یکی از مصادیق مهم خلق حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است که می تواند مایه امید و نشاط و کار و تلاش برای مسئولان داخل کشور باشد.وی اظهار داشت: دشمن به این انتخابات چشم دوخته و منتظر عکس العمل مردم است و با تحریم هایی که ایجاد شده به دنبال نتیجه گیری است.

عید به جاجرم مسافرت کردیم ولی متأسفانه در بارگاه امام زاده این شهر روی مردم بسته بود.

رئیس اداره دام پزشکی:
3 فروشنده متخلف عرضه فرآورده های دامی در جاجرم سال گذشته به مراجع قضایی معرفی شدند
خراسان شمالی - مورخ یکشنبه 1392/01/18 شماره انتشار 18372

گروه شهرستان ها – سه فروشنده متخلف عرضه فرآورده های دامی در جاجرم سال گذشته به مراجع قضایی معرفی شدند.رئیس اداره دام پزشکی جاجرم روز گذشته با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: سال گذشته 4 هزار و 80 مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی مانند سوپرمارکت ها، قصابی ها و رستوران ها انجام شد.«داورزنی» افزود: در این بازدیدها 370 کیلو انواع فرآورده های غیرقابل مصرف کشف و با حکم دادستان شهرستان معدوم شد.

سنخواست امام جمعه؛ حجت الاسلام «یوسف زاده»

گروه شهرستان ها – امام جمعه سنخواست با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در کشور ما تعطیلات بیش از حد وجود دارد که با معارف اسلام و قرآن سازگاری ندارد.

وی بیان کرد: چرخش طبیعت با آغاز بهار طوری است که خداوند روزها را طولانی تر از شب قرار می دهد تا طبق آیه شریفه 12 سوره اسراء، انسان ها در کسب روزی بکوشند.

وی در رابطه با بحث مذاکرات هسته ای ایران در آلماتی در شانزدهم و هفدهم فروردین گفت: مذاکرات در صورتی فایده دارد که آمریکایی ها آدم شده و به سر عقل آمده باشند و به فرموده رهبر معظم انقلاب دست از دشمنی با ملت ایران بردارند.

وی افزود: اگر چه بحث مذاکره برای آمریکایی ها یک بحث تاکتیکی است نه راهبردی، اما همین که آن ها آمده اند پای مذاکره تاکتیکی باز هم برای آمریکایی ها به منزله شکست حساب می شود.

حجت الاسلام «یوسف زاده» یادآور شد: آمریکایی ها بعد از تحریم های به اصطلاح کمرشکن، فلج و زمین گیر کننده که اوج تحریم ها بعد از انقلاب بوده است، به دنبال بحث مذاکره هستند.

وی ادامه داد: آن ها از مطرح کردن بحث مذاکره با ایران می خواهند امید مستضعفان و مجاهدانی را که به دنبال بیداری اسلامی و مقاومت در برابر استکبار جهان هستند، به ناامیدی تبدیل کنند و بگویند ایران که محور مقاومت است پایبند مذاکره و تسلیم فشار آمریکا شده است.

جاجرم امام جمعه؛ حجت الاسلام «موسوی»

گروه شهرستان ها – امام جمعه جاجرم گفت: یکی از ویژگی های خانواده قرآنی مهمان نوازی است.

وی افزود: از جمله آداب مهمان داری، احترام به مهمان، مهمان دوستی، دعا در حق مهمان، همراهی با مهمان در غذا خوردن، پذیرایی سریع و پرهیز از اسراف است.

وی با اشاره به سالروز قطع رابطه با آمریکا اظهار داشت: چون قرآن ما را از رابطه با ظالم و مستکبر نهی کرده است همواره باید با آمریکا رابطه نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: شیوه انبیا و ائمه این بوده است که هرگز با ظالم رابطه نداشته اند و امام خمینی(ره) و رهبری هم این سیاست را داشتند و دارند.

حجت الاسلام «موسوی» بیان کرد: آمریکا دوست نمی خواهد، نوکر و سلطه پذیر می خواهد و اگر هم سخن از مذاکره می کند برای تحمیل خواسته هایش است.

وی بریدن از دشمنان و دوستی با دوستان، صبر و مقاومت، مردم داری مسئولان، ولایتمداری، حضور حداکثری در انتخابات، خلق حماسه سیاسی و انتخاب دولت کاردان را از جمله راه های حفظ جمهوری اسلامی ذکر کرد.

ساکنان گرمه و جاجرم هم چنان از داشتن سیستم دیجیتال تلویزیونی بی بهره هستند.

 

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ