سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بنام خداوند بخشنده مهربان

اخبار

آغاز بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر از پنج شنبه

مازند شورا: رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران گفت: از 12 اردیبهشت بررسی صلاحیت کاندیداهای این دوره از انتخابات شوراها در هیات‌های اجرایی شروع می‌شود

مازند شورا: حسین طلا با تشریح زمان‌بندی بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، اعتراضات و زمان تبلیغات به ایسنا گفت: بعد از اتمام ثبت نام کاندیداها یعنی از 2 تا 11 اردیبهشت، دستگاه‌ها به مدت 10 روز مهلت برای گرفتن سوابق از مراجع استعلامی 4 گانه ثبت احوال ، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و .... دارند و بعد از آن از 12 تا 18 اردیبهشت بررسی صلاحیت کاندیداها درهیات‌های اجرایی آغاز می‌شود.

وی در عین حال گفت: با وجودی که ده روز مهلت استعلام سوابق کاندیداها از مراجع چهارگانه است اما هیات‌های اجرایی می‌تواند در همین زمان بررسی صلاحیت‌ها را انجام دهد و درصورت اخذ استعلام دیگری دوباره می‌توانند در بررسی های خود تجدید نظر کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس خاطر نشان کرد: 19 اردیبهشت هیات اجرایی بررسی‌ صلاحیت‌های کاندیداها را در صورت جلسه‌ای به هیات‌های نظارت بخش و شهرستان ارائه می‌کنند، در 27 و 28 اردیبهشت نظرات به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: از 29 اردیبهشت تا اول خرداد مهلت ارائه شکایات معترضین به نحوه‌ی بررسی صلاحیتشان است، از 2 تا 11 خرداد هیات تجدید نظری مجددا شکایات و صلاحیت کاندیداها را در انتخابات شهر و روستا در شهرستان‌ها و استان‌ها بررسی می‌کنند.

طلا توضیح داد: اعتراضات بدان گونه بررسی می‌شود که صلاحیت رد شدگان کاندیداهای روستایی را در هیات‌های تجدید نظر شهرستان‌ها و رد شدگان کاندیداهای شهری را در هیات‌های تجدید نظر استانها مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران با بیان این که 12 خرداد زمان ارائه نتایج قطعی کاندیداها انتخابات شوراها به فرمانداری‌هاست گفت: از 13 تا 15 خرداد اسامی نامزدهای انتخاباتی منتشر می‌شود و از 16 تا 22 خرداد زمان تبلیغات خواهد بود، 23 اردیبهشت نیز ممنوعیت تبلیغاتی است و سرانجام 24 انتخابات برگزار می‌شود


92/2/12::: 11:5 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ