سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی با مردم، نیمی از عقل است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بنام خداوند بخشنده مهربان
زیارت قبور اهل بیت آرزوی و دعای هر مسلمانی است و گاه افراد آرزوی چند ثانیه, فقط چند ثانیه جارو کشیدن خاک زیر پای زائران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری جاجرم؛امروز شاید همه ما نتوانیم در ساخت و ساز قبور اهل بیت و طهارت علیهم السلام شرکت باشیم ولی این موهبت الهی نصیب ما شده است تا در ساخت و ساز آن سهیم باشیم, ما که آرزوی واکس زدن و یا جارو کشیدن چند ثانیه  زیر پای زائرانش را داشتیم امروز این فرصت الهی و بالاتر از آرزوی دیرنه فراهم شده است تا در ساخت و سازحرم اهل بیت و عصمت و طهارت علیهم السلام شریک و سهمی داشته باشیم.

این فرصت ما را هم وسوسه کرد تا با اطلاع رسانی در بخش کوچکی از ساخت و ساز حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خود را سهیم کنیم.

 این فقط بخشی کوچکی از آرزوها بود که همه ما ان راشنیده ایم و این از قدرت ما خارج است تا جایگاه فرد سهیم شده در ساخت و ساز قبور اهل بیت عصمت و طهارات علیهم السلام را به قلم بیاوریم در هیمن خصوص نظر شما جلب می کنم به حدیثی از پیامبر اکرم (ص).

 

السلام علیک یا اهل بیت النبو?

حضرت پیامبر اکرم (ص) فرمودند: یاعلی خداوند قبر تو و فرزندانت را بقاعی از بقعه های بهشتی و عرصه ای از عرصات آن قرار داده است و بدرستیکه خداوند قلوب برگزیدگان خلقش و بهترین بندگانش را متمایل به شما ساخته و در راه عشق و دوستی شما, ناملایماتی را متحمل می شوند و قبور شما را تعمیر می کنند و زیاد آن قبور را زیارت می کنند.

ای علی اینان بطور مخصوص به شفاعت من میرسند و برحوض من وارد می شوند و فردا در بهشت زیارت کنندگان من هستند.

بحارالانوار علامه مجلسی، جلد 97 صفحه 120

وسایل الشیعه شیخ حر عاملی، جلد 14 صفحه 383

 

ستاد  باز سازی عتبات عالیات شهرستان جاجرم آماده دریافت کمک های نقدی و نذورات شما عاشقان ولایت جهت بازسازی حرم های مطهر ائمه (ع) ( کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا) می باشد.

شماره حساب:

بانک ملی: 0102994736001

بانک مهر: 93183052486614

بانک ملت جاری: 4015185673

بانک انصار: 431043611100018

تلفن ستاد شهرستان جاجرم : 05832276483     تلفن ستاد استان: 05842256762

یاداوری: در کربلا بودن افرادی که به امام حسین (ع) گفتند ما میرویم و بر می گردیم, ولی در برگشت شنیدن که امام حسین (ع) شهید شده است این فرصت به قدر طلایی بود که حتی شما که شنونده این روایت هستید آه می کشید, چطور می توان حس حال افرادی را شرح داد که خود این فرصت را از دست داده اند.

التماس دعا


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ