سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به تو گمان نیک برد با نیکویى در کار گمان وى را راست دار [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان

زلزله جاجرم در خراسان شمالی را لرزاند

برپایه این خبر مرکز سطحی این زمین لرزه در عرض شمالی 36.83 و طول شرقی 56.28 در مرکز لرزه نگاری قوچان وابسته به موسسه ژئو فیزیک دانشکاه تهران به ثبت رسیده است.

لحظاتی پیش زمین لرزه ای به بزرگی چهار ریشتر جاجرم در جنوب غربی خراسان شمالی را تکان داد.

 
بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری قوچان وابسته به موسسه ژئو فیزیک دانشکاه تهران، زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار در مقیاس درونی ریشتر ساعت 9 و 34 دقیقه و 41 ثانیه  صبح دوشنبه 25 دی ماه، جاجرم در جنوب غربی خراسان شمالی را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه که در ساعت 9 و 34 دقیقه و 41 ثانیه دوشنبه به وقوع پیوست 16 کیلومتری جاجرم گزارش شده است.

برپایه این خبر مرکز سطحی این زمین لرزه در عرض شمالی 36.83  و طول شرقی 56.28 در مرکز لرزه نگاری قوچان وابسته به موسسه ژئو فیزیک دانشکاه تهران به ثبت رسیده است.

خراسان شمالی از کانون های زمین لرزه در کشور به شمار می‌آید.

تاکنون خبری از میزان خسارات یا تلفات این زمین لرزه گزارش نشده است.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی خراسان شمالی واقع شده و از شمال و شمال غربی به شهرستان‌های گرمه و مانه و سملقان، از جنوب غربی به استان سمنان، از جنوب و جنوب شرقی به خراسان رضوی، از غرب به شهرستان اسفراین و از شمال شرقی نیز به شهرستان بجنورد منتهی می‌شود.

گردآوری : حاج قاسم خبر نگار مستقل جاجرمی /منبع: خبرگزاری مهر

نظر دهید


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ