سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[دانشمند] هنگامی که از آنچه نمی داند پرسیده شد، ازگفتن «خداوند داناتراست» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان

 

گزارش نماز جمعه جاجرم 29/10/91

خراسان شمالی - مورخ شنبه 1391/10/30 شماره انتشار 18320

جاجرم امام جمعه؛ حجت الاسلام «موسوی»

گروه شهرستان ها – امام جمعه جاجرم گفت: آن چه موجب امنیت و آرامش در فضای خانواده می شود، نگاه نکردن به نامحرم است.وی افزود: فردی که به ناموس مردم نگاه کند لذت و شیرینی ایمان را در قلبش احساس نمی کند.وی بیان کرد: هر نوع ارتباط با جنس مخالف، چه از طریق تلفن یا نامه و پیامک از نگاه شروع می شود که آغازگر مفاسد اخلاقی و جنسی است.وی اضافه کرد: در اسلام از افرادی که زمینه چشم چرانی ها را فراهم می کنند و از افرادی که مانع آن نمی شوند، به شدت مذمت شده است.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: امروز امت اسلامی همان وظیفه ای را که نسبت به حضرت مهدی(عج) دارند، نسبت به جانشین او و ولی فقیه دارند و باید از او اطاعت کنند.

حجت الاسلام «موسوی» اضافه کرد: وحدت امت زمانی عملی می شود که حول محور ولایت حرکت کنند و تمام موفقیت های نظام اسلامی هم به برکت رهبری این نظام بوده است.

وی اضافه کرد: مهم ترین خطری که متوجه جهان اسلام است، شناخت نداشتن از امام و رهبر جامعه اسلامی بوده و است.

جمع آوری خبر: خبر نگار مستقل جاجرم، حاج قاسمعلی حسن زاده اول

با نظر خود سایت شهرستان خود را برتر کنید

 


91/10/30::: 8:12 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ