سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از سخن زشت و ناسزا بپرهیز که خداوندـ عزّوجلّ ـ، بد زبانِ ناسزاگوی را دشمن می دارد . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بنام خداوند بخشنده مهربان

 

 

مرد زشتی که با زیباترین دختر دنیا ازدواج کرد

مرد زشتی که با زیباترین دختر دنیا ازدواج کرد (داستان) www.taknaz.ir
موسی مندلسون پدر بزرگ آهنگساز شهیر آلمانی، انسانی زشت و عجیب الخلقه بود. قدّی بسیار کوتاه و قوزی بد شکل بر پشت داشت. موسی روزی در هامبورگ با تاجری آشنا شد که دختری بسیار زیبا و دوست داشتنی به نام فرمتژه داشت. موسی در کمال ناامیدی، عاشق آن دختر شد، ولی فرمتژه از ظاهر و هیکل از شکل افتاده او منزجر بود.
 
مرد زشتی که با زیباترین دختر دنیا ازدواج کرد (داستان) www.taknaz.ir
 
زمانی که قرار شد موسی به شهر خود بازگردد، آخرین شجاعتش را به کار گرفت تا به اتاق دختر برود و از آخرین فرصت برای گفتگو با او استفاده کند. دختر حقیقتاً از زیبایی به فرشته ها شباهت داشت، ولی ابداً به او نگاه نکرد و قلب موسی از اندوه به درد آمد. موسی پس از آن که تلاش فراوان کرد تا صحبت کند، با شرمساری پرسید :

- آیا می دانید که عقد ازدواج انسانها در آسمان بسته می شود؟
-
دختر در حالی که هنوز به کف اتاق نگاه می کرد گفت :
- بله، شما چه عقیده ای دارید؟
- من معتقدم که خداوند در لحظه تولد هر پسری مقرر می کند که او با کدام دختر ازدواج کند. هنگامی که من به دنیا آمدم، عروس آینده ام را به من نشان دادند و خداوند به من گفت: «همسر تو گوژپشت خواهد بود»
درست همان جا و همان موقع من از ته دل فریاد برآوردم و گفتم:
«اوه خداوندا! گوژپشت بودن برای یک زن فاجعه است. لطفاً آن قوز را به من بده و هر چی زیبایی است به او عطا کن»
فرمتژه سرش را بلند کرد و خیره به او نگریست و از تصور چنین واقعه ای بر خود لرزید.
او سال های سال همسر فداکار موسی مندلسون بود.

نتیجه اخلاقی:
راست است که دخترها از گوش خام می شوند و پسر ها از چشم
اززمان تولد تا مرگ تمام نقطه گذاریها دست ماست

  
  
تولید شده در مورخ 1391/12/17 ساعت 08:01:09
گروه اجتماعی
شناسه خبر: 13234

برای شستن موها دیگر از شامپو استفاده نکنید!


برای شستن موها دیگر از شامپو استفاده نکنید!

یافته های جدید دانشمندان نشان می‌دهد شامپوها باعث خشکی مو و آسیب رساندن به بخش انتهایی مو می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، شستن سر با شامپوهای سنتی مانند سدر و بابونه و.. باعث می‌شوند پوست و موی سر شما از روغن های طبیعی تغذیه شوند.

بررسی های نشان می‌دهد، شامپوهای امروزی سبب محو شدن رنگ مو می شوند و موها را کدر نشان می‌دهند، درحالی که شامپوهای طبیعی مانند حنا و سدر سبب ضخیم تر و پرپشت شدن موها می‌شوند.

شامپوهای حالت دهنده ساقه مو را به مرور بد حالت می کنند و باعث می شوند موها حالت طبیعی خودشان را بعد از مدت زمانی از دست بدهند.

محققان پوست و مو بر این باورند شامپوهایی که مردم در حمام برای شستن موی سر خود استفاده می کنند باعث می شوند مو رطوبت خود را از دست بدهد و بعد از مدتی خشک و بی حالت به نظر برسد در حالی که شامپو و روغن های طبعی مانند نارگیل و زیتون پوست سر را تقویت می‌کنند و موها را براق و درخشان نشان می‌دهند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


  
  
برای لاغر شدن چگونه معده مان را کوچک کنیم؟
پنجشنبه 17 اسفند 1391 ساعت 08:37
کد مطلب: 25846
 
برای نهار 400 کالری مصرف کنید . برای مثال یک ساندویچ و یک ظرف سالاد کوچک و یا حتی غذای باقیمانده از شب را می توانید بخورید.
معده عضو بزرگی از بدن نیست اما قابلیت ارتجاعی دارد و سایز آن با مقدار غذایی که ما می خوریم در ارتباط است و تغییر می کند. اگر در هر وعده ، مقدار زیادی غذا بخورید و این کار را دائما" تکرار کنید حجم و سایز معده شما کم کم بزرگ می شود و در نتیجه شما در هر وعده باید برای پر کردن معده خود و سیرشدن ، مقدار بیشتری غذا بخورید.

برای اینکه معده شما کوچک شود شما باید در هر وعده مقدار کمی غذا بخورید و هیچ وقت معده تان را کاملا" پر نکنید. بنابراین می توانید تعداد وعده های غذایی خود را افزایش دهید اما باید غذایی که در هر وعده مصرف می کنید را خیلی کمتر کنید.

دستورالعمل:

برای صبحانه حدودا" 400 کالری مصرف کنید. یک تکه نان تست ، دو عدد تخم مرغ و یک لیوان شیر یا آب میوه حدودا" 400 کالری می شود.

دو یا سه ساعت بعد از صبحانه یک غذای سبک که حدود 200 تا 250 کالری انرژی داشته باشد بخورید . این غذا می تواند میوه ، ماست و یا بیسکویت باشد.

برای نهار 400 کالری مصرف کنید . برای مثال یک ساندویچ و یک ظرف سالاد کوچک و یا حتی غذای باقیمانده از شب را می توانید بخورید.

بین نهار و شام هم می توانید یک وعده غذایی که در حدود 200 تا 250 کالری انرژی دارد مصرف کنید.

یک شام سبک در حدود 400 کالری مصرف کنید. از آنجایی که شما در طول روز 4 وعده غذا خورده اید برای شام نباید زیاد گرسنه باشید در نتیجه خوردن یک شام سبک برای شما خیلی راحت تر از قبل خواهد بود.

بعد از شام ، دسر هم می توانید میل کنید . این دسر می تواند مقداری بستنی ، میوه تازه و یا حتی یک لیوان شیر کاکائو باشد اما توجه داشته باشید که انرژی آن نباید بیش از 200 کالری باشد.

  
  

میوه های کاهش دهنده وزن

مصرف منظم میوه نه تنها در کاهش وزن موثر است بلکه برای حفظ سلامت نیز مفید است. مصرف میوه به دلیل دارا بودن فیبر و ویتامین، احتمال موفقیت رژیم غذایی را افزایش می دهد. در این میان مصرف برخی از میوه ها به کاهش وزن کمک بیشتری می کند.

هندوانه یا طالبی:هندوانه کم کالری اما سرشار از ویتامین و آب است.

خرما: شیرین، سیر کننده و سرشار از ویتامین و فیبر است. مصرف این میوه اشتها را کاهش می دهد و برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مفید است. ویتامین های B موجود در آن با کاهش وزن ارتباط داده شده است و منبع غنی ویتامین  B6 است که برای عملکرد مناسب تیروئید و سوخت چربی ضروری است.

سیب: نتایج بررسی ها نشان می دهد، مصرف روزانه سیب باعث کاهش وزن می شود. «پلی فنولز» نوعی آنتی اکسیدان موجود در پوست این میوه، باعث کاهش کلسترول و چربی بدن می شود. بنابراین برای کاهش وزن تاکید می شود سیب با پوست مصرف شود؛ البته در صورتی که از سلامت پوست میوه اطمینان دارید.

گریپ فروت: نتایج بررسی هایی که در سال 2006 انجام شد نشان داد برای بزرگسالان مبتلا به چاقی مصرف گریپ فروت تازه نسبت به مکمل یا آب میوه مفیدتر است و تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد.


  
  

اعلام زمان واریز یارانه نقدی اسفند

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: یارانه نقدی اسفندماه، 20 تا 25 اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، بهروز مرادی پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی اسفندماه ، بیست تا بیست و پنجم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود وابستگی به نفت در بودجه 92 افزایش پیدا کرده با رد این خبر؟ افزود: اتفاقا وابستگی به نفت در لایحه بودجه 16 درصد کاهش داشته است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اضافه کرد: تراز عملیاتی امسال منفی است اما با برنامه ریزی صورت گرفته بودجه سال آینده به گونه ای تنظیم شده است که در سال 92 به طور کامل وابستگی به نفت قطع شود.


  
  

واشنگتن و تل آویو بازی را به ایران باخته اند

وزیر دفاع آمریکا معتقد است ایران مرکز ثقل قدرت در خاورمیانه است.به گزارش روزنامه گلف نیوز، چاک هیگل گفته است: ایران در خاورمیانه قرن 21، مرکز ثقل مهم قدرت به شمار می آید و آمریکا نمی تواند این واقعیت را تغییر دهد.

وزیر دفاع آمریکا معتقد است ایران مرکز ثقل قدرت در خاورمیانه است.به گزارش روزنامه گلف نیوز، چاک هیگل گفته است: ایران در خاورمیانه قرن 21، مرکز ثقل مهم قدرت به شمار می آید و آمریکا نمی تواند این واقعیت را تغییر دهد.

کیهان به نقل از این روزنامه می نویسد: چاک هیگل که در جلسات بررسی صلاحیت وی در کنگره از حکومت ایران به عنوان منتخب مردم یاد کرد، در سال 2007 گفته بود: سیاست راهبردی قرن 21 آمریکا برای خاورمیانه باید نقش ایران امروز را در 25 سال آینده به رسمیت بشناسد.
گلف نیوز می نویسد: گفته می شود «دیوید کامرون»، نخست وزیر انگلیس، به رغم رجزخوانی های ضد ایرانی اش، در خفا گفته است که برنامه هسته ای ایران از نقطه غیرقابل بازگشت عبور کرده و آمریکا، فرانسه و اسرائیل باید بپذیرند که ایران به توانمندی هسته ای دست یافته است.

مقاله ای که اخیرا توسط «جک استراو»، وزیر خارجه سابق انگلیس، تحت عنوان «حتی در صورت دستیابی ایران به بمب باز هم جنگ بی معناست» نوشته شد نیز ظاهرا به موقع منتشر شد و حاوی همین پیام بود.

گلف نیوز در پایان نوشت: حتی نتانیاهو که هنوز تحت تاثیر فشارهای ناشی از کاهش حمایت از حزب خود و نیز در میانه روند تشکیل دولت قرار دارد، به هیچ عنوان در موقعیتی قرار ندارد که بتواند به تنهایی اقدام کند. آمریکا و اسرائیل خود را در حال باختن بازی به ایران می بینند.


  
  
پیش بینی وضعیت تحریم ها
پنجشنبه 17 اسفند 1391 ساعت 09:35
وزرای اقتصاد و نفت از سپری شدن شرایط سخت تحریم، کاهش نرخ ارز و افزایش ظرفیت تولید نفت می گویند.

رستم قاسمی، وزیر نفت اعلام کرد شرایط سخت تحریم سپری شد و روزهای خوبی پیش روی ماست؛ همچنین سید شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد گفت: با توجه به افزایش عرضه ارز در مرکز مبادلات ارزی و کاهش فشار تحریم‌ها، نرخ ارز در بازار کاهش یافت.

فارس گزارش داد سید شمس‌الدین حسینی امروز در حاشیه همایش اقتصاد مقاومتی با اشاره به کاهش نرخ ارز در بازار، اظهارداشت: با توجه به افزایش عرضه ارز در مرکز مبادلات ارزی و کاهش فشار تحریم‌ها، نرخ ارز در بازار کاهش یافت.

همچنین وزیر نفت، رستم قاسمی در گفت و گو با تسنیم گفته است تحریم ‌کنندگان نفت ایران در تمام کشورها نیروهایی مستقر کرده‌اند و حتی به سراغ شرکت‌ها و بانک‌ها نیز می‌ روند تا برسر صادرات نفت ایران سنگ اندازی کنند اما با این وجود شرایط فروش نفت ایران بد نیست و در صنعت نفت تا امروز مشکل مالی برایمان پیش نیامده است.

قاسمی تصریح کرد: برای افزایش ظرفیت پالایش نفت در کشور به میزان روزانه سه میلیون و 500 هزار بشکه نیز برنامه ویژه ای داریم که این میزان ظرفیت پالایشی از طریق توسعه پالایشگاه های موجود، ساخت پالایشگاه های جدید وهمچنین ساخت پالایشگاه های کوچک محقق می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون در بخش عرضه اوراق مشارکت، به میزان پیش‌ بینی شده اوراق عرضه و تسهیلات را نیز بیش از میزان پیش ‌بینی شده دریافت کرده‌ایم.

قاسمی گفت: در بودجه سال 92 نیز تلاش کرده ایم احکام لازم را برای توسعه و سرمایه ‌گذاری در نفت پیش‌ بینی کنیم تا در سال آینده هم مشکل مالی نداشته باشیم.

 

* فضای مثبت مذاکرات موجب از بین رفتن تحریم ها خواهد شد

رامین مهما‌نپرست سخنگوی وزارت امورخارجه در کنفرانس مطبوعاتی درباره مذاکرات 5+1 و رفع تحریم ها گفت: راه حل موفق بودن مذاکرات باید رویکرد منطقی توسط 1+5 باشد تا در چارچوبی که حقوق ملت ما محترم شمرده شود و نسبت به رفع نگرانی‌های طرف مقابل نیز به صورت متقابل اقداماتی صورت گیرد، دیده شود و ما آماده مذاکرات جدی بر اساس توافق دو طرف هستیم.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به سوالی در مورد ادعای برخی رسانه‌های غربی در خصوص مذاکرات ایران و 1+5 در آلماتی اظهار داشت: جای تعجب است که برخی از رسانه‌های غربی و یا رسانه‌های متعلق به منطقه بر خلاف فضای موجود در خارج از کشور ساز مخالف می‌زنند و تلاش می‌کنند نتایج مثبت را با نگاه سیاسی خود منفی نشان دهند.

مهمانپرست در مورد اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا علیه کشورمان گفت: مقامات فرانسه و دیگر رسانه‌های غربی باید مطابق با واقعیت اظهارنظر کنند.

مهمانپرست افزود: اظهارات وزیر امورخارجه کشورمان مربوط به رویکرد 1+5 و چشم انداز نشست ها بوده است و نشان دهنده این است که اگر در چنین فضایی مذاکرات ادامه پیدا کند تحریم ها از بین می رود.

همچنین وی در مورد مذاکرات ایران و آلماتی در اواسط فرودین ماه اظهار داشت: مذاکره بین نمایندگان ایران و 1+5 در نشست آلماتی با رویکرد جدید به صورت مثبت در حال پیگیری است و در شرایط حاضر نه نیازی به مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا وجود دارد و نه هنوز چارچوبی که مقام معظم رهبری فرمودند تامین شده است


  
  
رفتار رهبر انقلاب : برادری با هاشمی ؛ رفاقت با خاتمی و حمایت از احمدی نژاد
پنجشنبه 17 اسفند 1391 ساعت 08:13
ایشان درحالی که همواره از زحمات دولت های مختلف قدردانی کرده اند در تمام کابینه های تشکیل شده دولت، نسبت به لزوم توجه به نقایص و کارهای انجام نشده تاکید خاصی داشته اند.

عرش نیوز :
جام
همواره رهبر انقلاب از روسای جمهور کشور در تمام مقاطع حساس و غیرحساس کشور دفاع کرده اند. حمایت رهبر معظم انقلاب فقط مختص دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نیست و ایشان چه در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و چه در دوران ریاست جمهور سید محمد خاتمی از اعضای دولت و خدمات آنها تقدیر و تشکر کرده اند.

ایشان درحالی که همواره از زحمات دولت های مختلف قدردانی کرده اند در تمام کابینه های تشکیل شده دولت، نسبت به لزوم توجه به نقایص و کارهای انجام نشده تاکید خاصی داشته اند. با این حال حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، در تمام دوران ها، ضمن قدردانی و ایراد نصایح راهبردی و موثر، دولت ها را به خدمت گزاری بیشتر برای مردم و مایوس کردن دشمنان انقلاب تشویق کرده اند.

هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهوری وفادار:
در هشتم شهریور سال 68، در شرایط حساس آن زمان، مقام معظم رهبری فرمودند :"رئیس جمهوری همانند آقای هاشمی رفسنجانی برای کشور، انقلاب و مردم ما حقیقتاً یک موهبت و نعمت الهی است و اطمینان دارم که مردم قدر این نعمت را می دانند و تاکنون وفاداری خود را به ایشان نشان داده اند."

یک سال بعد، در اول شهریور 69، هاشمی رفسنجانی به پاس خدماتش در دوران جنگ تحمیلی از دستان رهبر انقلاب نشان درجه یک فتح را دریافت می کند و دو سال بعد در مرداد ماه 1371، رهبر انقلاب، کابینه دولت هاشمی رفسنجانی را " مجموعه ای از عناصر مؤمن، صالح، بی توقع و خودش سابقه" خظاب می کنند و می فرمایند: " در رأس آنها رئیس جمهور محترم و عزیز با چهره ای درخشان و برخوردار از محبت ملت ایران قراردارد و ما آن را نعمت بزرگی از سوی خداوند متعال می دانیم."


ایشان همچنین در سال 72 و در دیداری که با رئیس جمهور وقت ، آقای هاشمی و وزرای دولت وی در هنگام شروع دوران دوم دولت سازندگی برگزار شد، در ابتدای سخن راجع به دولت وقت فرمودند: "لازم است به برادران عزیزمان، به خاطر شروع این مسؤولیت جدید و بسیار مهم، تبریک عرض کنم. اگر چه وقتى انسان این چهره‌هاى نورانىِ وزراىِ جمهورى اسلامى را مشاهده مى‌کند و نگاهى به طهارت و تقوا و خداترسى و دین باورى آنها مى‌اندازد، احساس مى‌کند که این تبریک را باید به مردم گفت که بحمداللَّه مسؤولینى معتقد، متدیّن، علاقه‌مند به‌کار و عاشق به خدمت دارند."


در 9شهریور 73، بار دیگر حضرت ایت الله خامنه ای، از زحمات کابینه دولت هاشمی تقدیر می کنند و در فرمایشات خود خطاب به آنان می فرمایند: "از رئیس‌ جمهور و اعضای‌ هیأت‌ دولت‌ به‌ خاطر این‌ که‌ مسئولیت‌ سنگین‌ کارهای‌ نظام‌ را بر عهده‌ دارند تشکر میکنم. دولت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ نشانه‌های‌ آشکاری‌ از دولت‌ کریمه‌ را دارد که‌ طی‌ سالهای‌ متمادی‌ از خداوند متعال‌ آن‌ را طلب‌ می‌کردیم‌ و با تلاش‌ در سایه‌ تقوای‌ دینی‌ این‌ نشانه‌ها را بیشتر کنیم‌."


دعای هر شب رهبر معظم انقلاب برای خاتمی:
سال 76، سال بسیار جنجالی انتخابات برای ایران بود. در این سال تعداد آرای انتخاباتی شکست و خاتمی توانست با حذف رقبای خود به پاستور راه پیدا کند. بعد از پیروزی سید محمد خاتمی، رهبر معظم انقلاب، پیروزی خاتمی را در انتخابات تبریک گفتند و تا آخر دوران ریاست جمهوری خاتمی بارها از وی تقدیر و تشکر کردند؛ به طوریکه ایشان از افزایش صمیمیت بین خود و سید محمد خاتمی احساس رضایت می کردند.

در شهریور76 حضرت ایت الله سید علی خامنه ای، در خصوص شعار "قانون گرایی " خاتمی فرمودند: "یکى از شعارهاى بسیار خوبِ جناب آقاى خاتمى که من از اوّلى که آن را از ایشان شنیدم واقعاً خدا را شکر کردم مسأله «قانونگرایى» بود. این حرف خیلى خوبى است و خوشبختانه این را شما بارها تکرار کرده‏اید. تا لحظه آخر به این شعار تمسّک کنید و بدانید که قانونگرایى کار سختى هم هست اما با وجود سختیهایش در کوتاه مدّت و بلند مدّت فوایدش از بى‏قانونى بهتر است."

دو سال بعد، در شهریور 78 رهبر معظم انقلاب، دولت خاتمی را "دولتى فعال و کوشنده" خطاب می کنند.

در سال 81 مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور خاتمی و اعضای دولتش تاکید کردند : "اگر فرض کنیم کسی به خاطر اختلاف سلیقه یا اختلاف فکر یا برخی تحلیلها و استنتاجهای سیاسی طبعاً غلط، آرزو کند دولت در کار خود موفّق نشود، یا در عمل برای عدم موفّقیت دولت کاری بکند و حرکتی انجام دهد، این به هیچ وجه پذیرفته نیست."


مقام معظم رهبری در سخنان خود در دیدار با دولت رئیس جمهور خاتمی در سال آخر مسند نشینی آنها با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت خاتمی می‌فرمایند: "با تشکر صمیمانه از زحمات و تلاشهای آقای خاتمی و همکاران ایشان در دولت در طول هشت سال گذشته بگویم که در این مدت کشور شاهد تلاش جدی، پرحجم و سخت دولتمردان بود که نتیجه آن پیشرفتهای فراوان در عرصه های مختلف صنعتی، کشاورزی، علمی، فن آوری و خدمات است که این توفیقات از حافظه ملت ایران زدوده نخواهد شد و قطعا نزد خداوند متعال دارای پاداش و اجر خواهد بود."


رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دهم مرداد 1384 در آخرین دیدار اعضاى هیأت دولت‏ سیدمحمد خاتمی در تقدیر از تلاش های سید محمد خاتمی، فرمودند :"لازم است از شخص جناب آقاى خاتمى هم صمیمانه تشکر کنم. این را به شما دوستان بگویم، به خودایشان هم شاید بارها گفته‏ام؛ در طول هشت سالى که ما با ایشان به‏ طور مستمر و مداوم در ارتباط بودیم، رفاقت و صمیمیت ما با ایشان روزافزون بوده؛ خدا را شکر. الان پیوند عاطفى و محبت ‏آمیزى که بین بنده و آقاى خاتمى هست، از آنچه در هشت سال پیش بوده، بمراتب مستحکم‏تر است؛ و این ناشى از خصوصیاتى است که من در این مدت در ایشان حس کردم. تدین و پایبندى و نجابت و روحیه‏ اى نجیب ذاتىِ ایشان واقعاً جزو امتیازات و خصال برجسته در ایشان است. ایشان در این مدت تلاش متراکمى انجام دادند؛ ما شاهد بودیم و مى‏ دیدیم. در مقاطع زمانى مختلف، کشور و دولت و مسؤولان با حوادثى مواجه شدند، و ایشان در یکى از حساس‏ترین مراکز این مواجهه قرار داشتند و صبر و تحمل کردند؛ ان‏شاءاللَّه خداى متعال اجر این صبر و تحمل را خواهد داد."


"در میان خصوصیات ایشان، اگر من بخواهم روى یکى از آنها تکیه کنم، این است که ایشان در همه‏ ى این مدت، دشمنانى را که کمین کرده و خیز برداشته بودند، ناامید کردند. خیلى‏ ها از سال 76 - از اول تشکیل این دولت - مى‏خواستند آقاى خاتمى را در موضع مقابله و مواجهه ‏ى با نظام قرار دهند؛ خیلى هم تلاش کردند؛ ما شاهد بودیم. البته ریشه و مبنا و سلسله‏ جنبان این تلاشها در بیرون از این مرزهاست؛ منتها کسانى هم متأسفانه همان انگیزه‏ هاى فاسد و پلید را در داخل انعکاس مى‏دادند. خیلى تلاش کردند، اما آقاى خاتمى حقیقتاً مقاومت کردند. آن روزى که ایشان اعلام کردند وقتى مى‏گویم «جامعه‏ ى مدنى»، مراد من مدینةالنبى است - که اتفاقاً دیروز یا پریروز در یکى از صحبتهاىایشان من این را خواندم - خیلى خلاف انتظار بعضى‏ها شد؛ لذا به ایشان حمله کردند و فشار آوردند.... من همیشه در این مدت شماها را دعا کرده ‏ام. آقاى خاتمى را حداقل در هر شبانه‏ روز یک بار دعاکرده ‏ام؛ یعنى در تمام این مدت شاید هیچ شب و روزى نبوده که من شخص ایشان را دعا نکنم. بقیه‏ ى مسؤولان و دیگران را هم همیشه دعا کرده ‏ام و باز هم دعا خواهم کرد. دعا کنیم که خداى متعال این کشور و این ملت و این نظام را روزبه‏ روز به اهداف خودش نزدیکتر کند و اقتدارى را که شایسته‏ ى این کشور و این ملت است، به او ارزانى بدارد؛ و همین‏طور هم خواهد شد؛ این را من تردید ندارم."

احمدی نژاد خانه نشین و تقدیر رهبری از او
مقام معظم رهبری در بخشی از بیانات خود در دیدار با رئیس جمهور احمدی نژاد و مقامات ارشد دولت با تاکید بر اینکه “در جمع‌‌بندى نقاط قوّت و نقاط ضعف، وقتى ما نگاه میکنیم، ترجیح را به نقاط قوّت میدهیم”، درباره دولت فعلی فرمودند: “تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم، تلاش فوق‌‌العاده‌‌ى کارى که خوشبختانه در دولت مشاهده میشود؛ اینها چیزهاى خوبى است."

ایشان دولت های نهم و دهم ها بارها دولت پرکار، با پشتکار و خدوم معرفی کردند حتی در حالیکه احمدی نژاد خانه نشین است نه تنها از شخص احمدی نژاد حمایت میکنند، بلکه از خط او حمایت میکنند که همین باید ملاک باشد نه چیز دیگر:
"واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما که راجع به شخص قضاوت نمیکنیم؛ ما کار را، خط را، جهتگیرى را ملاک و معیار قرار میدهیم. آنجائى که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز کار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم."

ایشان در شهریور 87، "انطباق شعارها و گفتمان دولت با شعارها و گفتمان امام و انقلاب" را دومین خصوصیت "بسیار با ارزش" دولت عنوان کردند و فرودند: عزت ملی و استقلال حقیقی از اقدامات تحسین برانگیز دولت است.


رفتار مقام معظم رهبری ، تجلی آینه رفتار امام راحل
در زمان ریاست جمهوری بنی صدر، بارها امام با وجود کارشکنی ها و اطلاع از نقایص و خیانت بنی صدر، از او حمایت کردند و علت حمایت امام از ریاست جمهوری بنی صدر علاوه بر اقبات مردمسالاری در کشور، حفظ آرامش کشور در شرایط حساس آن زمان کشور بود. آما راحل در آن زمان، به انتخاب مردم احترام گذاشته و با حمایت از بنی صدر سعی در نگه داشتن آرامش سیاسی کشور داشتند اما با کار شکنی ها و خیانت های مداوم بنی صدر و یک صدایی او با منافقان و به دنبال آن بلند شدن صدای اعتراضات مردمی، امام حکم عزل او را از فرماندهی کل قوا امضا کردند.

هم اکنون مقام معظم رهبری نیز همواره با تاکید بر حفظ تقوای سیاسی، با تقدیر و تشکر از زحمات همیشگی خدمت گزاران ملت، سعی بر حفظ آرامش موجود در کشور دارند و در عین حال ایشان همواره در دولت های مختلف تاکید کرده اند که دولت باید به مردم گزارش کار بدهد و هیچ دولتی خالی از اشکال نیست که باید هم تعریف ها و هم تمجید ها در نظر گرفته شود.

افکار


  
  

 


کد خبر: 156985 نظرات : 1 تاریخ انتشار: 1391/12/17 ساعت :6:37 AM
 
تکان دهنده ترین اتفاقات سال 91 در ایران
fحران در بازار ارز و سکه
بحران دریاچه ارومیه
دادگاه مرتضوی
رخدادهای مجلس

جام گیشه؛

مهم‌ترین رخدادهای ‌سال‌91 که روحیه مردم را جریحه‌دار کرد:

زمین‌لرزه آذربایجان

 

اختلاس سه هزار میلیاردی

  

سیل مازندران

 

مذاکرات 5+1

 

آغاز دور جدید تحریم‌ها

 

  
  

رییس‌ جمهوری اسلامی ایران- دکتر محمود احمدی نژاد

معاون اول رییس‌ جمهور- محمدرضا رحیمی

مشاور و رییس دفتر رییس‌ جمهور- سیدحسن موسوی

معاون امور اجرایی رییس جمهور- حمید بقایی

معاون رییس جمهور در امور حقوقی- فاطمه بداغی

معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی و مسئول امور روحانیت رییس جمهور

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا میرتاج الدینی

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس- لطف اله فروزنده دهکردی

معاون امور بین الملل رییس جمهور- علی سعیدلو

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور

بهروز مرادی

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی- غلامحسین الهام

معاون رییس جمهوری در امور اجتماعی- عبدالرضا شیخ‌الاسلامی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران- مسعود زریبافان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی- فریدون عباسی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست- محمد جواد محمدی زاده

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری

محمدشریف ملک زاده

معاون علمی و فن آوری رییس جمهور- نسرین سلطانخواه

دبیرهیات دولت- علی صدوقی

وزیر آموزش و پرورش- حمید رضا حاجی بابایی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- محمدحسن نامی

وزیر اطلاعات - حجت الاسلام حیدر مصلحی

وزیر امور اقتصادی و دارایی- سید شمس الدین حسینی

وزیر امور خارجه- علی اکبر صالحی

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- محمد حسن طریقت منفرد

سرپرستی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی- اسدالله عباسی

وزیر جهاد کشاورزی- صادق خلیلیان

وزیر دادگستری- سیدمرتضی بختیاری

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح- سردار احمد وحیدی

وزیر راه و شهرسازی- علی نیکزاد

وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت- مهدی غضنفری

وزیر علوم تحقیقات و فناوری- کامران دانشجو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- سیدمحمد حسینی

وزیر کشور - مصطفی محمدنجار

وزیر نفت - رستم قاسمی

وزیر نیرو- مجید نامجو

?وزیر ورزش و جوانان- محمد عباسی


  
  
<   <<   6   7   8   9      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ