سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان

نایب رئیس مجلس: مبلغ عیدانه افزایش می‌یابد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از پرداخت عیدانه به خانواده‌های ایرانی در اسفند ماه خبر داد.

واحد مرکزی خبر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از پرداخت عیدانه به خانواده‌های ایرانی در اسفند ماه خبر داد.

سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: در نشستی که رؤسای کمیسیون های اقتصادی مجلس، هیئت رئیسه و اعضای دولت با مقام معظم رهبری داشتیم ، معظم له تاکید فرمودند با توجه به افزایش هزینه های قاطبه مردم در آستانه ورود به سال نو، مبالغی به عنوان عیدی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا جلسات مشترک دولت و مجلس با حضور رؤسای دو قوه تشکیل شد و به این تصمیم مشترک رسیدیم که در ماه اسفند مبالغی را به حساب خانوارها و افراد واریز کنند.
ابوترابی فرد گفت: آنچه ما به تصمیم رسیدیم این بود که تقریباً مبلغی بین 80 تا 100 هزار تومان برای هر نفر تخصیص داده شود آن هم برای همه دهک ها پیش بینی شود و پرداخت گردد.

وی افزود: این مبلغ قطعی است منتهی با توجه به اینکه دهک های پایین جامعه باید کمک بیشتری را داشته باشند متناسب با نیاز دهک های پایین تر ، پرداختی به آنها مقدار بیشتری خواهد بود.
نایب رئیس مجلس گفت: برای دهک های بالاتر هم مبالغی تخصیص داده می‌شود که در مجموع بین 80 تا 100 هزار تومان است.


  
  
جدیدترین لیست پردرآمد ترین شغل های ایران
جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 00:00
دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود؛ اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند.

عرش نیوز :

 
به گزارش اروم نیوز، دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود؛ اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند! 

بنابراین پرس و جو درباره پردرآمدترین مشاغل حال حاضر ایران را آغاز کردیم و فهرستی که همراه با توضیح می خوانید حاصل همین جست و جو میان جامعه محافظه کار ایران است!



متخصص کامپیوتر

کسب درآمد مدرن
دیگر حتی در بقالی ها هم روزگار بدون کامپیوتر سر نمی شود. دنیا مدرن شده و در هر کسب و کاری نیاز به استفاده از کامپیوتر وجود دارد. بعضی مشاغل که حتی بدون این وسیله فلج می شوند، نمونه اش همین روزنامه نگاری که اگر کامپیوتر را از تحریریه ها بردارند همه از ناتوانی به گریه می افتند.
در ماه های واپسین سال گذشته بود که چند روزی استفاده از ای میل ها ناممکن شد. بعدها که کارشناسان حوزه فناوری در یک سایت خبری به تحلیل ماجرا پرداختند، آمارهای شگفت آوری از میزان خسارت های اقتصادی بابت همان چند روز مسدودشدن ای میل ها به دست آمد.
در واقع امروز معاملات تجاری مهم و رد و بدل شدن پول در شبکه های بانکی داخل و خارج کشور توسط اینترنت و از طریق کامپیوتر صورت می گیرد. به این ترتیب برمی گردیم به سر خط ماجرا و همان متخصص های کامپیوتر.
درآمد متوسط: سالانه 30 میلیون تومان

بالاترین درآمد: سالانه 150 میلیون تومان

متخصص و جراح زیبایی

دماغ دانه ای 7 میلیون تومان
قیمت زیباسازی یک بینی در بازار متخصص های این جراحی متفاوت است. ممکن است شما جراح گمنامی را پیدا کنید که با 500 هزار تومان هم دماغ شما را زیر تیغ و چکش ببرد اما در بازار حرفه ای ها قیمت از 2 میلیون تومان شروع می شود و تا 7 یا 8 میلیون هم بالا می رود.
معمولا جراح های حرفه ای و سرشناس دو روز در هفته را به عمل جراحی اختصاص می دهند و سایر روزها را در مطب به ویزیت عمل شده ها و افرادی می پردازند که برای جراحی مراجعه می کنند. در آن روز جراحی هم چهار تا پنج فرد در هر روز مورد جراحی قرار می گیرند.
به طور میانگین یعنی هفته ای 16 تا 20 نفر. این ارقام را که ضربدر ماه های سال و قیمت جراحی توسط حرفه ای ها کنید، ارقام ابتدایی مطلب را به دست می آورید. البته این منهای دغدغه های گونه و لب و پوست و… است که آنها هم برای خودشان رقمی می شوند. با احتساب افت و خیزهای بازار، سفرهای سالانه برای شرکت در سمینارها و… ارقام ابتدای مطلب بسیار نزدیک به واقعیت است.
درآمد متوسط: سالانه یک میلیارد و 152 میلیون تومان
بالاترین درآمد: سالانه 2 میلیارد و 880 میلیون تومان

وکیل خانواده

بازهم جدایی!
تقریبا چند سالی از اینکه شغل وکالت – به شکل تخصصی در زمینه طلاق – تبدیل به یکی از حرفه های پردرآمد در جامعه ایرانی شده است می گذرد. میزان حق وکالت دریافتی بستگی به مسائل مختلفی دارد. مثلا اینکه چقدر مهریه کرده باشید یا چقدر مهریه شما باشد و از آن مهم تر، چقدر این جدایی برایتان مهم است.
به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم جدایی نادر از سیمین نیست، وکلا از خیلی سال پیش از بازار مشاغل ایران با «جدایی» اسکار برده اند!
درآمد متوسط: سالانه 72 میلیون تومان
بالاترین درآمد: سالانه n میلیون تومان بسته به پرونده هایی که گیرتان بیاید

بازیگر سینما و تلویزیون

پول بازی
دیگر تردیدی وجود ندارد که حداقل رقم دریافتی بازیگران مطرح ایران برای بازی در یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی کمتر از 50 میلیون تومان نیست. این رقم بسته به ارزش بازیگر برای گیشه و نوع فیلمی که قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد گاهی تا 200 میلیون تومان هم می رسد. بعضی بازیگرها دست رد به سینه هیچ تهیه کننده و کارگردان و فیلمنامه ای نمی زنند و این چنین است که مثلا امین حیایی و حامد بهداد مردانی برای تمام فصول پرده سینما در طول سال هستند. اگرچه این هم هست که بازیگرها به ویژه اگر مطرح باشند، خرج بالایی هم برای خودنمایی در جامعه دارند. به هر حال نمی شود که ستاره باشی و پرایدسوار شوی یا گوشی موبایل درپیتی دستت بگیری یا لباس هایت برند نباشد یا… همین دیگر، ستاره بودن خرج هم بسیار دارد.
درآمد متوسط: سالانه 150 میلیون تومان
بالاترین درآمد: سالانه 500 میلیون تومان

مربی و بازیکن فوتبال

از 777 به 999 میلیون
وضعیت پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان فوتبال در ایران شاید در حد سایر کشورهای مطرح در قاره آسیا نباشد اما بازهم بازیکنان و مربیان طراز اول فوتبال سالانه کمتر از 400 میلیون تومان دریافت نمی کنند. این البته منهای پاداش هایی است که در طول فصل به دلایل مختلف دریافت می کنند. بازیکنان سطح اول فوتبال ایران تازه این امکان را هم دارند که با یک یا دو فصل بازی در تیم های عربی پول خوبی به جیب بزنند. علاوه بر این بازیکنان و مربیان فوتبال به دلیل محبوبیت در جامعه معمولا از امتیازهایی برخوردار می شوند که شامل حال سایر اقشار نمی شود. مثلا چه کسی حاضر نیست به یک بازیکن محبوب فوتبال در زمان خرید خودرو تخفیف ویژه بدهد؟ تازه اینکه چیزی نیست، بعضی ها حتی خودرو هم هدیه می دهند!

 منبع:جام نیوز


  
  

 


 

کد خبر: 150360 نظرات : 0 تاریخ انتشار: 1391/11/27 ساعت :9:46 AM
 
نایب رئیس مجلس: مبلغ عیدانه افزایش می‌یابد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از پرداخت عیدانه به خانواده‌های ایرانی در اسفند ماه خبر داد.

سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در نشستی که رؤسای کمیسیون های اقتصادی مجلس، هیئت رئیسه و اعضای دولت با مقام معظم رهبری داشتیم ، معظم له تاکید فرمودند با توجه به افزایش هزینه های قاطبه مردم در آستانه ورود به سال نو، مبالغی به عنوان عیدی در اختیار مردم قرار گیرد.


وی افزود: در این راستا جلسات مشترک دولت و مجلس با حضور رؤسای دو قوه تشکیل شد و به این تصمیم مشترک رسیدیم که در ماه اسفند مبالغی را به حساب خانوارها و افراد واریز کنند.
ابوترابی فرد گفت: آنچه ما به تصمیم رسیدیم این بود که تقریباً مبلغی بین 80 تا 100 هزار تومان برای هر نفر تخصیص داده شود آن هم برای همه دهک ها پیش بینی شود و پرداخت گردد.


وی افزود: این مبلغ قطعی است منتهی با توجه به اینکه دهک های پایین جامعه باید کمک بیشتری را داشته باشند متناسب با نیاز دهک های پایین تر ، پرداختی به آنها مقدار بیشتری خواهد بود.
نایب رئیس مجلس گفت: برای دهک های بالاتر هم مبالغی تخصیص داده می‌شود که در مجموع بین 80 تا 100 هزار تومان است.


  
  

آژانس بین المللی انرژی اتمی مذاکرات با ایران را بی نتیجه اعلام کرد.

به گزارش عصر خبر به نقل از رویترز، آژانس بین المللی انرژی اتمی وابسته به سازمان ملل متحد امروز پنجشنبه اعلام کرد مذاکرات هسته ای با مقامات ایرانی در تهران دوباره با شکست روبه رو شد.

هدف از این مذاکرات دست یابی به توافقی جدید میان ایران و آژانس برای بررسی اقداماتی است که احتمال می رود با برنامه ساخت بمب اتمی مرتبط باشند.

از جمله اهداف این مذاکرات می توان به تلاش آژانس برای کسب موافقت ایران برای بازدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از پایگاه نظامی پارچین در تهران اشاره کرد.

هرمان ناکرتس معاون مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران، در فرودگاه وین به خبرنگاران گفت: آژانس به ادامه مذاکرات با ایران پایبند است اما به زمان نیاز دارد تا درباره شیوه تحرک بعدی خود فکر کند.

وی افزود: دو طرف (ایران و آژانس) نتوانستند  متن توافقنامه به توافق برسند. زمانی برای برگزاری جلسه بعدی مشخص نشد.

ایران و آژانس از چند ماه پیش تاکنون چند مرحله مذاکره را در تهران و وین انجام داده بودند ولی هیچ کدام منجر به نتیجه نشد.

قبل از این علی اکبر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین الملی انرژی اتمی از دست یابی به برخی توافقات در مذاکرات اخیر با آژانس خبر داده بود.


  
  
غزل امام خامنه ای در وصف امام عصر (عج)
جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 12:14
غزل امام خامنه ای در وصف امام عصر (عج)

خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود / ز دام خال سیاهش کسی رها نشود ..
خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار / به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود ..

 

 

 

خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
خدا کند که مریضی من دوا نشود

ز روزگار غریبم گشته است معلوم
شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...


  
  

لاریجانی سخنرانی نمی کرد تا این بلا سرش نمی آمد!

نسخه مناسب چاپارسال به دوستان
لاریجانی سخنرانی نمی کرد تا این بلا سرش نمی آمد!
اگر سخنران مراسم 22 بهمن، هشدارهای دلسوزانه مسئولین امنیتی و سیاسی قم، مبنی بر حساسیت مردم قم به ایشان را جدی می گرفت و اصرار بر سخنرانی در مراسم نمی کرد، ما شاهد چنین حادثه ناگوار نبودیم/ شعارهای مردم، بسیار زیبا ،وحدت آفرین و متناسب با زمان بود، که حکایت از بصیرت مردم قم داشت!

مرآت :جلالی رئیس دفتر  مصباح یزدی، در جمع اساتید، دانش پژوهان و کارمندان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تقدیر و تشکر از مردم ایران بخاطر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال گفت:مردم با حضور میلیونی خود، دنیا را به کما فرو برده، به گونه ای  که نتوانستند تحلیلی درست و صحیحی نسبت به  این حماسه عظیم داشته باشند.به گزارش رجانیوز، وی با بیان اینکه مردم قم همانند مردم سایر کشور، حضور پرشورتری نسبت به سالهای گذشته داشتند، ادامه داد: شعارهای مردم، بسیار زیبا ،وحدت آفرین و متناسب با زمان بود، که حکایت از بصیرت مردم قم داشت!!!
 
رئیس دفتر مصباح یزدی، با اشاره به ناتمام ماندن سخنرانی رئیس مجلس گفت: اگر سخنران مراسم 22 بهمن، هشدارهای دلسوزانه مسئولین امنیتی و سیاسی قم، مبنی بر حساسیت مردم قم به ایشان را جدی می گرفت و اصرار بر سخنرانی در مراسم نمی کرد، ما شاهد چنین حادثه ناگوار نبودیم. 
 
عضو انجمن فارغ التحصیلان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: نیروهای امنیتی باید قضیه را مورد بررسی قرار داده و شفاف سازی کنند و با مجرمین برخوردی سریع و قانونی شود. رئیس دفتر علامه مصباح یزدی، حوادث اخیر در مجلس و بداخلاقی های مسئولین و برخورد غیر مؤدبانه با رئیس مجلس در قم ، را خلاف دستورات مقام معظم رهبری، دانست و ادامه داد: کشاندن اختلافات میان  مردم و متهم کردن افراد، در رسانه ها ،از اموری است که مقام معظم رهبری تأکید به ترک آنها داشته است. وی با بیان اینکه حوادث اخیر، را به شدت محکوم می‎کنیم اظهار داشت:امیدواریم طرفین، از رهبر و ملت، بخاطر این بداخلاقی‎ها عذرخواهی کرده و همواره اشارات مقام معظم رهبری، را نصب العین قرار داده و همچنین مردم شریف از هرگونه رفتار و یا اقدامی که زمینه تنش و ناآرامی را ، در این زمان حساس فراهم کند بپرهیزند. 
 
جلالی با اشاره به اینکه امیدواریم، مسئولین محترم نیز بخاطر اقدامهای ناشایست خود، از رهبری و ملت عذر خواهی کنند تصریح کرد:مردم شریف هم از اقدامات نسنجیده، هرچند ناشی از احساسات پاک باشد، خودداری نمایند و همواره اشارات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و از هرگونه رفتاری که زمینه تنش و نا آرامی در این شرایط حساس، ایجاد نماید بپرهیزند،البته مسئولین قضیه را پیگیری و با خاطیان برخورد جدی خواهند کرد.


  
  

چهارم ربیع‌الثانی، ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)/

مردی که زیارتش ثواب زیارت امام حسین(ع) دارد
جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 08:29
مرجع : خبرگزاری ایسنا
ابوالقاسم عبدالعظیم بن عبدالله بن علی بن حسن بن زید بن حسن بن علی بن ابیطالب (ع) از سادات حسنی و از بزرگان این خاندان و مورد احترام امامان عصر خود و از راویان موثق بوده است.
مردی که زیارتش ثواب زیارت امام حسین(ع) دارد

افکار - "عبدالله بن حسن بن زیدبن الامام حسن" از اصحاب امام جواد(ع) و از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) دومین اختر آسمان ولایت و امامت بود که در چهارم ربیع‌الثانی سال 173 هجری قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود. آن حضرت مردی متقی و پرهیزکار و از راویان و ثقات مورد اعتماد امام هادی(ع) بود و این نکته قابل توجه است که اخبار و روایات متعددی درباره اعتماد به ایشان از ائمه(ع) روایت شده است.

نگاهی به زندگی آن حضرت

حضرت عبدالعظیم(ع)، 5 تن از امامان معصوم را زیارت کرده و از امامان بزرگواری چون حضرت رضا(ع)، حضرت هادی و حضرت جواد(ع) به طور مستقیم نقل حدیث نموده است.

وی در زمان امامت دهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت علی النقی(ع) به دستور و صلاحدید ایشان به سرزمین ایران مهاجرت کرد و عاقبت در ماه شوال سال 250 هجری قمری به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) در شهر ری واقع است و از زیارتگاه‌های مسلمانان به ویژه مردم کشورمان می‌باشد.

آنچه از منابع در رابطه با آن جناب به دست می‌آید این است که: وی فرزند عبدالله بن علی از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) و نام مادرش فاطمه بنت عقبة بن قیس بود. حضرت عبدالعظیم از همسرش به نام خدیجه بنت قاسم بن حسن بن زید که دختر عموی خویش بود، پسری داشت به نام محمد که وی نیز همانند پدر بزرگوارش فردی زاهد و شریف بود و دختری داشت به نام «ام سلمه» که همسر محمد بن ابراهیم بن ابراهیم بن حسن گردید و به طور قطع زندگانی وی مصادف بود با ایام زندگانی دو امام معصوم یعنی امام جواد و امام هادی(ع) و از طرف آن بزرگواران شدیداً مورد احترام و محل اعتماد و اطمینان بوده است، وی نیز در تعظیم و اکرام آن حضرات اهتمام فراوان داشت. او دین خود را به محضر امام هادی(ع) عرضه داشت که حضرت فرمودند: به خدا قسم این همان دینی است که خداوند نسبت به بندگانش به آن رضایت داده است.

چگونه حضرت عبدالعظیم به ری آمدند

ابر آنچه از مطالب تذکره نویسان اسلامی بر می‌آید حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در حدود سال 250 ه‍ . ق بر حسب امر مبارک امام علی النقی الهادی(ع) برای ترویج و تبلیغ احکام دین مبین اسلام و پیشوائی جماعت شیعیان از عراق وارد شهر ری گردید. نجاشی در رجال خویش از احمد بن محمد بن خالد برقی روایت کرده است که: عبدالعظیم حسنی از ترس سلاطین جور وارد ری شد و به طور مخفیانه در خانه مردی از شیعیان در منطقه «سکة الموالی» اقامت گزید و در آنجا روزها را روزه و شب‌ها را به نماز می‌گذرانید و مخفیانه از آن خانه خارج شده و قبری که متعلق به یکی از اولاد حضرت موسی بن جعفر(ع) بود را زیارت می‌کرد تا این که شیعیان یکی پس از دیگری وی را شناختند.

تالیفات وی

عبدالعظیم حسنی در ایام زندگی خود تألیفاتی هم داشته که نام دو کتاب او برای ما حفظ شده است، یکی از آن‌ها کتابی است به نام «خطب امیر المؤمنین علیه السّلام » که نجاشی در رجال خود آن را ذکر کرده و دوم کتابی به نام «یوم و لیله» می‌باشد که در رساله صاحب بن عباد ذکر شده است.

تاریخ و چگونگی وفات ایشان

در مورد تاریخ وفات حضرت عبدالعظیم حسنی، برخی منابع ذکر کرده‌اند که وی به دست عمّال سلطان عباسی به شهادت رسیده است. به طور دقیق مشخص نیست ولی چون از اخبار به دست می‌آید که وی در زمان المعتز بالله عباسی (متوفی 255 هجری) هجرت کرده و حضرت امام هادی در سال 254 هجری به شهادت رسیده‌اند و توقف آن بزرگوار در ری زیاد طولانی نبوده است، لذا می‌توان نتیجه گرفت که وفات حضرت عبدالعظیم علیه السّلام در حدود سال‌های 254 و 255 هجری واقع شده باشد.

و در پایان روایت معتبری که در رابطه با زیارت قبر حضرت عبدالعظیم حسنی از امام علی النقی(ع) وارد شده را ذکر می‌کنیم: "به سند معتبر منقول است که شخصی از اهل ری خدمت حضرت امام علی النقی (ع)، مشرف شد، حضرت فرمود: کجا بودی. وی عرض کرد: به زیارت امام حسین (ع)رفته بودم. حضرت فرمودند: "اگر زیارت می‌کردی عبدالعظیم را، هر آینه مانند کسی بودی که زیارت کرده باشد امام حسین(ع) را.

منابع:

1. زندگی نامه حضرت عبدالعظیم - عزیزالله عطاری

2. شناختنامه حضرت عبدالعظیم حسنی - سید مجتبی صحفی و علی اکبر زمانی‌نژاد

3. تاریخ آستانه ری، عبدالله عقیلی

4. اینجا کربلاست، حرم حرم حسین(ع) است - حسین موذنی


  
  
زمان انتشار: 9:0 - 1391/11/27 

گزارش خبرآنلاین از متن و حاشیه همایش جبهه پایداری/ از جام زهر و مختصات فتنه جدید تا بررسی 70 نامزد ریاست جمهوری

احزاب و شخصیت‌ها - آخر هفته شلوغ میدان هفت تیر تهران و یک ماه مانده تا سال نو، جبهه پایداری با برگزاری یک همایش انتخاباتی برای رقبای اصولگرا خط و نشان کشید.

محمود عزیزی: از یک روز قبل، رسانه ها معرفی کاندیدای این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را دستورکار این جلسه خوانده بودند.

واکنش سه عضو جبهه پایداری به معرفی کاندیدای این جبهه برای انتخابات 92
این هدف محقق نشد و صادق محصولی چهره ارشد جبهه پایداری در حاشیه آن به خبرآنلاین گفت «قطعا اگر چیزی روشن شده باشد، آن را اعلام خواهیم کرد.»
عبارت هایی از این جنس را مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری و کامران باقری لنکرانی سخنگوی این جبهه در پاسخ به خبرآنلاین تکرار کردند. آن طور که آقاتهرانی به خبرآنلاین گفت: «ما چنین چیزی نگفتیم. واقعا بنده نمی دانم این حرف را چه کسی برای ما درست کرد.»
او همچنین درباره پرسش خبرآنلاین درباره «شعار انتخاباتی» این جریان برای انتخابات به شوخی گفت:« اجازه بده من بروم. به سوالاتت پاسخ دادم!» [ایـنـجـا] را هم ببینید.
شعارهایی برای جذب قشر خاکستری
در این مراسم صادق محصولی چهره ای که بخش عمده هزینه های این تشکل سیاسی را پشتیبانی می کند در شرایطی که در همایش های گذشته این تشکل اصولگرا تمایلی به سخنرانی نشان نمی داد، این بار به عنوان نخستین چهره پشت تریبون رفت.
محصولی در سخنانش اگر چه گفت:«در این جلسه بحثی درباره انتخابات نداریم»، اما بخش عمده صحبت هایش کنایه های آشکار و پنهان به کاندیدا های انتخاباتی بود. آنجا که از عده ای سخن گفت که «توسعه مدنی رفاه و دولت قانون» را برای خود به عنوان شعار و ملاک قرار داده اند وبه عقیده وی هدفشان بیشتر «جذب قشر خاکستری» است.
او همچنین با اشاره به عنوان این همایش-34سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف-ازدولت های موقت،سازندگی و اصلاحات انتقاد کرد و گفت: در این 34 سال انحراف های متعددی را شاهد بودیم در دولت موقت نسبت به سستی و تساهل در اجرای احکام اسلام در زمینه سیاسی و اجتماعی و همچنین در دوران سازندگی نیز با انحراف غلبه توسعه بر عدالت و دیدگاه له شدن افراد محروم در مقابل توسعه مواجه بودیم.[ایـنـجـا] را ببینید.
عضو ارشد جبهه پایداری همچنین اظهار داشت: همچنین در دوران اصلاحات شاهد تساهل و تغافل فرهنگی در مقابل غرب بودیم امروز نیز شاهد مطرح شدن موضوع مکتب ایرانی هستیم که به نوعی انحراف است. محصولی نمیخواست بحث انتخاباتی کند اما در غیاب غلامعلی حدادعادل جور یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را کشید و نشان داد مبدع و حامی پایداری میتواند گزینه نهایی این تشکل برای رقابت های ریاست جمهوری باشد. این گمانه پس از آن تقویت شد که حدادعادل در این نشست حاضر نشد و فرید فرزند غلامعلی حدادعادل که به این همایش آمده بود وقتی در جمع خبرنگاران قرار گرفت گفت که «اگر یک گروهی بتواند با پیامک این همه بچه حزب الهی را جمع کند، باریک الله دارد.»
آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری و باقری لنکرانی چهره های دیگری بودند که هر کدام با یک ساعت و یک ساعت و 15 دقیقه تاخیر به مراسم رسیدند.
افشاگری هایی که جسارت نیست
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی که مجری مراسم او را «استاد اخلاق» یاد کرد در سخنانش با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره رابطه با آمریکا و تاکید رهبر انقلاب در این خصوص که «من فردی انقلابی هستم و دیپلمات نیستم»، گفت: به همین دلیل ایشان دارای شفافیت بیان و لهجه هستند و اهل وابستگی به دنیا نیستند.
وی افزود: مقام معظم رهبری به لطف خدا مصلحتی جز تکلیف‌مداری ندارد، ایشان اهل هتاکی و افشاگری نیستند و کارهای زشتی که اخیرا استفاده شده است، خوب نمی‌دانند و اسم این ها را جسارت و شجاعت نمی‌گذارند. [ایـنـجـا] را هم  ببینید.
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی ضمن انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر کار با بیان اینکه اسم اتفاقاتی که در دو هفته اخیر از برخی صادر شد جسارت و شجاعت نیست گفت: بر اثر لجبازی ها اصول دارد خراب می شود. رسانه های بیگانه بعد از یکشنبه سیاه مجلس توهین به حضرت آقا را جایز دانستند و به بهانه های مختلف رهبر انقلاب را زدند.

بعید نیست جریان حاشیه دولت با آرم امام زمان به انتخابات بیایید

 دبیرکل جبهه پایداری همچنین پاسخ به پرسش خبرآنلاین درباره اظهارات آیت الله علم الهدی درباره اینکه گروهی در انتخابات آینده با آرم امام زمان به صحنه می آیند،آیا این گروه همان جریان حاشیه دولت است ابراز عقیده کرد:« از این نوع رفتاری که این گروه دارند، بعید نیست که از جریانات حاشیه‌ای دولت باشد. ولی شما بهتر است از خود آیت الله علم‌الهدی در این زمینه سوال کنید.»[ایـنـجـا]
جریان حاشیه دولت را برخی چهره های سیاسی و رسانه ها درباره اسفندیار رحیم مشایی و نزدیکان وی به کار می بردند.
آیت الله علم الهدی: با شعار امام زمان(عج) می‌آیند و می‌خواهند که رهبری را بی‌رنگ کنند

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد که به عنوان سخنران اصلی این همایش به تهران آمده بود در سخنانش از فتنه آینده و زاد و ولد آن سخن گفت و تاکید کرد: «فتنه جدید دو کار را انجام می‌دهد. اولین کار ساختار شکنی است، یعنی هرچه رهبری می‌گوید، خلاف آن را عمل می‌کنند.دومین کار فتنه جدید آن است در مقابل عظمت رهبری دو چیز را علم خواهند کرد، یکی امام و دیگری امام زمان؛ عده‌ای خواهند آمد با علم کردن امام تلاش کنند تا رهبری را از کارکرد بیاندازند.»
وی افزود: عده‌ای دیگر نیز با شعار امام زمان(عج) می‌آیند و می‌خواهند که رهبری را بی‌رنگ کنند، این در حالی است که نه امام زمان از قرآن بالاتر است و نه رهبری از امیرالمومنین(ع).[ایـنـجـا] را ببینید.
واکنش امام جمعه مشهد به اظهارات عسگراولادی
امام جمعه مشهد در لابلای سخنانش به اظهارات اخیر حبیب الله عسگر اولادی هم واکنش نشان داد و با لفظ «برادر بزرگوار» از دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری یاد کرد و گفت: به کسانی که می‌خواستند از آنها تبری جویند، گفتم که برادر بزرگوار شما می‌خواهید چه کسانی را تبرئه کنید؟ یعنی می‌خواهید بگویید که آنها گول خورده‌اند؟ آقایی که 13 بیانیه داده که بعد از آنکه عکس امام پاره شده بیانیه داده و یا اینکه شعار نه غزه و نه لبنان را همچنین جمهوری ایرانی را سر دادند باز هم بیانیه داد و در زمانی که پرچم امام حسین و عزادارانش را به آتش کشید، به آنها مردم خداپرست گفت، می‌خواهید این آقایان را تبرئه کنید.
عضو مجلس خبرگان رهبری البته در سخنانش تاکید کرد که «فتنه 88 را آمریکا و انگلیس طراحی کرد» و عوامل اجرای آن نیز ضد انقلاب در داخل و خارج کشور بود، اما تاکید کرد: «آنهایی که فتنه را به فتنه‌گر رساندند، قدرت‌یاب و فرصت‌طلب‌هایی بودند که فکر می‌کردند که با تکیه بر عناصر فتنه می‌توانند برای خود قدرت و پرستیژ درست کنند.
جام زهر جدید
کامران باقری‌لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری آخرین چهره ای بود که در این مراسم پشت تریبون رفت و از تلاش عده ای برای جام زهر خوراندن به رهبری سخن گفت و در پایان مراسم در پاسخ به خبرآنلاین درباره اینکه منظورش از کسانی که به دنبال این اقدام هستند، چه گروهی است،گفت: «متاسفانه در این زمینه می بینیم که یک همراهی میان گروه‌هایی که به ظاهر با یکدیگر متعارضند و گاهی با یکدیگر دعوا می کنند دیده می شود و می بینیم مصلحت سازی دروغین برای انقلاب وجود دارد.»
سخنگوی جبهه پایداری افزود: خیلی‌ها وقتی از آنها می پرسند که راه برون رفت از مشکلات فعلی را چه می دانید راه هایی نشان می دهند که راه های مشابه پذیرش قطعنامه 598 است و این منحصر به یک نحله هم نیست و حتی نحله‌های به ظاهر متعارض هم همین کار را می‌کنند که این راه باطلی است و انشاالله چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد. [ایـنـجـا] را هم ببینید.
وی همچنین در پاسخ به خبرآنلاین درباره زمان اعلام کاندیدای نهایی این جبهه برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان اعلام کاندیدای نهایی جبهه مشخص نیست، مطمئنا به موقع کاندیدای خود را اعلام خواهیم کرد.
برای معرفی کاندیدا عجله نداریم
لنکرانی که می گفت جبهه پایداری در فرآیند اعلام کاندیدا «عجله نخواهد کرد» و در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر «انتخاب گفتمانی» تاکید دارد، اظهار داشت: پیش از صحبت در مورد افراد، باید در مورد برنامه‌ها و جهت‌گیری‌های کلی افراد صحبت کنیم. عمده تلاش جبهه پایداری در این رابطه است و مطمئنا بر همین اساس کاندیدایش را معرفی خواهد کرد.
باقری لنکرانی: گزینه‌های جبهه پایداری بین بندگان خدا است
او که با حوصله به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ می داد در پاسخ به این پرسش که آیا این امکان وجود دارد که جبهه پایداری کاندیدایی را خارج از این جبهه معرفی کند گفت: شاخص‌های ما در انتخاب کاندیدا این نیست که الزاما این کاندیدا عضو جبهه پایداری باشد، شاخص اصلی ما این است که کاندیدای معرفی شده، باید در درون انقلاب، آرمان‌گرا در حد اعلا و کارآمدی با توجه به نیازهای روز کشور را داشته باشد، همچنین بتواند پاسخگوی نیازهای مدیریتی کشور باشد، مطمئنا بخشی از این پاسخگویی به توانمندی‌های فردی و بخش دیگر به داشتن تیم قوی و داشتن برنامه برمی‌گردد.
لنکرانی در پاسخ به این پرسش که آیا شما به عنوان کاندیدای مدنظر جبهه پایداری مطرح هستید، (با خنده) گفت: گزینه‌های جبهه پایداری بین بندگان خدا است.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که شما کاندیداتوری خود را در انتخابات رد نمی‌کنید، هیچ پاسخی نداد.
سخنگوی جبهه پایداری در ادامه در مورد مذاکرات جبهه پایداری با سعید جلیلی گفت: ما با ایشان هم صحبت و مذاکره کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز در حال مذاکره هستیم.
وی در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری با آقای حدادعادل نیز مذاکره کرده است، گفت: من همان که می‌خواستم بگویم را گفته‌ام.
سخنگوی جبهه پایداری همچنین در مورد احتمال ائتلاف این جبهه با گزینه‌های نزدیک به دولت گفت: جبهه پایداری در انتخاب کاندیداها ضمن در نظر داشتن شاخص‌های ایجابی که عمدتا آرمانگرایی و کارآمدی است، شاخص‌های سلبی نیز دارد.
لنکرانی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین این شاخص‌ها این است که کسانی که انتخاب می‌شوند در شرایطی باشند که نتوانند مورد سوءاستفاده جریان فتنه و جریان انحرافی قرار گیرند، طبیعتا جبهه پایداری در مورد کاندیدایی که این نگرانی در موردش وجود داشته باشد، توجه نخواهد کرد و آن را مورد توجه قرار نخواهد داد.

او گفت:70 نفر را برای ریاست جمهوری بررسی کردیم. [ایـنـجـا
حضور اصلاح طلبان در انتخابات؛ باقری لنکرانی: احتمالات را بررسی نمی کنیم
وی همچنین در خصوص ارزیابی‌اش از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: برداشت ما این است که چنین اتفاقی نمی‌افتد چون حتی خود اصلاح‌طلبان ظرفیتی برای آمدن ندارند.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر احتمال حضور اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد، شما باز هم فکری در این رابطه نکرده‌اید، گفت: ما احتمالات محال را بررسی نمی‌کنیم و با واقعیات زندگی می‌کنیم.
سخنگوی جبهه پایداری همچنین درخصوص اینکه چمران جزو گزینه‌های احتمالی این جبهه است، گفت: ایشان نیز در جبهه مورد بررسی قرار گرفت اما جزو گزینه‌های نهایی قرار نگرفت.


  
  

دختری که برنده زیباترین چشم و چهره فوتوژنیک شد + عکس

 

دختری که برنده زیباترین چشم و چهره فوتوژنیک شد + عکس

این مادر دختر 3 ساله اش را برای برنزه شدن هرماه به سالنهای سولاریوم میبرد. همه دخترهای کوچک در سن و سال " ساوانا جکسون"...


همه دخترهای کوچک در سن و سال " ساوانا جکسون" عاشق لباسهای صورتی رنگ کودکانه و عروسکهای رنگارنگ و اسباب بازیها هستند. اما این دختر خردسال مجبور است همانند زنهای بزرگسال آرایش کند و اگر به اتاق وی سری بزنید در کنار اینها  عکسهایی مشاهده خواهید کرد که او را در لباس شب در حالی که آرایش کرده و موهایش مثل زنان شینیون شده است و جواهرات به سر و گردن دارد و یا با بکینی و کفش پاشنه دار است و این چیزی است که باعث تفاوت میان این دختر بچه دیگر هم سن و سالهایش است.


به گزارش جوان پارسی به نقل از پرداد : او جز کودکانی است که به عروسکهای کوچک معروفند و در رقابتهای زیباترین دختران خردسال شرکت میکنند و برای این کار صورت زیبای معصوم کودکانه شان را پشت رنگ و لعاب آرایش مخصوص بزرگسالان پنهان میکنند و لباسهای مبتذل به تن میکنند و در مقابل دوربینهای عکاسی ژست میگیرند. مادر او برای شرکت این دختر بچه سه ساله هرماه او را به سالنهای سولاریوم میبرد تا پوست بدن او را برای شروع این رقابتها برنزه کند. به گفته مادرش او از سن دو سالگی مرتبا در حال برنزه کردن پوست خود است.


انتخاب دختران کوچک زیبا و آرایش کردن آنها برای حضور در این مسابقات پدیده ای جدید در غرب است که علاوه بر انتقادهای فراوان همچنان در حال اجراست.


پدر و مادر او 6 سال است ازدواج کرده اند و ساوانا از ده ماهگی در این رقابتها شرکت کرده است و او تا کنون برنده جایزه " زیباترین چشم و " چهره فوتوژنیک برتر" شده است.


وی اذعان میکند آنها سعی میکنند زندگی طبیعی ساوانا را حفظ کنند و اجازه دهند او مثل همه دختر بچه های هم سن و سالش به تفریح بپردازد.


Persian30.com | دختری که برنده زیباترین چشم و چهره فوتوژنیک شد!! + عکس



گردآوری : گروه جوان پارسی


  
  

کارت پستـال و پیـامک هـای عاشقـانه ویـژه ولنتـاین!

 

web counter

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند
هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .
دوستت دارم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه
سیب هنوز هم شیرین است
هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود
.
.
.
|___
__|_:!""-.,
"@@"""""" ""@""
دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !
.
.
.
کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه
درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !
تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف . . .
.
.
.
همیشه دور نما ها
خواستنی ترند
مثل سراب
مثل فردا
مثل تو . . .
.
.
.
متن عاشقانه
با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر
بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد
که روسیاه شوند آنان که
بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .
.
.
.
دوبیتی عاشقانه
ما را همه ره ز کوی بد نامی باد / وز سوختگان بهره ی ما خامی باد
نا کامی ما چو هست کام دل دوست / کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .
.
.
.
اس ام اس روز عشق
من
برای دوست داشتن ات
مدت هاست آماده ام
اما
امان از تو
امان از زن ها
همیشه دیر حاضر می شوید . . .
.
.
.
متن تبریک روز عشق
هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی
وقتی بود که اسمم را با "میم" به انتها رساندی . . .
.
.
.
سلام
از شرکت رب تبریک مزاحم میشم
میشه یه رب بغلتون کنم !؟
محض تبریک میگما !
.
.
.
جملات زیبای عاشقانه
خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت
دستم از ضعف
?
دریغا
?
به گریبان نرسید . . .
.
.
.
ای اشک دوباره در دلم درد شدی / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی
از کودکی ام هر آنزمان خواستمت / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .
.
.
.
بهترین اس ام اس های عاشقانه
اى دوست !
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !
تا تو هستى زندگى باید کرد . . .
.
.
.
آراسته آمد و چه آراستنی
پیراسته زلف خود چه پیراستنی
بنشست به می خوردن و برخاست به رقص
به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه
2013
راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !
چشمانت زیرنویس می کنند !
.
.
.
عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .
.
.
.
راد اس ام اس
حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .
.
.
.
نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو
.
.
.
چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار
نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .
.
.
.
خنجر زیرِ پوستم کاشتی
فکر نمی‌کردی
روزی باز در آغوشت بگیرم . . .
.
.
.
شاید به هم باز رسیم
روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم
و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی
(احمد شاملو)
.
.
.
این روزها خیلی چیزها دست من نیست
مثلا دستهایت . . . !
.
.
.
در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است
جایی که همه فکر سواری هستند / دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .
.
.
.
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست
گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست
.
.
.
بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام
شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست
هر دو را برسانید به آرزوشان . . .
.
.
.
آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها "نبــــــود
?
چشــم خواب آلـودش را مســتى و رویــا "نـــبود
?
لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى "نـداشـت
?.
دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا "نبــــود
?
.
.
.
هر آهنگی که گوش میدهم
به هر زبانی که باشد
بغضم را میشکند
نمی دانم
بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است . . .
.
.
.
شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که
وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده !
.
.
.
نمایشگاه زده ام
بیا و تماشا کن
تمام روزهای نبودنت را آه کشیده ام
و با حسرت قاب گرفته ام . . .
.
.
.
عمریست غم و درد نشانم داده / در آتش سینه اش امانم داده
رنجور ترین درخت باغش هستم / هر بار مرا دیده تکانم داده
.
.
.
هیچکس نـفهمیـــــد که
? زلـیخـــــــا ? مــَـــــــــرد بـود ..!
میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟
مـــــردانـــگی میــخواهـــــد
مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد
web counter
 گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com


گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com
 

داروها و دوستی ها هر دو مشکلات را حل میکنند
با این تفاوت که دوستی ها هیچ وقت تاریخ انقضا ، بها و اندازه ندارند . . .
.
.
.
به انگشتانم که مینگرم به یادت می افتم ، چون عزیزانم انگشت شمارند . . . !
.
.
.
درنگ
عجب دنیای عجیبیست!
رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود
زمانی که گفتی"برو"
چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . . .
.
.
.
اس ام اس جدید عاشقانه
جـور مـیـکـنـد خـدا در و تـخـتـه را بـا هـم
آن طـور کـه تـو و مـرا آشـنـا کـرد ؛ تـو شـدی خـاطـره سـاز و مـن خـاطـره بـاز
.
.
.
پرنده که رفت ، بگذار برود
هوای سرد بهانه است ، هوای دیگری درسر دارد . . .
.
.
.
راد اس ام اس
عادت ! چه طعم تلخی دارد
وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری !
.
.
.
من درختت میمونم
تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی
آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه
چقدر دلتنگ حضورت هستم ، کاش عکست هم بوی تو را داشت . . .
.
.
.
باختی در کار نیست
برای تو
قلبم را ریسک می کنم
یا می برم
یا می میرم
.
.
.
متن عاشقانه
می گفتند: " سختی ها نمک زندگــــــی است "
امّا چرا کسی نفهمید که " نمــــــک "
برای من که خاطراتم زخمی است ، شور نیست ؛ مزه " درد" می دهد !
.
.
.
آنقدر ها هم
روی وقار من حساب نکن
?
قطب زمین هم که باشم
تو را که میبینم
یخ هایم آب میشود . . .
.
.
.
آب از سرم گذشته
? فریاد میزنم دوستت دارم و تو
آرام و خونسرد
? به ترکیدن حباب ها میخندی . . .
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
گفت "گورت را گم کن" و حالا با گریه دنبال قبر من می گردد . . .
.
.
.
چقدر خوبه کس? هست که وقت? بهش فکر م?کن? اونقدر گرم م?ش? که ?ادت م?ره هوا چقدر سرده
.
.
.
دوست داشتن تو خرج دارد ، دلِ مایه دار می خواهد . . .
.
.
.
بسته ام
مثل چشمان سیاهت
چترم را
دیگر باران است
که آبرویم را می خرد !
.
.
.
وقتی ازت میخوام به یه " آهنگ " گوش کنی
بخاطر اینه که " متنش " دقیقا " همه " اون چیزیه که میخوام بهت بگم . . .
.
.
.
نباشی؛
برای ِ من هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
فقط گاهی موهایِ صورتم سفید می‌شود
گاهی موهایِ سَرم می ریزد . . .
.
.
.
آنقدر راه میروم تا به حرف بیایند ،
"خط های سفیدِ وسط جاده . . ."
محال است که جای تورا ندانند . . .
.
.
.
از کــــودکی پـــرســیـدن عــشق چــیـست ؟ گــفـت : بـــازی
از نــــوجـوانی پــرسـیـدن عــشق چــیست ؟ گــفـت : کـــیـنـه
از جـــوانـی پـــرســیـدن عــشق چــیـست ؟ گــفـت : پــــول و ثـــروت
از پــــیـری پـــرســیـدن عـــشق چــیـست ؟ گــفـت : عـــــمـر
از گـــل پـــرســیـدن عـــشق چــیـست ؟ گــفـت : از مــن خــوشـبـوتـر
از پـــروانـه پـــرســیـدن عـــشق چــیـست ؟ گــفـت : از مــن زیــبـاتـر
از خورشید پرسیدن عشق چیست؟ گفت : از مــن ســـوزانــتـر
و در آخـــر از خــــود عـــشـق پـــرســـیـدن :
ای عـــشق تـــو کـــیـستی . . ؟
گـــفـت : بـه خـــدا قــــسـم ، نـــگاهـی بـــیـش نـــیـستـم . . !


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ