سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که با تودشمنی نکند . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
مژده مژده؛ بالاخره قیمت ها کاهش یافت/ جدول
جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 09:50
 
 
[-] اندازه متن [+]
 

طنز/ بالاخره تلاش بی وقفه و شبانه روزی مسئولان مربوطه برای کاهش قیمت ها جواب داد.

 

نام محصول

قیمت قبلی(تومان)

قیمت جدید(تومان)

پسته درجه یک

55000

54500

پسته درجه دو

49000

48500

پسته درجه سه

35000

34500

فندوق با پوست

22000

21000

بادام هندی

52000

51500

بادام شور

36000

35700

تخمه آفتابگردان

21000

20000

نام محصول

قیمت قبلی(تومان)

قیمت جدید(تومان)

پرتقال

1800

1700

سیب

1400

1350

موز

4600

4400

کیوی

1700

1650

خیار

1400

1200

پیاز

1700

1600

سیب زمینی

1000

950

نام محصول

قیمت قبلی(میلیون)

قیمت جدید(تومان)

پراید فول اتومات

21

20.890.000

پراید نیم اتومات

19

18.800.000

پراید خالی

18.5

18.100.000

پژو 206

31.200.000

31

سمند با کیسه هوا

30

28.700.000

سمند خالی

29

29

ماکسیما

104

103

نام محصول

قیمت قبلی(تومان)

قیمت جدید(تومان)

ترقه بی بخار

4000

3500

ترقه با بخار

6000

5500

نارنجک دستی

8500

8000

نارنجک پایی

7500

7000

اژدهای بزرگ(قوطی)

6500

6200

دودزای هفت رنگ

4800

4300

ترقه دیوار صوتی

7600

7300


  
  

کد خبر: -159270

نظرات : 0 تاریخ انتشار: 1391/12/24 ساعت :8:40 PM

 
خبرمهم احمدی نژاد برای مردم
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که چه خبری برای مردم دارید؟ چه خبر بهتر و زیباتر از این که بهار دارد می‌رسد، دوران غم و غصه می‌رود و ان‌شاء‌الله سال آینده برای تمام ملت سالی پر از خوبی و موفقیت باشد.

رئیس جمهو ر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که در پی سفر شما به ونزوئلا مباحث حاشیه‌ای مطرح شد و آقای یزدی نیز در مورد این مباحث موضع‌گیری کردند نظر شما در مورد صحبت‌های اخیر آقای یزدی چیست؟ گفت: من آقای یزدی را دوست دارم.

 

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان این مطلب، درباره سفر خود به اراک گفت: برای افتتاح چندین پروژه فردا (پنجشنبه)به اراک سفر خواهیم کرد.

 

وی همچنین در مورد حذف کشتی از مسابقات دوره آینده المپیک و مباحث مطرح شده در این زمینه تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که کشتی از مسابقات المپیک حذف نشود و ما داریم در این ارتباط نامه‌ای می‌نویسیم و ان‌شاء الله آن را ارسال خواهیم کرد.

 

وی با تاکید بر این‌که کشتی جزء معدود ورزش‌هایی است که با روح المپیک سازگار است و پر از نشاط و قدرت بدنی، عمل سریع است در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که در سال 91 کشتی ما دچار حاشیه‌هایی بود بخصوص بعد از مسابقات جام جهانی تهران، گفت: ورزش ما از جمله کشتی روند خوبی داشته است و جوانان و مسئولان در این عرصه‌ی بانشاط در حال فعالیت هستند و روند پیشرفت روند خوبی بوده است.

 

رییس جمهور تاکید کرد: البته از نظر بودجه مقداری فشار بوده، اما علی‌رغم این فشارها حرکت ادامه داشته است.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که سازمان حمایت از مصرف کنندگان با توجه به تاکیدی که شما داشتید، مصوبه شورای رقابت را پیگیری و عملیاتی نکرده است،اظهارداشت : دولت سیستم پیگیری دارد و این مسائل را پیگیری می‌کند.

 

وی همچنین در مورد برخی از مباحث در ارتباط با بودجه گفت: ما بودجه را اجرا می‌کنیم و در واقع قانون را اجرا می‌کنیم.

 

احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی در مورد بحث تحریم‌های علیه ایران، یادآورشد: ملت ایران همیشه پیروز و عظیم بوده و حرکت ملت ایران رو به پیشرفت است.

 

وی با اشاره به سابقه چند هزار ساله‌ی ایران،تاکید کرد: ایران از تمام موانع عبور می‌کند.

 

رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چه خبری برای مردم دارید؟ چه خبر بهتر و زیباتر از این که بهار دارد می‌رسد، دوران غم و غصه می‌رود و ان‌شاء‌الله سال آینده برای تمام ملت سالی پر از خوبی و موفقیت باشد.

 

احمدی‌نژاد در ادامه خطاب به خبرنگاران حاضر و ملت ایران گفت: ان شاء الله همیشه شاد باشید و در زندگی موفق باشید.

وی تصریح کرد: سال آینده سالی بسیار عالی و پرافتخار خواهد بود.

شریان


  
  
کد خبر: 182590
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1391 - 00:45
اما شاید برای بسیاری این پرسش به وجود بیاید که ایران و آمریکا با وجود قطع بودن روابط چطور با یکدیگر تبادلات تجاری دارند؟
ایسنا: تازه‌ترین آمار گمرک ایران حاکی از واردات 126‌میلیون دلاری ایران از آمریکا طی 11 ماهه سال‌جاری است.


 براین اساس طی مدت زمان یادشده ایران بیش از 135‌هزار تن انواع کالا به ارزش تقریبی 8/126‌میلیون دلار از آمریکا وارد کرد. در همین مدت صادرات ایران به آمریکا نیز از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب به حدود 425 تن و 2/1‌میلیون دلار رسید.


اما شاید برای بسیاری این پرسش به وجود بیاید که ایران و آمریکا با وجود قطع بودن روابط چطور با یکدیگر تبادلات تجاری دارند؟


مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه هیچ ارتباط تجاری مستقیمی بین ایران و آمریکا وجود ندارد، گفت: کالاهایی که در گمرک تحت عنوان واردات از آمریکا اعلام شده کالاهایی هستند که از کشورهای دیگر و به صورت غیرمستقیم وارد ایران شده‌اند اما مبدا اصلی ورود آنها کشور آمریکاست.


عبدالحمید اسدیان افزود: هر کالایی که وارد می‌شود در تاییدیه‌ها و اسناد و مدارکش درج شده که مبداء واردات آن کدام کشور بوده است و گمرک نیز بر همین اساس آمار واردات از آمریکا را اعلام می‌کند. آمار گمرک ایران نشان می‌دهد دانه گندم سخت، کره بسته‌بندی شده، مکمل‌های غذایی و دارویی، اسپرم گاو، وسایل و تجهیزات پزشکی، خمیر چوب شیمیایی، اعضای مصنوعی بدن و تخم سبزیجات عمده‌ترین کالاهای وارداتی ایران از آمریکا در 11 ماهه امسال بوده‌اند.

  
  
جمعه 25 اسفند 1391 / Mar 15 2013

 

اعلام جزییات پلمپ شدن مراکز گردشگری

» سرویس: فرهنگی و هنری - گردشگری و حج

مدیرکل امور مراکز و خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: آژانس‌های گردشگری و مراکز اقامتی که سابقه‌ی تعطیلی و تعلیق دارند، دیگر امکان گرفتن مجوز دوباره را ندارند.

 

مرتضی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان که برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فعال در حوزه‌ی نظارت و با هدف تشدید نظارت و بازرسی بر اماکن اقامتی و پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی در تعطیلات نوروزی امضا شده است، اظهار کرد: تفاهم شده است در این بازرسی‌های مشترک، بخش‌های گردشگری متخلف و گران‌فروش علاوه بر گرفتن اخطار تعلیق و تعطیلی طبق ضوابط این سازمان‌ها، جریمه‌ی نقدی هم طبق نظر قاضی نماینده‌ی سازمان تعزیرات حکومتی بپردازند.

 

او ادامه داد: قاضی سازمان تعزیرات حکومتی طبق این تفاهم‌نامه در بازرسی‌ها حضور دارد و در صورت مشاهده‌ی تخلف، طبق مستندات و مصوبات قانونی،‌ آن مراکز اقامتی پذیرایی یا دفتر خدمات مسافرتی متخلف را جریمه‌ی نقدی می‌کند. قانون این اجازه را نیز داده است که مبلغ جریمه را تا پنج برابر رقم پایه افزایش دهد.

 

شریفی گفت: بازرس‌ها و ناظران از چهارشنبه‌ی هفته‌ی پیش، کار خود را از استان تهران آغاز کرده‌اند و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

 

او همچنین درباره‌ی دستور جدید رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره‌ی لغو مجوز و پلمپ مراکز خدماتی و گردشگری متخلف و گران‌فروش بدون دادن هیچ اخطار و تذکری، اظهار کرد: ما این بخشنامه را به استان‌ها می‌فرستیم و به‌شکل جدی با متخلفان برخورد می‌کنیم، چون نباید حقوق مصرف‌کننده نادیده گرفته شود.

 

وی گفت: البته رسیدگی به امور مراکزی که در تعطیلات نوروزی تخلف کرده‌اند، پس از تعطیلات صورت می‌گیرد و حکم، طبق ضوابط، تعلیق مجوز یا پلمپ واحد و در صورت تشخیص کارشناسان تعزیرات، پرداخت جریمه‌ی نقدی خواهد بود.

 

شریفی بیان کرد: ما در برخورد با متخلفان جدی هستیم و فرقی نمی‌کند که متخلف، رییس تشکل یا صنف باشد. هر نوع واحدی که از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، پروانه‌ی بهره‌برداری داشته باشد و خدمات نامطلوب بدهد، گران‌فروشی کند یا حقوق مصرف‌کننده را رعایت نکند، جریمه می‌شود.

 

انتهای پیام


  
  
جمعه 25 اسفند 1391 / Mar 15 2013

 

زنی به زندگی 15 ماهه بر بالای درخت پایان داد

» سرویس: اجتماعی - محیط زیست

زنی استرالیایی فعال محیط زیست که مدت 15 ماه را در ارتفاع بیش از 60 متری یک درخت اکالیپتوس گذرانده بود به دلیل آتش سوزی مجبور به پایین آمدن شد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میراندا گیبسون 31ساله از دسامبر سال 2011 که در اعتراض به قطع درختان بالای این درخت رفته بود سرانجام به دلیل آتش سوزی از بالای درخت پایین آمد.

 

میراندا که تمامی این مدت را بالای این درخت سرکرده بود مورد تحسین طرفداران محیط زیست قرار گرفت.

 

 

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری ABC، گفته شده است پایین آمدن از بالای این درخت برای میراندا کار آسانی نبوده است اما او به فعالیت‌های خود بر روی زمین هم ادامه خواهد داد.

انتهای پیام


  
  
کد خبر: 80584876 (3208311) | تاریخ خبر: 25/12/1391 | ساعت: 10:3

پلیس با تخلفات حادثه ساز رانندگی قاطعانه برخورد می کند

یزد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان یزد از برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان حادثه ساز در روزهای آخر سال و تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، ?سرهنگ اردوان قاسمی? در افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن بهره گیری از تمام توان نیرو و تجهیزات موجود برنامه های ویژه ای را برای پایان سال و تعطیلات نوروز تدارک دیده است.

وی به تمهیدات ویژه این پلیس برای ایام نوروز اشاره و اظهار داشت: نقاط حادثه خیز ورودی و خروجی شهرها و اماکن، درون شهری زیرپوشش گشت های ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی قرار خواهند گرفت.

این مسئول ، طرح های ویژه ترافیکی چهارشنبه آخر سال و پوشش معابر درون شهری در ایام تعطیلات عید و روز طبیعت را از دیگر برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام پیش رو اعلام کرد.

قاسمی با اشاره به توقیف خودروهای که رانندگان آنها دچار تخلف می شوند گفت: در این ایام از تردد خودروهای فرسوده، خودروهای بدون بیمه نامه شخص ثالث و بدون معاینه فنی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از همشهریان خواست با رعایت توصیه های پلیس سفری آرام، لذت بخش، همراه با ایمنی را برای خود و همسفران به ارمغان بیاورند.

قاسمی این توصیه ها را شامل : داشتن برنامه ریزی از ابتدا تا انتهای سفر ، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه و نداشتن نقص فنی ، همراه داشتن وسایل ضروری در سفر ، در هیچ زمانی و تحت هیچ شرایطی نباید عجله و شتاب کرد و همیشه صبر و حوصله پیشه کنید ، خود را پایبند به رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بدانید.

وی همچنین از مسافران و رانندگان خواست که در صورت بروز تصادف خسارتی حتماً راه را باز کنند، هنگام تردد داخل شهرها حتماً مواظب عابران پیاده باشند ، سطح شهر دارای دوربین های کنترل ترافیک است که در طول ایام عید نیز تخلفات را ثبت می کند و مادر تمام حوادث رانندگی سرعت های غیرمجاز است، پس با سرعت مطمئنه حرکت کنند.ک1


  
  

مان انتشار: 10:1 - 1391/12/25 | نسخه چاپی

امتیاز به این مطلب:
0 نفر

‌ای سال برنگردی ‌ای سال!

رسانه - یزدان سلحشور

مهم نیست که اخبار چه می‌گوید. مهم نیست کدام مقام انتصابی یا انتخابی چطور فخر می‌فروشد به دستاوردهای واقعی یا غیرواقعی زیر مجموعه یا مجموعه‌اش. مهم نیست دنیا بهتر شده یا بد‌تر یا قرار است ما بزنیم به صورتمان تا سرخ بماند یا بزنیم به صورت دیگران که بعد از سقوط دیوار برلین سرخ بمانند. واقعاً مهم نیست. مهم این است که انسان ایرانی که نه [یادتان باشد من سیاسی نیستم] هنرمند و روزنامه‌نگار ایرانی فقیر‌ترین سال‌اش را از سر گذراند. 

وقتی گرسنه ایمان ندارد آیا هنرمند و اهل رسانه? گرسنه، هنر و رسانه دارد؟ سال 1391 سال زوال هنر و رسانه در ایران بود و این به معنای زوال دلالان هنر و رسانه نبود. آن‌ها پولدار‌تر شدند و به ریش تراشیده ما خندیدند. سال نو در یک قدمی‌ست اما دل خوش سیری چند، به قول خدابیامرز سپهری.

هنرمندجماعت سیاستمدار نیست که دائم روبروی دوربین‌ها بخندد و بعد برود خانه به این و آن تلفن بزند که به من لطفاً رأی اعتماد بدهید! هنرمند ساده‌ترین مسیر زندگی را انتخاب کرده. همین است که هست بنابراین سیاستمداران خوب فهمیده‌اند که گرسنگی هنرمند یعنی بی‌صدایی هنرمند.

اوضاع و احوال اهل رسانه چطور است؟ از به آخر خط رسیدن روزنامه‌نگارجماعت حرفی نمی‌زنم که همه می‌دانند و البته عمدی‌ست و منافع موافق و مخالف در همین است چون اهل رسانه را عقرب می‌دانند که باید خلاص شد از دست‌اش؛ از گیر مالی پیدا کردن رسانه ملی حرف می‌زنم که با وجود درآمدهای هنگفت و اختصاص بودجه‌های اختصاصی امسال با بروبچه‌های خودش به این نتیجه رسید که کمربند‌هاشان را چند سوراخ سفت‌تر ببندند. راستی کسی قرار نیست بپرسد درآمد و بودجه اختصاصی اگر خرج برنامه‌سازی کیفی یا پرداخت حقوق نمی‌شود، چه می‌شود؟ یعنی آن فیلم‌های پرده‌ای که به قیمت هر دی وی دی 1000 تومان خریده می‌شود برای دوبله، این قدر تأثیرگذار است بر پرداخت‌های رادیو و تلویزیون ایران؟

خیلی دلم می‌خواست بخندم چون دارد سال عوض می‌شود و باید شاد بود اما خنده‌ام نمی‌آید. آن از وضع نمایشگاه کتابمان در اول سال؛ بعد هم که وضع کتاب و مجوز‌ها شد این طوری که یعنی همین جوری [چه کنم؟ می‌ترسم پیانوی پلنگ صورتی بیاید روی سرم] بعد سینما شد آن جوری و اکران شد این جوری و سینماگران شدند... ولش کن! سینما می‌خواهیم چه کار؟ همین که قلاده‌هامان طلایی باشد کافی‌ست. گرسنگی کارت ملی ماست. همه سینما می‌فهمند حتی همان‌هایی که شب تا صبح فیلم تقی ظهوری توی خانه نگاه می‌کنند و صبح تا شب از دست فیلم‌های روی پرده می‌گویند الله اکبر. حق دارند این بنده خدا‌ها آخر شکمشان سیر‌تر از ماست. حقوق‌بگیرند دیگر. از نوع خوبش.

از جشنواره فیلم بهمن چیزی نمی‌گویم که آن قدر گفتیم که دهانمان کف کرده که الهی دهانتان کف کند شب شمارش آراء، در انتخابات سال بعد.

ما که وضع خودمان و وضع جیبمان روشن است اما وضع شما و جیبتان هم روشن است. در ضمن فکر نکنید کسی توی این مملکت کتاب خاطرات «پاپیون» را نخوانده. فیلم‌اش را هم دیده‌ایم و می‌دانیم که فرق فیلم با کتاب در این است که فصل رسیدن پاپیون به ونزوئلا در فیلم نیست. بنده خدا پاپیون چقدر تعریف کرده از این کشور که با وقایع اخیر فرهنگی هنری اعتقادی باید بگوییم نور به قبرش ببارد.

دکتر ضیاء موحد شعری زیبا دارد به نام «برآب‌های مرده مروارید» که ترجیع‌بند‌اش این است: «ای سال برنگردی ‌ای سال». به قول خدابیامرز عمران صلاحی: «حالا حکایت ماست».

 


91/12/25::: 10:27 ص
نظر()
  
  

91/12/25 - 10:14
شماره: 13911225000079

نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:
مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این وزارتخانه برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس در آخرین روزهای سال ندارد، گفت: مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر است.

خبرگزاری فارس: مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر است

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: آموزش و پرورش تابع تقویم رسمی کشور است و بر اساس آن، مدارس کشور تا پایان ساعت آموزشی 28 اسفند 91 دایر خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه «آیا اگر دانش‌آموزی در این روزها غیبت تحصیلی داشته باشد، برخورد انضباطی با وی صورت می‌گیرد؟»، گفت: ما نمی‌توانیم دانش‌آموزان را به اجبار سر کلاس بیاوریم اما به آنها توصیه می‌کنیم از زمان آموزشی استفاده کنند و این فرصت‌ها را برای تحصیل از دست ندهند.

فرهادی با بیان اینکه خانواده‌ها باید به فرزندان نظم پذیری را آموزش دهند، ادامه داد: خانواده‌ها باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا بر اساس تقویم رسمی کشور، برنامه تعطیلات آنها نیز آغاز شود و اینگونه نباشد که یک روز قبل از شروع تعطیلات و یک روز بعد از پایان تعطیلات، دانش‌آموزان به مدرسه نیایند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درس در روزهای 26، 27 و 28 اسفند تشکیل می‌شود، افزود: معلمانی که در این روزها تدریس دارند، کلاس‌های درس را دایر خواهند کرد و آن دسته از فرهنگیانی مرخصی گرفته‌اند که عوامل اجرایی مدرسه هستند و تدریس ندارند.

* درباره تعطیل یا دایر بودن روز 14 فروردین 92 به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص «تعطیل یا دایر بودن مدارس در روز چهارشنبه 14 فروردین 92» گفت: وزیر آموزش و پرورش معتقد است که تعطیلات و در کنار خانواده بودن، یک اردو و برنامه‌ تربیتی مهم و ارزشمند برای دانش‌آموزان است و به همین دلیل پیشنهاد تعطیل شدن روز چهارشنبه 14 فروردین 92 را که بین دو تعطیلی 13 فروردین و پنج‌شنبه 15 فروردین قرار دارد، به هیئت دولت ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش تابع تصمیم هیئت دولت است و در صورت تأیید دولت، از طریق رسانه‌های جمعی به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.


  
  
زمان انتشار: 14:11 - 1391/12/24 | 

مرحله نهایی انتخاب چهره سال / کلیک کنید و نظر بدهید577

رسانه - مرحله نهایی انتخاب چهره سال آغاز شده و کاربران خبرآنلاین می توانند به گزینه مورد نظر خود رای دهند.

توضیح ضروری: چون محل ثبت نطرات قبلی(اینجا) بدلیل کثرت مراجعه کاربران(بیش از 2700کامنت تاییدشده)، سنگین است و بازکردن آن با دشواری مواجه است،میتوانید برای انتخاب چهره سال، شماره گزینه مورد نظرتان را در زیر همین مطلب به صورت کامنت بنویسید.

 1- برای انتخاب چهره سال، چند مرحله انجام گرفت :
1) در گروه های 6 گانه (سیاست، اقتصاد، فرهنگ،‌ جامعه، ‌ورزش و بین الملل) و به صورت باز ، اسامی مورد نظر از مخاطبان در قالب نظر دریافت شد .
2) چهره هایی که بیشترین تکرار را داشتند در نظرسنجی گزینه ای در رقابت قرار گرفتند .
3) در هر گروه 2 یا 3 نفری که بیشترین آرا را به خود اختصاص داده بودند به مرحله ماقبل نهایی راه یافتند .
4) از آنجا که در این مرحله، شبهه حمله نرم افزاری پیش آمد با هدف تست روایی، نظرخواهی (به صورت ارسال نظر خوانندگان) دریافت شد.
5) در مرحله حاضر که مرحله نهایی است نفراتی که در پنج گروه ، بیشترین آرا را آورده اند بعلاوه نفرات دوم در 3 گروه در مرحله نهایی با یکدیگر رقابت می کنند. این مرحله نیز به صورت دریافت نظر است؛ اگرچه قبول داریم میزان مشارکت در این روش به مراتب کمتر از روش نظرسنجی متداول است .
2- برخی مخاطبان به اشتباه به جای چهره سال ، چهره محبوب خود را انتخاب می کنند. هر چند این نوع انتخاب ، ‌نادرست است اما باید به آن تن دهیم زیرا به هر حال ،‌ نظر مخاطب است .
3- اگرچه از دیدگاه کارشناسان و سردبیری خبرآنلاین، چهره های دیگری هستند که عنوان چهره سال می تواند برازنده آنان باشد اما 8 چهره زیر پس از چند مرحله نظرخواهی و نظرسنجی به مرحله نهایی راه یافته اند و باید به انتخاب مخاطبان ،احترام گذاشت .
4- اصولا نظر سنجی های الکترونیکی به دلیل نوع نمونه آماری نمی تواند ادعای روایی کامل داشته باشد .
5- خواهشمند است تنها به درج عدد گزینه مورد نظر اکتفا فرمایید . زیرا نظر هایی که حاوی کلمه یا غیر عددهای زیر باشد منتشر نمی شود .
6- نظر های شما حداکثر 4 ساعت بعد منتشر می شود (تاکید می شود: حداکثر)
7- نظر هایی که به صورت متوالی از یک IP ارسال شده باشد منتشر نمی شود .
8- این نظر خواهی از امروز تا ظهر شنبه 26 اسفند انجام می گیرد و سپس «چهره سال به انتخاب مخاطبان خبرآنلاین» اعلام می شود .
9- با توجه به آن که در مرحله اول ، چهره های غیر واقعی یا شخصیت های عروسکی (نظیر پراید ، دلار ، جیگر ، پسته، کلاه قرمزی و ...) نیز معرفی شده بودند و قرار دادن نام آنان در کنار شخصیت های حقیقی ، احتمال بروز سوء تفاهم داشت لذا یک نظرسنجی جداگانه در ایام نوروزی برای این چهره ها خواهیم داشت .

خواهشمند است شخصیت های مورد نظر خود را صرفا با ارسال عدد ترتیب و در قالب نظر(کامنت) برای ما ارسال کنید:

1. محمد بنا
2. محسن چاووشی
3. مه آفرید خسروی
4. محسن رضایی
5. مجید سمیعی
6. محمد باقر قالیباف
7. فرهاد مجیدی
8. اکبر هاشمی رفسنجانی


91/12/25::: 9:54 ص
نظر()
  
  
زمان انتشار: 20:30 - 1391/12/22 | نسخه چاپی
ا

سازمان تامین اجتماعی: عیدی بازنشستگان براساس حروف الفبا پرداخت می شود

مشکلات مردم - عیدی بازنشستگان از 15 تا 24 اسفند براساس حروف الفبا پرداخت می شود، این پاسخ سازمان تامین اجتماعی به خواننده خبرآنلاین بود.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین با نام داریوش نوشته بود: داریوش سلام، می خواستم ازمسئولین سازمان تامین اجتماعی سئوال شود عیدی بازنشستگان کی پرداخت می شود
پاسخ سازمان تامین اجتماعی به این خواننده:
با سلام
عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از تاریخ 15تا 24 اسفند بر اساس حروف الفبا پرداخت می شود
45235


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ