سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشین بى خرد مباش که او کار خود را براى تو آراید و دوست دارد تو را چون خود نماید . [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان

 

پیام تسلیت عضو کمیسیون امنیت به مناسبت شهادت مدافع یزدی حرم:


شهید بزرگوار محمدحسین محمدخانی از جمله شهدای بزرگوار و مدافعین حرم، رزمنده پر توانی بود که در راه حمایت از مردم مظلوم و مورد ستم سوریه به شهادت رسید.

 

به گزارش یزدرسا؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی   به مناسبت شهادت پاسدار رشید اسلام محمد حسین محمدخانی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


افتخار بزرگ جامعه اسلامی به وجود جوانان متعهد و پاک سرشتی است که در راه دفاع از ارزشهای الهی و مبارزه با دشمنان ملحد و مشرک، جان خود را تقدیم می نمایند. امتیاز بزرگ و سلاح برنده رزمندگان عزیز ما در مبارزه با تکفیری های اشقی شهادت در راه خدا و جانفشانی برای سربلندی اسلام وقرآن است. شهید بزرگوار محمدحسین محمدخانی از جمله شهدای بزرگوار و مدافعین حرم، رزمنده پر توانی بود که در راه حمایت از مردم مظلوم و مورد ستم سوریه به شهادت رسید. این شهید عزیز که مدتی از دوران تحصیل خود را در دیارمان سپری نمود با تهذیب نفس و تلاش فرهنگی و مذهبی خود زبانزد خاص و عام بود و سرانجام با افتخار به سوی معبود پرواز نمود.
           شهادت این مدافع حرم را به خانواده مکرم وی و دوستان و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض می نماییم.


                                                                             محمدصالح جوکار
نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ