سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان

تشییع پیکر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم در شهرستان نظرآباد+تصاویر

جامعه ی تشیع جامعه ای است که با الگو پذیری از سالار شهیدان، مرگ با عزت را برای خود برگزیده اند و این جوانان پرورش یافتگان در مکتب اسلام هستند و یقین دارند که مرگ در راه خدا با عزت است و با علم به اینکه کشته خواهند شد قدم در این راه میگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ساوج خبر ، عصر روز گذشته پیکر شهید ابراهیم یعقوبی جوان بیست ساله از لشکر فاطمیون مدافع حرم و تبعه افغانستان با حضور مقام های نظامی سیاسی،خانواده های شهدا و خیل عظیمی از مردم و اتباع افاغنه ی شهرستان نظرآباد تشییع شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد رسولی امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد در مراسم تشییع جنازه ی شهید مدافع حرم ابراهیم یعقوبی گفت: جامعه ی تشیع جامعه ای است که با الگو پذیری از سالار شهیدان،  مرگ با عزت را برای خود برگزیده اند و این جوانان پرورش یافتگان در مکتب اسلام هستند و یقین دارند که مرگ در راه خدا با عزت است و با علم به اینکه کشته خواهند شد قدم در این راه میگذارند.
حاج احمد رسولی افزود : کسانی که کلمه ی لا اله الا الله در دل آنها رسوخ کند اعضا و جوارحشان در مسیر الهی حرکت میکند.
وی گفت:امروز شهیدی را تشییع میکنیم که از مهاجران به درگاه خداوند است این شهید که از برادران افغان است جزئی از افتخارات ما نیز محسوب میشود.
حجت الاسلام و المسلمین در بخش دیگر سخنان خود به مساله ی نفوذ اشاره کرده و گفت: واژه ی نفوذ واژه ای است که مقام معظم رهبری در سخنان خود بیش ازهفتاد مرتبه به آن اشاره کرده که این اهمیت مساله را نشان میدهد.
وی همچنین افزود: بعد از سنگ اندازی های نظام سلطه در ماراتونی که در پیش پایمان بود و با برنامه ی جامع مشترک، پشت سر گذاشته شد بحثی که باقی میماند این است که آیا سران استکبار رفتار خود را در برابر ایران تغییر خواهند داد؟! اما آنچه که حائز اهمیت است این است که سران استکبار تنها نوع رفتار خود را تغییر داده اند و هرگز دست از دشمنی با ملت و کشور ما برنخواهند داشت.
وی در پایان گفت: مردمانی که در زمان امام حسین ساکت ماندند به دلیل نداشتن زمان شناسی شان بود و ما امروز در این زمانی که رهبرمان بارها هشدار میدهد باید به گوش بوده و راههای نفوذ را ببندیم زیرا که دشمن سعی در نفوذ به کشور از راههایی مختلف را دارد همچون نفوذ در تولیدات صنعتی، کشاورزی، علمی و حتی واردات میوه،  تا با نفوذ در این محصولات که داخل کشور نیز میتواند تهیه شود بر ما تسلط پیدا کند که البته ما باید هوشیار بوده و این خواسته ی آنها را سرکوب نماییم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ