سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستی دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
رزمندگان اسلام سیدمصطفی موسوی، مسعود عسکری، محمدرضا دهقان امیری و احمد عطایی آخرین مجاهدانی بودند که در عملیات محرم و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به خیل شهدای مدافع حرم پیوستند.

به گزارش گروه حماسه و مقاومتخبرگزاری فارس ، رزمندگان اسلام سید مصطفی موسوی، مسعود عسکری، محمد رضا دهقان امیری و احمد عطایی آخرین مجاهدینی بودند که در عملیات محرم و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به خیل شهدای مدافع حرم پیوستند.
گفتنی است خانواده این شهدا شب گذشته با حضور در معراج پیکر پاک فرزندانشان را برای آخرین بار در آغوش گرفتند.
بنابر این گزارش 50 تن از سربازان اسلام در ایام محرم امسال در مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.

زمان دریافت خبر : شنبه 23 آبان 1394 ساعت 12:52


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  رشت؛ در این مراسم حجت الاسلام حسینی استاد حوزه علمیه رشت گفت : شهدای مدافع حرم تنها از حرم حضرت زینب دفاع نکردند بلکه آنان از هجوم دشمنان به اسلام و مسلمانان جهان دفاع کردند و جان خودر را در این راه تقدیم کردند.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در صدد ضربه زدن به ارزش های اسلام هستند افزود : سبک زندگی شهیدان باید الگوی نسل جوان قرار گیرند تا بتوانند هجمه های دشمنان را خنثی کنند.
شهید محمد حسین عطری دوسال قبل در عملیات تروریستی گروه داعش سوریه به شهادت رسیده بود .
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان  اینجا  کلیک کنید. 

 


94/8/23::: 6:50 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ