سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان

برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در جاجرم

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در جاجرم و اجرای تئاتر گفتگوی شبانه در شهرستان گرمه از جمله اخبار کوتاه فرهنگی و هنری خراسان شمالی است.

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در جاجرم
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، سرپرست روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت: همزمان با بزرگداشت سی ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به همت این اداره وهمکاری اداره تبلیغات اسلامی و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در محل مجتمع فرهنگی هنری شهید مطهری جاجرم برگزار شد. رضا کریمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم و جوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان کرد و افزود: برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی موجب بالا بردن رشد فرهنگی و سطح علمی مردم می‌شود. وی اظهار داشت: این نمایشگاه با 700 عنوان کتاب و بیش از هزار و 200 جلد کتاب در زمینه‌های فرهنگی ـ ادبی ـ علمی، هنری و علوم اجتماعی و دینی با 20 درصد تخفیف تا 22 بهمن ماه جهت بازدید علاقه‌مندان از ساعت 8 صبح تا 12 و بعدازظهر 15 الی 19 دایر است. * تئاتر گفتگوی شبانه در شهرستان گرمه به روی صحنه رفت سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب، تئاتر گفتگوی شبانه در مجتمع فرهنگی، هنری امام خمینی (ره) این شهرستان به روی صحنه رفت. علی‌اصغر شکوری با بیان اینکه این تئاتر ویژه بانوان بود، از استقبال گسترده بانوان و دانش‌آموزان دختر در مقاطع مختلف در این شهرستان خبر داد. وی به روی صحنه رفتن تئاتر گفتگوی شبانه را کاری از هنرمندان انجمن نمایش فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه خواند و افزود: این تئاتر به کارگردانی اسماعیل الهی و پنج نفر از اعضای انجمن نمایش خواهران به روی صحنه رفت. این مسئول تصریح کرد: به روی صحنه رفتن این تئاتر حوادث مربوط به زمان انقلاب بود که نقش خواهران را در آن ترسیم می‌کرد. شکوری هدف از به نمایش گذاشتن تئاتر گفتگوی شبانه را تبیین حوادث و رویدادهای انقلاب اسلامی به خواهران شهرستان عنوان کرد. در پایان این نمایش جوایزی ارزنده به مربیان توسط رئیس آموزش و پرورش و سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه اهدا شد. * افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب در مجتمع فرهنگی هنری گرمه سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه از افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب با همکاری نهادهای فرهنگی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد. علی‌اصغر شکوری افزود: در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب و عکس‌های مربوط به زمان انقلاب به نمایش گذاشته شده است. علی نظری فرماندار گرمه در آیین افتتاح این نمایشگاه که تمام مسئولان ادارات شهرستان هم در این آیین حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: که این انقلاب مردمی است پس باید به دست مردم هم حفظ و هم نگهداری شود. نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب از 12 بهمن ماه به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی، هنری امام خمینی (ره) از ساعت 9 صبح الی 17 برای بازدید عموم دایر است. انتهای پیام/آ10.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ