سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین حالتِ بنده نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هنگامی است که شکمش پُر باشد . [امام صادق علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
جمعه 20 بهمن 1391 / Feb 08 2013
تعداد کل اخبار: 24

احمدی‌نژاد باتبریک روز نیروی هوایی:هنجارشکنی افسران نیروی هوایی در بهمن57 مجاهدتی بزرگ بود

» سرویس: سیاسی - دولت

رییس‌جمهور با اشاره به بیعت تاریخی جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در 19 بهمن 1357 گفت: اقدام همافران ارتش در آن روز یک هنجارشکنی و خودشکنی بود که موجب ارتقاء قابل توجهی در سطح انقلاب ملت ایران شد و مجاهدتی بزرگ به شمار می‌آید.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد با تبریک دهه فجر و 19 بهمن - روز نیروی هوایی - اظهار کرد: بدنه نیروهای مسلح همیشه با ملت، برای ملت، در کنار ملت و در مسیر دفاع ملت قرار داشته است.

 

وی روز بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) را روزی تاریخی توصیف کرد و افزود: این اقدام نیروی هوایی نشان‌دهنده جوهره نیروهای مسلح و همدلی آنها با آرمانهای ملت بزرگ و انقلابی ایران است.

 

احمدی‌نژاد یادآور شد: روز نوزدهم بهمن 57 روزی بود که پیروزی بسیار بزرگی برای انقلاب و ملت حاصل شد و نشان داد که آحاد ارتش و نیروهای مسلح ایران با ملت، برای ملت و حافظ آرمانها و منافع ملت هستند.

 

رییس‌جمهور این حرکت افسران نیروی هوایی ارتش را به مثابه اعلام آمادگی آنان برای فداکاری تا پای جان برای ملت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: هیچ وقت شادی و شعفی که در نتیجه این اقدام به ملت دست داد و امید، همبستگی و همتی که بیش از گذشته در روح انقلاب دمیده شد، فراموش نخواهد شد و این روز را به عزیزان نیروی هوایی، همه نیروهای مسلح و ملت ایران تبریک می‌گویم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ