سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند مرا سخت گیر و آزاردهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بنام خداوند بخشنده مهربان
بووووسجاجرم / امام جمعه موقت؛ حجت الاسلام «آزموده»

گروه شهرستان ها – امام جمعه موقت جاجرم گفت: برپایی حکومت اسلامی به رهبری امام عادل، ایجاد حس امید و خودباوری اسلامی، بیداری ملت های مسلمان و عزت و تأثیرگذاری در سطح بین المللی از دستاوردهای مهم دهه فجر است.وی افزود: رشد علمی قابل قبول در انرژی هسته ای، سلول های بنیادین و هوافضا همگی نشان از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: وظیفه نخبگان و عموم جهان اسلام تحقق شعار وحدت اسلامی است.

 

یعنی چی؟جاجرم / علیداد – سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاجرم در کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده گفت: نقش بانوان در تعالی و تحکیم بنیان خانواده امری انکار ناپذیر است بنابراین آموزش مهارت های زندگی به این قشر باعث ارتقای سطح بهداشت و سلامت روان خانواده ها می شود.حجت الاسلام «حسین پور» افزود: تثبیت جایگاه و شناخت حقوق خانواده، جلب اعتماد زوجین نسبت به یکدیگر و رعایت حقوق فرزندان و زوجین نسبت به یکدیگر از جمله راهکارهای مطرح شده برای تحکیم بنیان خانواده است.

خیلی خنده‌دار* «ابراهیم قادری» مدیر آموزش و پرورش جاجرم در کارگاه آموزشی مروجان سلامت شهرستان گفت: در این کارگاه آموزشی شاخص های برنامه جامع آموزش سلامت، ارائه خدمات بالینی در مدرسه و بهبود تغذیه مورد بررسی قرار گرفت.

تهوع‌آور* رئیس شبکه دام پزشکی جاجرم گفت: طرح واکسیناسیون تب برفکی گوسفند و بز شهرستان که از یازدهم ماه جاری آغاز شد تا پانزدهم ماه آینده ادامه دارد.«داورزنی» افزود: در این طرح بیش از 110 هزار رأس گوسفند و بز و هم چنین تمام گاوها در گاوداری های صنعتی علیه بیماری تب برفکی واکسینه می شوند.

 

دعواجاجرم / علیداد – رئیس اداره آبفای روستای جاجرم گفت: در این شهرستان فقط در روستای طبر که جزو روستاهای بزرگ و پر جمعیت است عملیات پروژه طرح فاضلاب روستایی از سال 81 آغاز شده و تا پایان سال گذشته 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

وی اعلام کرد: در سال جاری نیز 230 میلیون ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری نیز مبلغ 10 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شده است و امیدواریم تا پایان نیمه نخست سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

وی از آغاز مطالعات طرح جمع آوری فاضلاب روستای کرف هم خبر داد و افزود: پس از پایان یافتن پروژه روستای طبر، مطالعات فاضلاب روستای کرف نیز انجام خواهد شد که در حال حاضر در دست مشاور است و به محض آن که اعتباری اختصاص دهند کار اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

 

مدرک داشتنفرماندار:دستگاه های اداری جاجرم برای ساخت و ساز باید پروانه ساخت دریافت کنند

علیداد – دستگاه های اداری جاجرم برای ساخت و ساز باید پروانه ساخت دریافت کنند.فرماندار جاجرم روز گذشته با اعلام این مطلب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: در شهر باید پروانه ساخت از شهرداری و در روستاها نیز از دهیاری ها دریافت شود.پیش تر شهردار جاجرم در گفت و گو با روزنامه خراسان شمالی از ساخت و سازهای غیرقانونی در این شهر انتقاد کرده و گفته بود: قسمت اعظم تخلفات ساخت و ساز بدون پروانه مربوط به دستگاه های اجرایی این شهرستان است.«ایمان پور» فرماندار جاجرم در این جلسه هم چنین بر صرفه جویی اداره ها در مصرف گاز، آب و برق تأکید کرد و خطاب به دستگاه های اجرایی افزود: تلاش کنید در این فصل نهایت صرفه جویی را داشته باشید و کمک حال دولت باشید.وی در رابطه با استخدامی ها نیز اظهار داشت: افرادی که شماره استخدامی آن ها مربوط به جاجرم است باید در همین منطقه فعالیت کنند چرا که با کمبود نیرو مواجه هستیم.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز در این جلسه گفت: مدیریت با وجود محدودیت ها سختی هایی را نیز به دنبال دارد.«نژادحسین» افزود: منابع انسانی اصلی ترین بخش توسعه هر جامعه ای است و مدیر در یک جامعه اسلامی باید علاوه بر کارهای ذاتی و تخصصی خود، تحلیل خاصی هم از اوضاع و احوال کشور داشته باشد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ