سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پی دانش است، بهشت در پی اوست و آنکه در پی نافرمانی است، دوزخ در پی اوست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بنام خداوند بخشنده مهربان
مشکلات کارگران گرمه برای ثبت نام سهام عدالت در جاجرم
خراسان شمالی - مورخ چهارشنبه 1391/11/04 شماره انتشار 18324

محمودیان – کارگران فصلی گرمه از مشکلات موجود در روند ثبت نام سهام عدالت که البته در شهر جاجرم انجام می شود گلایه دارند.یکی از کارگران گرمه گفت: به دلیل نبود شرکت تعاونی سهام عدالت در گرمه، برای ثبت نام به جاجرم مراجعه کردم و با تجمع افرادی مواجه شدم که پشت در بسته تعاونی منتظر بودند.وی ادامه داد: برای ثبت نام هر خانوار 20 هزار ریال دریافت می کنند.کارگر دیگری اظهار داشت: برای ثبت نام، یک روز از وقت کارگران گرفته می شود و نمی توانند درآمدی کسب کنند.وی که خواستار راه اندازی شعبه ثبت نام سهام عدالت کارگران در گرمه است، ادامه داد: این موضوع در کاهش زمان ثبت نام تأثیر زیادی دارد.«شکاریان» یکی دیگر از کارگران فصلی گرمه بیان کرد: اگر شعبه ثبت نام در گرمه ایجاد شود کارگران از کارشان عقب نمی مانند و نیاز نیست در این هوای سرد برای ثبت نام و گرفتن فرم مدت طولانی پشت نوبت بمانیم.در همین زمینه، «علی پور» سرپرست فرمانداری گرمه علت این را که مردم گرمه باید برای ثبت نام سهام عدالت به جاجرم بیایند نبود اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گرمه عنوان کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جاجرم هم در این باره گفت: 3 هزار و 919 نفر از کارگران فصلی و ساختمانی براساس گزارش سازمان خصوصی سازی، مشمول دریافت سهام عدالت شناخته شده اند که باید با دریافت و تکمیل فرم ها، ثبت نام خود را نهایی کنند.

«کاویانی» افزود: فهرست ثبت نام شدگان شهرهای گرمه و جاجرم و بخش های سنخواست و شوقان به شکل فهرست های تفکیکی نیست.وی ادامه داد: در سال های 85 و 86 شهرستان گرمه هنوز شهر بود و به همین دلیل کارگران ساختمانی و فصلی به نام شهرستان جاجرم برای سهام عدالت ثبت نام کرده بودند.

وی اضافه کرد: روز ثبت نام افراد مختلف که براساس حروف الفبا تعیین شده، از قبل به مشمولان از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است و نیازی نیست که تمام افراد با هم مراجعه کنند اما کارگران فصلی و ساختمانی بدون توجه به زمان تعیین شده برای ثبت نام به این شهر هجوم می آورند و با شلوغی و ازدحام جمعیت مواجه می شوند که وقت خود آن ها گرفته می شود.

وی با بیان این که مهلت تکمیل کردن فرم شناسایی خانوار کارگران تا هفدهم این ماه ادامه دارد، توصیه کرد: تنها افرادی که پیامک برای آن ها ارسال شده است می توانند به محل ثبت نام مراجعه کنند.

وی یادآور شد: به علت تفکیک نشدن فهرست های ثبت نام در سامانه نمی توان در شهرستان گرمه به شکل مستقل ثبت نام را انجام داد.


91/11/20::: 8:27 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ