سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ابلهى است پیش از توانا بودن شتابیدن ، و پس از فرصت داشتن درنگ ورزیدن . [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان

لاریجانی سخنرانی نمی کرد تا این بلا سرش نمی آمد!

نسخه مناسب چاپارسال به دوستان
لاریجانی سخنرانی نمی کرد تا این بلا سرش نمی آمد!
اگر سخنران مراسم 22 بهمن، هشدارهای دلسوزانه مسئولین امنیتی و سیاسی قم، مبنی بر حساسیت مردم قم به ایشان را جدی می گرفت و اصرار بر سخنرانی در مراسم نمی کرد، ما شاهد چنین حادثه ناگوار نبودیم/ شعارهای مردم، بسیار زیبا ،وحدت آفرین و متناسب با زمان بود، که حکایت از بصیرت مردم قم داشت!

مرآت :جلالی رئیس دفتر  مصباح یزدی، در جمع اساتید، دانش پژوهان و کارمندان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تقدیر و تشکر از مردم ایران بخاطر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال گفت:مردم با حضور میلیونی خود، دنیا را به کما فرو برده، به گونه ای  که نتوانستند تحلیلی درست و صحیحی نسبت به  این حماسه عظیم داشته باشند.به گزارش رجانیوز، وی با بیان اینکه مردم قم همانند مردم سایر کشور، حضور پرشورتری نسبت به سالهای گذشته داشتند، ادامه داد: شعارهای مردم، بسیار زیبا ،وحدت آفرین و متناسب با زمان بود، که حکایت از بصیرت مردم قم داشت!!!
 
رئیس دفتر مصباح یزدی، با اشاره به ناتمام ماندن سخنرانی رئیس مجلس گفت: اگر سخنران مراسم 22 بهمن، هشدارهای دلسوزانه مسئولین امنیتی و سیاسی قم، مبنی بر حساسیت مردم قم به ایشان را جدی می گرفت و اصرار بر سخنرانی در مراسم نمی کرد، ما شاهد چنین حادثه ناگوار نبودیم. 
 
عضو انجمن فارغ التحصیلان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: نیروهای امنیتی باید قضیه را مورد بررسی قرار داده و شفاف سازی کنند و با مجرمین برخوردی سریع و قانونی شود. رئیس دفتر علامه مصباح یزدی، حوادث اخیر در مجلس و بداخلاقی های مسئولین و برخورد غیر مؤدبانه با رئیس مجلس در قم ، را خلاف دستورات مقام معظم رهبری، دانست و ادامه داد: کشاندن اختلافات میان  مردم و متهم کردن افراد، در رسانه ها ،از اموری است که مقام معظم رهبری تأکید به ترک آنها داشته است. وی با بیان اینکه حوادث اخیر، را به شدت محکوم می‎کنیم اظهار داشت:امیدواریم طرفین، از رهبر و ملت، بخاطر این بداخلاقی‎ها عذرخواهی کرده و همواره اشارات مقام معظم رهبری، را نصب العین قرار داده و همچنین مردم شریف از هرگونه رفتار و یا اقدامی که زمینه تنش و ناآرامی را ، در این زمان حساس فراهم کند بپرهیزند. 
 
جلالی با اشاره به اینکه امیدواریم، مسئولین محترم نیز بخاطر اقدامهای ناشایست خود، از رهبری و ملت عذر خواهی کنند تصریح کرد:مردم شریف هم از اقدامات نسنجیده، هرچند ناشی از احساسات پاک باشد، خودداری نمایند و همواره اشارات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و از هرگونه رفتاری که زمینه تنش و نا آرامی در این شرایط حساس، ایجاد نماید بپرهیزند،البته مسئولین قضیه را پیگیری و با خاطیان برخورد جدی خواهند کرد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ