سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«و به لقمان حکمت دادیم» ـ فرمود : منظور فهم و خرد است . [امام کاظم علیه السلام ـ در تفسیر گفته خدای متعال]
بنام خداوند بخشنده مهربان

 


 

کد خبر: 150360 نظرات : 0 تاریخ انتشار: 1391/11/27 ساعت :9:46 AM
 
نایب رئیس مجلس: مبلغ عیدانه افزایش می‌یابد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از پرداخت عیدانه به خانواده‌های ایرانی در اسفند ماه خبر داد.

سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در نشستی که رؤسای کمیسیون های اقتصادی مجلس، هیئت رئیسه و اعضای دولت با مقام معظم رهبری داشتیم ، معظم له تاکید فرمودند با توجه به افزایش هزینه های قاطبه مردم در آستانه ورود به سال نو، مبالغی به عنوان عیدی در اختیار مردم قرار گیرد.


وی افزود: در این راستا جلسات مشترک دولت و مجلس با حضور رؤسای دو قوه تشکیل شد و به این تصمیم مشترک رسیدیم که در ماه اسفند مبالغی را به حساب خانوارها و افراد واریز کنند.
ابوترابی فرد گفت: آنچه ما به تصمیم رسیدیم این بود که تقریباً مبلغی بین 80 تا 100 هزار تومان برای هر نفر تخصیص داده شود آن هم برای همه دهک ها پیش بینی شود و پرداخت گردد.


وی افزود: این مبلغ قطعی است منتهی با توجه به اینکه دهک های پایین جامعه باید کمک بیشتری را داشته باشند متناسب با نیاز دهک های پایین تر ، پرداختی به آنها مقدار بیشتری خواهد بود.
نایب رئیس مجلس گفت: برای دهک های بالاتر هم مبالغی تخصیص داده می‌شود که در مجموع بین 80 تا 100 هزار تومان است.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ