سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرد، ریشه دانش و انگیزه فهم آن است . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان

سخنرانی سرپرست تبلیغات اسلامی جاجرم در جمع دانش آموزان مدرسه طراوت

حجت الاسلام مجیدحسین پور سرپرست تبلیغات اسلامی جاجرم ،به مناسبت ولادت یازدهمین پیشوای شیعیان امام حسن عسکری (علیه السلام) در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه طراوت به ایراد سخنرانی واقامه نماز جماعت ظهر وعصر پرداخت.

به گزارش رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی جاجرم ،حجت الاسلام حسین پور ضمن تبریک میلاد خجسته امام حسن عسکری(ع) گفت : حاکمان دوران از زمان پیشوای نهم شیعیان به دلیل مسئله تولد منجی آل محمد صاحب العصر والزمان (عج)سخت‌گیری‌های فراوانی به ائمه اطهار(ع) وارد می‌کردند.

ایشان در ادامه با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) افزود:هر بذری که در این دنیا بکاریدهمان را برداشت می کنیدهر کس بذر خوب بکارد حاصلش خوب است وهر کس بذر بد بکارد حاصلش را می بیند،اگر احترام کردی احترام می کنند واگر امروز با آبروی کسی بازی کردی با آبروی تو بازی می کنند .

گفتنی است :در بین سخنان حجت الاسلام حسین پور سوالاتی طرح کردند وبه دانش آموزان که جواب صحیح دادند جوایزی اهداء شد.

 

رئیس شورای شهر: هیچ اقدامی برای بازسازی بافت فرسوده جاجرم انجام نشده است
خراسان شمالی - مورخ چهارشنبه 1391/12/02 شماره انتشار 18346

علی نیا- تاکنون هیچ اقدامی برای بهسازی، تخریب و بازسازی بافت فرسوده شهر جاجرم انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی جاجرم با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: 5 هزار نفر معادل یک سوم جمعیت این شهر در بافت فرسوده ساکن هستند.

«علی زاده» افزود: بخشی از این بافت با قدمتی بیش از 100 سال، قابلیت بازسازی دارد و بخشی هم خطرساز است که باید تخریب و نوسازی شود.

وی تصریح کرد: بهسازی و تخریب بافت فرسوده این شهر به اعتبار زیادی نیاز دارد که با درآمد شهرداری امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهر همت جدی مسئولان و اعتبار ویژه ای را می طلبد که امیدواریم برای سال آینده اعتبار لازم و پی گیری های جدی در این رابطه انجام شود.

رئیس اداره بنیاد مسکن:
90 واحد مسکونی روستایی در گرمه و جاجرم امسال بازسازی و مقاوم سازی شد
خراسان شمالی - مورخ سه‌شنبه 1391/12/01 شماره انتشار 18345

علی نیا- نود واحد مسکونی روستایی در گرمه و جاجرم از ابتدای امسال بازسازی و مقاوم سازی شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن گرمه و جاجرم با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: متقاضیان تسهیلات مقاوم سازی و بازسازی واحدهای مسکونی توانستند به ازای هر واحد مسکونی 125 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

«حصاری» بدون ارائه آمار افزود: با توجه به پس لرزه های اتفاق افتاده در ماه های گذشته، متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم سازی و نوسازی در شهرستان های گرمه و جاجرم بیشتر شده است. وی تصریح کرد: در این 2 شهرستان 50 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که هر سال با توجه به سهمیه اختصاص داده شده عملیات بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی آن ها انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته 636 واحد مسکونی روستایی در گرمه و جاجرم مقاوم سازی شد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ