سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او رابا عبرت ها پند می دهد. [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان

مطالب زیر را که مشاهده می فرمائید حرف دل های شما هم وطنان جاجرمی می باشد که در سال 1391 جهت رسیدگی به مقامات و مسئولین محترم ارسال فرموده اید که به کمک این حاج قاسمعلی حسن زاده اول تنها خبر نگار مستقل جاجرمی گرد آوری شده است امید وارم بتوانم عیدی کوچکی به شما همشهریان داده باشم .

شهرستان های گرمه و جاجرم پایگاه انتقال خون ندارد، سالی یک بار واحد سیار از بجنورد برای خون گیری به شرکتی در جاجرم می آید و حداکثر از 120نفر خون می گیرد در صورتی که تعداد زیادی داوطلب اهدای خون هستند که نوبت به آنها نمی رسد. لطفا برای انجام این امر خداپسندانه، پی گیری کنید  .

چرا هیچ کس نیست به کار افرادی که به طور غیرقانونی مسافر سوریه   - کربلا جمع می کنند رسیدگی کند. چند شب پیش در گرمه همه شاهد بودند که کاروانی که قرار بود در جلوی منزل فردی که برای منفعت خویش مسافر جمع کرده بود، سوار اتوبوس شوند، اعلام شد که به خارج از شهر بیایید و مسافران را بین گرمه و جاجرم دور میدان فرمانداری سوار اتوبوس کردند. آن وقت شب و در سرما زن و بچه مردم کنار جاده ... نمی دانم چرا کسی رسیدگی نمی کند. از سازمان حج و زیارت خواهشمندیم پیگیر موضوع باشد  .

اگر اداره نظارت و ارزیابی نمی تواند بر دانشگاه ها نظارت کند ما به دفتر رئیس جمهوری مراجعه کنیم. لطفا پی گیری کنید در دانشگاه علمی - کاربردی جاجرم چه می گذرد؟  !

لطفاً این قدر به جاجرمی ها بدبین نباشید. حداقل حقیقت را بنویسید؛ پشه که انسان نیست فرق بومی و غیربومی را بداند  .

* 22 بهمن تولد دوستمه، فاطمه جان تولدت مبارک. مهدیه، جاجرم 

جاجرم / علیداد- رئیس کمیته امداد جاجرم گفت: 30 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اهدا شد.«اکبریان» افزود: 130 نوعروس تحت پوشش این نهاد پشت نوبت دریافت جهیزیه بودند که در مرحله نخست 30 نوعروس جهیزیه خود را دریافت کردند  .

* مراسم شبی با قرآن در مسجد صاحب الزمان (عج  ) جاجرم برگزار شد.در این مراسم که با حضور قاری و حافظ ممتاز کشوری از مشهد مقدس برگزار شد، «امیر لعل» به تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید پرداخت  .

* «موسی زاده» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت: نمایشگاه کتاب با موضوعات دینی و قرآنی، فرهنگی، رمان، کودک و نوجوان، سیاسی، تاریخی، پزشکی و رایانه در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری این شهر برپا شد  .

گرمه استخر ندارد و نمی توانیم دانش آموزان را به استخر بجنورد یا جاجرم ببریم، آن هم در این هوای سرد.

"پژو 405 دوگانه سوز در تاریخ 6/2/86 از شرکت ایران خودرو، نمایندگی جاجرم تحویل گرفته ام. سال 87 هم گذشت. هنوز از نصب مخزن گاز خبری نیست؛ از شرکت یاد شده به کجا شکایت کنم؟


بووووس

به جایگاه اختصاصی چشمه در گرمه جاجرم هر وقت مراجعه می شود بنزین نیست چرا؟

 * از شهردار محترم جاجرم  آقای شاکری به خاطر ساخت میدان های ورودی که چهره شهر را تغییر داده است کمال تشکر و قدردانی را داریم (ظنز سال91)

*برای پرداخت قبض تلفن، به بانک ملی  جاجرم رفتم که گفتند باید از خودپرداز پرداخت کنید.

" از دکتر متخصص اطفال بیمارستان جاجرم که فقط برای رضای خدا خدمت می کند و خداوند خیرش دهد، کمال تشکر را دارم.

* از پیک موتوری روزنامه خراسان جاجرم که صبح زود روزنامه ها را به دست ما می رساند نهایت تشکر را داریم.

* از بازرسان اصناف شهر جاجرم به خاطر نظارت بر قیمت ها تشکر می کنیم.

* از مدیر دفتر اجرای احکام حقوقی جاجرم و همکاران ایشان برای برخورد خوبشان با ارباب رجوع کمال تشکر را دارم.

* روز سه شنبه برای دومین بار در هفته جاری روزنامه خراسان در جاجرم بدون ویژه نامه ورزشی به دست مشترکین رسید.

*شهری با 4 شهرک مسکونی و یک شهرک صنعتی و 5 کارخانه کوچک با یک ایستگاه آتش نشانی. آیا این مناسب و جواب گوی شهر جاجرم است؟


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ