سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
بلبلبلوبا حضور سرپرست معاون امور عمرانی استاندار
عنوان : در چهارمین روز ازدهه فجر انقلاب اسلامی پارک ترافیک شهرداری جاجرم با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان در جاجرم افتتاح وبه بهر ه برداری رسید
تاریخ : 30/11/1391
ساعت : 9:10:40
عنوان گروه خبری :
پیوندها :  

قادری معاون فنی استانداری در مراسم افتتاح پارک ترافیک  این طرح را یک طرح منحصر به فرد در استان دانست و افزود: بالاترین آمار کشته های درون شهری وبرون شهری در دنیا متعلق به کشور ایران دانست .

قادری گفت در کشور ما تمامی دستگاههای ذی مدخل اقدامات لازم در خصوص امداد ونجات را انجام داده اند ولی اقدامات ارشادی وفرهنگی کمتر صورت گرفته است واین طرح را یک طرح ارشادی وفرهنگی بیان وبر حمایت مسولان شهرستان از این طرح تاکید نمود

گیج شدم

حجت الاسلام حسین پور در جلسه آموزشی که به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایرانی با موضوع روابط سالم خانواده وسلامت جامعه و با حضور مسئولین ادارات ،رابط بهداشت در ادارات وپرسنل شبکه بهداشت در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت جاجرم برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی جاجرم،سرپرست تبلیغات اسلامی جاجرم با اشاره به اینکه برای داشتن جامعه ای سالم نیازمند سلامت خانواده هستیم گفت:سلامتی و بهداشت فردی و جمعی مهمترین جنبه از مسائل حیات است. بی شک در روند پیشرفت و توسعه جوامع بشری بیش از پیش نقش خانواده در توسعه همه جانبه اجتماعی و اقتصادی مطرح شده است.

وی اضافه کرد: برای داشتن کشور و جامعه ای سالم، با توسعه و پایدار نیازمند خانواده و سلامت خانواده هستیم.

آفرین

عنوان : قدر دانی امام جمعه و فرماندار شهرستان جاجرم از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن
تاریخ : 26/11/1391
ساعت : 12:38:21
عنوان گروه خبری :
پیوندها :  

          بسمه تعالی

 

 

بهمن ماه و دهه فجر نماد پیروزی پیروان حق بر ظالمان و مستکبران است .
دراین ماه بود که 
  شعور  حسینی ملت مسلمان ایران در پرتو انفاس قدسی عبد صالح خدا خمینی کبیر، توانست وعده الهی  را  در پهنه گیتی تحقق عینی بخشد و جهان خفته را بارایحه خود معطر نموده و حکومت اسلامی ،این  امانت بزرگ الهی و ثمره مجاهدت هزاران شهید را در این سرزمین خوبان تاسیس نماید.

 

 

امروز شجره طیبه الهی انقلاب در پرتو توجهات حضرت حق و با رهنمودهای مسیحا گونه آن مراد  سفر کرده و خون پاک هزاران فرشته آسمانی و با همت و رهبری خلف شایسته امام، مقام معظم  رهبری و ایستادگی و ولایتمداری مردم ،به درخت تناوری تبدیل شده که ریشه اش ثابت و برکاتش همچون بیداری اسلامی خواب و خیال را از مستکبران جهانی ودر راس آن آمریکای جنایتکار و  صهیونیسم بین الملل ربوده است .

 

اینک و در سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در مطلع طلوع فجریعنی یوم الله 22 بهمن ملت مسلمان ایران و بویژه مردم شهرستان جاجرم بار دیگر به ندای رهبر عزیز خود لبیک گفته وبا حضور گسترده و معنادار خود پاسخ محکم وکوبنده ای به یاوه گویان داده و خوابهای  آشفته آنان را مثل همیشه پریشان کرند.این حضور حماسی که بیانگر تجدید پیمان مجدد مردم با امام و  شهدا بود نشان داد که فشارها و تحریمها اراده مردم را در پیروی از ولایت و تحقق ارشهای اسلام و انقلاب مصمم تر کرده و به همه مستکبران ثابت کرد که ملت انقلابی حاضر اند به خاطر دین خود در برابر  تمامی دنیای آنان بایستند .ما خدمتگزاران مردم در شهرستان جاجرم به خاطر این حضور حماسی   ازتمامی شهروندان عزیز و فهیم این شهرستان تقدیر و تشکر کرده و سجده شکر به درگاه ذات  اقدس اله می گذاریم.رجای واثق داریم که این حضور که بیانگر اوج و عمق بصیرت وزمانشناسی  مردم این شهرستان بوده حجت رابر مسئولان در پیروی کامل از منویات مقام معظم رهبری و  خدمتگزاری بی شائبه تمام نموده و امید است که همه ما قدر نعمت ولایت ومردم رادانسته و خدارا به خاطر آن تسبیح دایم بگوییم.

         سید محمد موسوی                                                     محمود رضا ایمان پور

            امام جمعه جاجرم                                                          فرماندار جاجرم

خدانگهدار

مراسم وفات حضرت فاطمه معصومه(س) مظهر فضایل و مقامات،بعد از نماز مغرب وعشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) جاجرم برگزار شد.

به گزارش رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی جاجرم،حجت الاسلام موسوی ، ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) طی سخنانی اظهار داشت : اهل ‏بیت پیامبر (ص) چهره‏ های پرفروغی به جهانیان عرضه کرده ‏اند که نامشان مانند ستارگان درخشان در آسمان فضایل می‏درخشد ، یکی از درخشان‏ترین ستارگان در میان بانوان این خاندان، «فاطمه» فرزند پاکیزه «امام موسی بن جعفر علیهما السلام» است.

موسوی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) مظهر فضایل و مقامات است بیان داشت:روایات معصومین (ع) فضیلت ها و مقامات بلندی را به آن حضرت نسبت می دهد. امام صادق (ع) در این باره می فرمایند: آگاه باشید که برای خدا حرمی است و آن مکه است؛ و برای پیامبر خدا حرمی است و آن مدینه است. و برای امیر مومنان حرمی است و آن کوفه است. بدانید که حرم من و فرزندانم بعد از من، قم است. آگاه باشید که قم، کوفه کوچک ماست، بدانید بهشت هشت دروازه دارد که سه تای آن ها به سوی قم است. بانویی از فرزندان من به نام فاطمه، دختر موسی، در آن جا رحلت می کند که با شفاعت او، همه شیعیان ما وارد بهشت می شوند.

وی خاطر نشان کرد : حضرت معصومه (س) از جمله بانوان گرانقدر و والا مقام جهان تشیع است و مقام علمی بلندی دارد به امید آنکه در روز محشر از شفاعت و محبت آن حضرت(س) محروم نشویم.

نکته بین

عنوان : شهرداری برای احداث پارک جنگلی نیاز به حمایت مالی دارد
تاریخ : 25/11/1391
ساعت : 10:55:36
عنوان گروه خبری :
پیوندها :  

رییس شورای شهر جاجرم گفت: شهرداری این شهر برای احداث پارک جنگلی نیازمند حمایت و کمک های مالی است.

حسن علیزاده در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه مساحت این پارک جنگلی یک صد هکتار می باشد افزود: شهرداری تا حدودی از عملیات اجرایی این پروژه را انجام داده است که پس از مدتی شرکت آلومونیا پذیرفت که این پارک را در سه فاز طبق نقشه از پیش تعیین شده به پایان برساند.

وی ادامه داد: اما تاکنون هیچ شرکت و مسوولی برای اتمام این طرح به شهرداری کمک نکرده است.

علیزاده بیان کرد:درختان این پارک جنگلی تا دو سال گذشته غیر مثمر بودند و در حال حاضر درختان مثمر همچون انار و توت کاشته می شود.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز این پارک جنگلی از طریق اجاره چند شبانه روزی چشمه تامین می شود توضیح داد: علاوه بر آن در کمیته فنی استانداری نیز تصویب شده است که با ساخت سالن، آلاچیق و سردر ورودی و خروجی در این پارک، پارک جنگلی به عنوان تفریحگاه مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

اصلا!

رو عنوان : شهردار جاجرم خبر داد:
عنوان : ارائه 20 درصد تخفیف‌ عوارض ساختمانی تا 15اسفند91
تاریخ : 25/11/1391
ساعت : 10:45:6
عنوان گروه خبری :
پیوندها :  
علی‌اصغرشاکری شهردار جاجرم اظهار داشت: مودیانی‌ که تا این 15اسفند 91 به شهرداری مراجعه کرده و به صورت نقدی عوارض خود را پرداخت کنند از 20 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند. وی تصریح کرد: امیدواریم کسانی که در زمینه پرداخت عوارض ساختمانی به شهرداری جاجرم بدهی دارند از این فرصت درنظر گرفته شده استفاده کرده و نسبت به پرداخت بدهی‌های معوقه خود اقدام کنند.
تهوع‌آور

 حجت الاسلام حسین پورسرپرست تبلیغات اسلامی به همراه تعدادی از مبلغین ومبلغات در جلسه ای که به منظور بحث وبررسی ارتقاء کیفیت نماز وحجاب دانش آموزان در دفتر مدیریت آموزش وپرورش تشکیل شد حضور یافتند.

به گزارش رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی جاجرم،حجت الاسلام حسین پور در این جلسه به بحث در مورد مشکلات روحانیون ومبلغات نیز پرداخت وبه روحانیون تأکید کرد: مبلغین ومبلغات در سطح مدارس الگو هستند مبادا که حرف با عملشان یکی نباشد.

حجت الاسلام حسین پور برای کیفیت راهکارها به بحث محبت،ارتباط،وقت گذاشتن،تبلیغ چهره به چهره با دانش آموزان اشاره کرد.

گفتنی است: در ادامه جلسه هر یک از حاضرین در جلسه به ارائه نظرات وپیشنهادات کارشناسانه خود در این موضوع پرداختند.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ