سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان

میوه های کاهش دهنده وزن

مصرف منظم میوه نه تنها در کاهش وزن موثر است بلکه برای حفظ سلامت نیز مفید است. مصرف میوه به دلیل دارا بودن فیبر و ویتامین، احتمال موفقیت رژیم غذایی را افزایش می دهد. در این میان مصرف برخی از میوه ها به کاهش وزن کمک بیشتری می کند.

هندوانه یا طالبی:هندوانه کم کالری اما سرشار از ویتامین و آب است.

خرما: شیرین، سیر کننده و سرشار از ویتامین و فیبر است. مصرف این میوه اشتها را کاهش می دهد و برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مفید است. ویتامین های B موجود در آن با کاهش وزن ارتباط داده شده است و منبع غنی ویتامین  B6 است که برای عملکرد مناسب تیروئید و سوخت چربی ضروری است.

سیب: نتایج بررسی ها نشان می دهد، مصرف روزانه سیب باعث کاهش وزن می شود. «پلی فنولز» نوعی آنتی اکسیدان موجود در پوست این میوه، باعث کاهش کلسترول و چربی بدن می شود. بنابراین برای کاهش وزن تاکید می شود سیب با پوست مصرف شود؛ البته در صورتی که از سلامت پوست میوه اطمینان دارید.

گریپ فروت: نتایج بررسی هایی که در سال 2006 انجام شد نشان داد برای بزرگسالان مبتلا به چاقی مصرف گریپ فروت تازه نسبت به مکمل یا آب میوه مفیدتر است و تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ