سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بى‏نیاز از عذر بودن ارجمندتر تا از روى راستى عذر آوردن . [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان
تولید شده در مورخ 1391/12/17 ساعت 08:01:09
گروه اجتماعی
شناسه خبر: 13234

برای شستن موها دیگر از شامپو استفاده نکنید!


برای شستن موها دیگر از شامپو استفاده نکنید!

یافته های جدید دانشمندان نشان می‌دهد شامپوها باعث خشکی مو و آسیب رساندن به بخش انتهایی مو می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، شستن سر با شامپوهای سنتی مانند سدر و بابونه و.. باعث می‌شوند پوست و موی سر شما از روغن های طبیعی تغذیه شوند.

بررسی های نشان می‌دهد، شامپوهای امروزی سبب محو شدن رنگ مو می شوند و موها را کدر نشان می‌دهند، درحالی که شامپوهای طبیعی مانند حنا و سدر سبب ضخیم تر و پرپشت شدن موها می‌شوند.

شامپوهای حالت دهنده ساقه مو را به مرور بد حالت می کنند و باعث می شوند موها حالت طبیعی خودشان را بعد از مدت زمانی از دست بدهند.

محققان پوست و مو بر این باورند شامپوهایی که مردم در حمام برای شستن موی سر خود استفاده می کنند باعث می شوند مو رطوبت خود را از دست بدهد و بعد از مدتی خشک و بی حالت به نظر برسد در حالی که شامپو و روغن های طبعی مانند نارگیل و زیتون پوست سر را تقویت می‌کنند و موها را براق و درخشان نشان می‌دهند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ