سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه تو را به خداى سبحان نیازى است در آغاز بر رسول خدا ( ص ) درود فرست ، سپس حاجت خود بخواه که خدا بزرگوارتر از آن است که بدو دو حاجت برند ، یکى را برآرد و دیگرى را باز دارد . [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان
ستاد خبری

 

جعل و غصب عنوان وزارت اطلاعات

 















هموطنان گرامی ،

             
سربازان گمنام امام زمان (عج) بی نام و نشان خدمت می کنند. هرکس خود را کارمند وزارت اطلاعات معرفی نمود و قصد سوء استفاده داشت ، حتما کلاهبردار است . مراتب را سریعا به 113 اطلاع دهید.
 
 
شهروندان گرامی ،

             کارکنان وزارت اطلاعات هرگز هویت شغلی خود را نزد دیگران فاش نمی کنند. بنابراین هرکس ادعا کرد مامور وزارت اطلاعات است ، قطعا شیاد است . با 113 تماس بگیرید.
 
 
هموطنان گرامی ،

          کارکنان وزارت اطلاعات ، فاقد هرگونه کارت شناسایی هستند. لذا چنانچه فردی کارت وزارت را به شما نشان داد، حتما کلاهبردار است . با 113 تماس بگیرید .
 
 
         وزارت اطلاعات حافظ امنیت و منافع شهروندان است . هرکس با عنوان کارمند وزارت اطلاعات قصد سوء استفاده مادی و معنوی را داشت ، حتما کلاهبردار است و قادر به حل کمترین مشکل شما نخواهد بود. مراتب را به 113 اطلاع دهید .
 
 
         وزارت اطلاعات دارای هیچگونه شرکت اقتصادی و غیر اقتصادی نیست . هرکس تحت این عناوین خود را به شما معرفی کرد،حتما کلاهبردار است . با 113 تماس بگیرید.


خراسان شمالی
بجنورد – خ فردوسی – کوچه ابوذر - ساختمان ستادخبری اداره کل اطلاعات استان خراسان شمالی

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ