سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بندگان هنگامی که نمی دانستند، توقف می کردند و انکار نمی کردند، کافر نمی گشتند [امام صادق علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
کشف خودکارهای تروریستی در مرز
یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 17:18
فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف 10 قبضه خودکار تروریستی در مرزهای شرقی کشور خبر داد.
عرش نیوز:
سرهنگ محمود امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران مستقر در هنگ مرزی زابل با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از ورود عده‌ای از تروریست‌های مسلح افغان به خاک کشور مطلع شده و اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران با ایجاد کمین در محل و در فرصتی مناسب هنگامی که تروریست‌های افغان قصد ورود به خاک کشور را داشتند با آنان درگیر شده که در این درگیری تروریست‌ها با به جاگذاشتن تعدادی از تجهیزات خود اقدام به فرار از منطقه کردند.

فرمانده هنگ مرزی زابل به ایسنا گفت: ماموران در بازدید از محل 10 قبضه کلت خودکاری به همراه 19 تیغ خشاب را کشف و ضبط کردند.

وی زمان اجرای این عملیات را حدود 15 روز پیش اعلام‌کرد و گفت: احتمال می‌رود که این تروریست‌ها با هدف ایجاد اخلال در کنگره سردار شهید میرحسینی و 2000 شهید دیگر که با حضور مسئولان عالی رتبه استانی برگزار شد، به کشور ورود کرده باشند.

به گفته امیری برد این فشنگ‌ها حدود 10 متر است و تنها در مواردی نظیر ترور کاربرد دارند. /ایسنا
کد مطلب: 49118

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ