سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت و تملّق روا نیست، جز در جستجوی دانش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بنام خداوند بخشنده مهربان
کد خبر: 80584876 (3208311) | تاریخ خبر: 25/12/1391 | ساعت: 10:3

پلیس با تخلفات حادثه ساز رانندگی قاطعانه برخورد می کند

یزد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان یزد از برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان حادثه ساز در روزهای آخر سال و تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، ?سرهنگ اردوان قاسمی? در افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن بهره گیری از تمام توان نیرو و تجهیزات موجود برنامه های ویژه ای را برای پایان سال و تعطیلات نوروز تدارک دیده است.

وی به تمهیدات ویژه این پلیس برای ایام نوروز اشاره و اظهار داشت: نقاط حادثه خیز ورودی و خروجی شهرها و اماکن، درون شهری زیرپوشش گشت های ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی قرار خواهند گرفت.

این مسئول ، طرح های ویژه ترافیکی چهارشنبه آخر سال و پوشش معابر درون شهری در ایام تعطیلات عید و روز طبیعت را از دیگر برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام پیش رو اعلام کرد.

قاسمی با اشاره به توقیف خودروهای که رانندگان آنها دچار تخلف می شوند گفت: در این ایام از تردد خودروهای فرسوده، خودروهای بدون بیمه نامه شخص ثالث و بدون معاینه فنی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از همشهریان خواست با رعایت توصیه های پلیس سفری آرام، لذت بخش، همراه با ایمنی را برای خود و همسفران به ارمغان بیاورند.

قاسمی این توصیه ها را شامل : داشتن برنامه ریزی از ابتدا تا انتهای سفر ، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه و نداشتن نقص فنی ، همراه داشتن وسایل ضروری در سفر ، در هیچ زمانی و تحت هیچ شرایطی نباید عجله و شتاب کرد و همیشه صبر و حوصله پیشه کنید ، خود را پایبند به رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بدانید.

وی همچنین از مسافران و رانندگان خواست که در صورت بروز تصادف خسارتی حتماً راه را باز کنند، هنگام تردد داخل شهرها حتماً مواظب عابران پیاده باشند ، سطح شهر دارای دوربین های کنترل ترافیک است که در طول ایام عید نیز تخلفات را ثبت می کند و مادر تمام حوادث رانندگی سرعت های غیرمجاز است، پس با سرعت مطمئنه حرکت کنند.ک1


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ