سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
بنام خداوند بخشنده مهربان
کد خبر: 167166
نظرات : 0
تاریخ مخابره : 1392/1/24 - 00:04
آخرین وضعیت مجروحان زلزله در بیمارستان‌
[-] اندازه متن [+]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آخرین وضعیت مجروحان و مصدومان زلزله شهرستان دشتی را تشریح کرد.

جام حوادث؛ علیرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با فارس در بوشهر اظهار داشت: از مجموع 152 مصدومی که در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری شدند 95 عمل جراحی انجام شد که عمده این جراحی‌ها به دلیل شکستگی بود.

وی با بیان اینکه هیچکدام از مجروحان در بیمارستان فوت نشده‌اند، گفت: امروز نیز 8 مصدوم دیگر جراحی شدند و شش بیمار دیگر نیز نیاز به جراحی دارند که البته برای این جراحی‌ها اقداماتی باید از قبل انجام دهیم.

وی بیان کرد: سه مصدوم ناشی از زلزله نیر در آی سی یو بودند که وضعیت یک نفر آن‌ها خوب شده و دو نفر دیگر وضعیت بدی داشتند اما خوشبختانه در آخرین لحظات از وضعیت بحرانی خارج شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: 58 مصدوم هم در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری شدند که عمده آن‌ها مرخص شده و هم اکنون 12 بیمار در حال مداوا هستند.

رئیسی تصریح کرد: پس از درمان بیماران و مصدومان باید به فکر مراقبت‌های ویژه از آنان باشیم و نیازمندی‌های آنان را فراهم کنیم.از نظر درمانی اوضاع تحت کنترل است اما همکاری دستگاه‌های اجرایی و ستاد مدیریت بحران باید مثل گذشته تداوم داشته باشد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ