سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دشمنی که در سینه ها مخفیانه رخنه می کند و در گوشها آهسته می دمد، بپرهیزید . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
ثبت آخرین لحظات ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی در بجنورد
ترافیک ثبت نام کاندیداها؛ از بساز و بفروش تا مدیران کل سابق
خراسان شمالی - مورخ سه‌شنبه 1392/02/03 شماره انتشار 18385

آگاهی – با آغاز ثبت نام کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نخستین گام برای خلق یک حماسه سیاسی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی برداشته شد و افراد واجد شرایط و آنانی که فکر می کنند می توانند پس از جلب نظر مردم، کاری برای توسعه شهر یا روستای خود انجام دهند، با حضور در ستادهای انتخابات ثبت نام کردند.زمان ثبت نام از 26 فروردین آغاز و ساعت 20 نخستین روز اردیبهشت پایان ثبت نام اعلام شد. در این مدت، آنانی که از ماه ها قبل برای حضور در عرصه انتخابات شورا برنامه ریزی و هنوز ثبت نام نکرده، تبلیغات را آغاز کرده بودند روز نخست پا به فرمانداری گذاشتند. اوج ثبت نام ها از روز چهارم آغاز شد و 7 عضو فعلی شورای شهر بجنورد نیز در این مدت پا به ستاد انتخابات گذاشتند تا یک بار دیگر خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

ساعت 20 یکم ماه جاری پایان زمان ثبت نام کاندیداها اعلام شد و در این روز آنانی که در آخرین لحظات احساس تکلیف کرده بودند، با توجه به ازدیاد اصرارها برای ثبت نام تصمیم به کاندیداتوری گرفتند، آنانی که برای ثبت نام یک دل و دو دل بودند یا به هر دلیلی وقت نکرده بودند باید هر چه سریع تر برای ثبت نام اقدام می کردند.

ساعت به 20 نزدیک می شود و با توجه به این که خیلی ها در دقیقه 90 به دنبال ثبت نام هستند ترافیک ثبت نام باعث کند شدن سرعت ثبت نام از طریق اینترنت می شود. به همین دلیل زمان پایان ثبت نام 2 ساعت تمدید می شود. ساعت 19 و 30 دقیقه به ستاد انتخابات مرکز استان واقع در فرمانداری بجنورد می روم تا آخرین لحظات ثبت نام کاندیداها را به ثبت برسانم. با آن که ساعت به 20 نزدیک می شود اما هنوز هم افرادی برای ثبت نام مراجعه و از عوامل اجرایی فرم های ثبت نام را طلب می کنند.

نیمی از آخرین نفرات ثبت نام کننده، جوان هستند و جویای نام و هر چند از نام و شهرت برخوردار نیستند اما آمده اند تا یا خود را محک بزنند و یا از هم اکنون برای دوره های بعدی تجربه کسب کنند. در میان این افراد، فرد با تجربه نیز مشاهده می شود. معلمی که در 3 دوره قبلی انتخابات شوراها و هم چنین یک دوره انتخابات مجلس کاندیدا شده بود اما موفق به جلب نظر همشهریانش نشده بود و حالا برای چهارمین مرتبه آمده است بلکه این بار مردم او را به عنوان فردی کارآمد برای حضور در شورای شهر انتخاب کنند. در میان جوانان، با یک انبوه ساز آشنا می شوم که هر چند در کوچکی آرزوی خلبانی داشته و بالأخره موفق به دریافت لیسانس خلبانی شده است اما شغل بساز و بفروشی را در پیش گرفته و برحسب اتفاق موفق نیز بوده است و علاوه بر تشکیل یک شرکت انبوه ساز موفق در خراسان شمالی در کرج نیز در گسترش کار خود موفق شده است. البته او تنها فرد اهل ساخت و ساز ساختمانی نبود و تا پایان زمان ثبت نام دیگر شاغلان این حرفه نیز برای حضور در شورای شهر احساس تکلیف کرده بودند. هر چند تاکنون کمتر دیده ام پزشکی بخواهد برای انتخابات در بجنورد کاندیدا شود اما در این لحظات پایانی متوجه حضور پزشکی می شوم که ورزشکار است و ریاست یک هیئت ورزشی استان را نیز سال هاست که بر عهده دارد. در این ساعات پایانی یک کارخانه دار معروف و یکی از صادرکنندگان نمونه استان نیز در میان ثبت نام کنندگان مشاهده می شوند.عقربه های ساعت از 20 هم می گذرد و با توجه به سرعت پایین اینترنت، آخرین افراد علاقه مند به حضور در شورای شهر هم چنان در صف انتظار ثبت نام هستند. در این لحظات پایانی فکر نمی کردم دیگر فردی بخواهد برای ثبت نام اقدام کند اما ساعت 21 حضور فردی که طی سال های اخیر مسئولیت هایی هم چون فرمانداری و مدیر کلی در استانداری خراسان شمالی داشته است توجه همه را جلب می کند. او که هم اکنون دیگر پست مهمی در استان ندارد حالا آمده است تا یک بار دیگر به یک مسئول خدمتگزار تبدیل شود.علاوه بر او به عنوان یک مدیر دولتی سابق حضور یک معاون فرمانداری و معاون یک اداره کل نیز جلب توجه می کند. در این میان یک گوینده خبر نیز به جمع ثبت نام کننده ها اضافه شد. با سرعت لاک پشتی اینترنت در این ساعات پایانی زمان ثبت نام تا 2 ساعت دیگر یعنی ساعت 24 تمدید می شود و در این مدت هنوز ثبت نام حدود 15 نفری که در آخرین لحظات تصمیم به ثبت نام گرفته اند تمام نشده است. در لحظات پایانی ثبت نام یک مدیر کل سابق که هم اکنون بازنشسته شده است نیز به جمع آخرین ثبت نام کننده ها اضافه می شود که البته مسئولیت او بسیار مرتبط با امور شهری بوده و تعامل زیادی با اعضای شورای شهر و شهرداران داشته است. با حضور او تعداد ثبت نام کننده ها در بجنورد به 115 نفر می رسد و ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی پایان می یابد و نخستین گام برای خلق حماسه ای بزرگ در خرداد ماه برداشته می شود.در حالی که یکی از کاندیداها را تا فضای بیرونی ستاد انتخابات همراهی می کنم، فردی را می بینم با لباس هایی روغنی که از خراب شدن خودروی او در مسیر خبر می دهد. جلوتر می آید، می گوید: به اصرار هم روستاییانم در آخرین لحظات تصمیم گرفتم برای ثبت نام اقدام کنم و اکنون آدرس محل ثبت نام را می خواهم. به او که به اشتباه به فرمانداری مراجعه کرده است، آدرس بخشداری را می دهم.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار خبر داد:
پیش بینی هزار و 69 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در استان
خراسان شمالی - مورخ سه‌شنبه 1392/02/03 شماره انتشار 18385

عبدی – هزار و 69 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خراسان شمالی پیش بینی شده است.معاون سیاسی – امنیتی استاندار با بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: 18 شهر و 716 روستای خراسان شمالی واجد شرایط برگزاری انتخابات است.«سیف ا... مطلبی» با بیان این که مجریان، ناظران، بازرسان و نیروهای امنیتی دخیل در انتخابات در استان بیش از 16 هزار نفر هستند، عنوان کرد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که مشارکت 72 درصدی مردم استان در دوره قبل، در این دوره افزایش یابد.وی اضافه کرد: با توجه به تحولات و اوضاع پیچیده جهانی و داخلی، آرایش های سیاسی و فشار دشمن، 24 خرداد باید حماسه حضور مردم مقتدرانه، آگاهانه و مؤمنانه باشد.«سیف ا... مطلبی» با بیان این که انقلاب برای مردم است، عنوان کرد: مردم برای حفظ نظام مجاهدت دارند و در حماسه های مختلف حضوری پر شکوه داشته و خواهند داشت.وی با تأکید بر این که مسئولان، متولیان و نخبگان باید مردم را برای حضور حداکثری سوق دهند، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، تنها گزینش افراد نیست، بلکه میزان وفاداری و علاقه مندی مردم به نظام است.مدیر کل سیاسی استانداری هم با بیان این که برگزاری 2 انتخابات هم زمان در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی بی سابقه است، گفت: برگزاری انتخابات 24 خرداد از زوایای مختلف قابل تأمل است.«وحیدی» با تأکید بر این که برخلاف تبلیغات دشمنان، انتخابات در کشور همواره در اوج سلامت برگزار شده است، اضافه کرد: اگر در انتخابات 24 خرداد که نظام اجرایی و عناصر تشکیل دهنده آن مشخص می شود از سازوکار قانونی خارج شویم، تهدیدی برای کشور است که دشمنان نیز همواره درصدد به چالش کشیدن سلامت انتخابات هستند.وی تصریح کرد: پیش شرط رسیدن به حماسه، وحدت، انسجام و حضور تمام گروه ها در انتخابات است که لازمه خلق چنین حماسه ای نیز فعال شدن کانون های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه، «حامد مسعودی فر»، «عباس شجاعی»، «محسن زاهداحمدی»، «زهرا نودهی»، «محسن آگاهی»، «مسلم برازنده» و «معصومه قربانی» به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه روابط عمومی های استان انتخاب شدند.

روزشمار انتخابات
مدیر کل سیاسی استانداری: 5 هزار و 405 نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان شدند
خراسان شمالی - مورخ سه‌شنبه 1392/02/03 شماره انتشار 18385

گروه خبر – 5 هزار و 405 داوطلب برای رقابت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت نام کردند.

«وحیدی» مدیر کل سیاسی استانداری روز گذشته با اعلام این مطلب به «اسعدی» خبرنگار ما گفت: از این تعداد 744 نفر در حوزه شهرها و 4 هزار و 661 نفر هم در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی فرماندار بجنورد هم بیان کرد: 18 کاندیدای انتخابات شوراها برای شهر گرمخان و 110 کاندیدا هم برای شهر بجنورد ثبت نام کرده اند.«اکبری» تعداد ثبت نام شدگان در حوزه روستایی بخش گرمخان را 300 نفر ذکر کرد و ادامه داد: در بخش مرکزی بجنورد هم تاکنون اطلاعات 550 نفر در سامانه ثبت شده و پرونده دیگر داوطلبان هم در حال ثبت در سامانه است که تعداد آن ها هنوز مشخص نیست.فرماندار اسفراین هم به «علی نیا» خبرنگار ما گفت: 921 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نام نویسی کرده اند.«محمدزاده» افزود: در بخش مرکزی 581 نفر و بام و صفی آباد هم 234 نفر ثبت نام کرده اند.وی ثبت نام شدگان شهرهای اسفراین و صفی آباد را 106 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: 86 نفر در شهر اسفراین کاندیدا شده اند که از این تعداد 10 نفر زن هستند.وی ادامه داد: در شهر صفی آباد هم 20 نفر نامزد شده اند که یک نفر زن است.«عباسی» بخشدار مرکزی گرمه هم به «محمودیان» خبرنگار ما گفت: در حوزه انتخابیه شهری این بخش 60 نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی نام نویسی کردند که از این تعداد 56 نفر مرد و 4 نفر زن هستند.وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه روستایی نیز 92 نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی نام نویسی کردند که از این تعداد 91 نفر مرد و یک نفر زن است.وی تعداد مورد نیاز اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان را 45 نفر اعلام کرد.فرماندار شیروان هم گفت: هزار نفر برای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان نام نویسی کردند.«صفرنژاد» در جمع خبرنگاران با بیان این که از مجموع نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شیروان 38 نفر زن و 962 نفر مرد هستند، افزود: 910 نفر از ثبت نام شدگان برای روستاها، 67 نفر در شهرها و 23 نفر در شهر لوجلی ثبت نام کرده اند و در بخش سرحد این شهرستان 187 نفر، در بخش مرکزی 550 نفر و بخش قوشخانه 173 نفر ثبت نام کرده اند.وی بیان کرد: ستاد انتخابات این شهرستان در قالب 7 کمیته سیاسی، امنیتی، پشتیبانی، آموزشی، فناوری اطلاعات، تبلیغات و اطلاع رسانی و حقوقی تشکیل شده که 3 هزار نفر عوامل اجرایی دارد و 200 صندوق شعبه اخذ رأی برای آن پیش بینی شده است.وی خاطر نشان کرد: در دوره سوم انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان 77 هزار و 296 نفر شرکت داشتند که این میزان 73 و 6 دهم مشارکت مردمی را در بر داشت.فرماندار فاروج هم به «مهربان» خبرنگار ما گفت: 511 نامزد در این دوره از انتخابات در این شهرستان نام نویسی کردند.«منصور درتومی» افزود: 25 نامزد در شهر فاروج و 23 نامزد هم در شهر تیتکانلو ثبت نام کردند و بقیه مربوط به روستاهای بخش مرکزی و خبوشان این شهرستان است.وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات 19 زن نام نویسی کرده اند.وی بیان کرد: 5 عضو شورا برای شهر فاروج و 5 عضو شورا هم برای شهر تیتکانلو انتخاب می شوند.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ