سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
احتمال قطع گاز در 6 شهر استان های خراسان رضوی و شمالی
خراسان - مورخ پنج‌شنبه 1392/11/17 شماره انتشار 18618

شهیدی - برودت هوا در استان های خراسان رضوی و شمالی موجب مصرف بی رویه و کم سابقه گاز توسط برخی مردم این استان ها شده است؛ به طوری که هم اکنون احتمال قطع گاز در 6 شهر این دو استان وجود دارد.به گزارش خراسان، سه شهر بردسکن، کاشمر و خلیل آباد در استان خراسان رضوی و سه شهر اسفراین، گرمه و جاجرم در استان خراسان شمالی، 6 شهری هستند که در صورت کاهش نیافتن مصرف گاز، مردم این دو استان، احتمالا با قطعی گاز مواجه می شوند.

مرادزاده، فرماندار خلیل آباد دیروز به خراسان گفت: با توجه به برودت هوا و افت فشار گاز از سه شنبه شب گذشته گاز این منطقه قطع شده و احتمالا تا روز شنبه هم ادامه داشته باشد. اما سوخت جایگزین تامین شده است.یعقوب زاده، فرماندار بردسکن هم در پی افت شدید گاز وضعیت این شهرستان را «بحرانی» دانست و افزود:اگر افت فشار گاز همچنان ادامه پیدا کند مردم شهرستان با قطعی گاز مواجه می شوند و داستان قطعی گاز زمستان 86 برای مردم بردسکن تکرار خواهد شد.

فروزان، فرماندار کاشمر هم با اشاره به برودت شدید هوا گفت: برای جلوگیری از قطع گاز مشترکان خانگی ناگزیر به تعطیل کردن مدارس، دانشگاه ها و قطع گاز ادارات در سطح شهرستان شدیم.مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی هم شب گذشته به خبرنگار ما گفت: از جمعه هفته گذشته تاکنون مصرف گاز در استان از 3 میلیون به 5 میلیون مترمکعب در هر روز رسید که رکورد جدیدی است.

«تقی نژاد» افزود: در بعضی از نقاط استان مشکل پایداری گاز را داریم و بر همین اساس، شهرهای اسفراین، گرمه و جاجرم ممکن است با افت فشار گاز مواجه شوند و در صورت تداوم افزایش مصرف، ممکن است گاز این 3 شهر قطع شود

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ