سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در جوانی، سخت در عبادت کوشا بودم .پدرم به من فرمود : «پسرکم ! کمتر از آنچه می بینم ، خودت رارنجه ساز که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، از او به کم خشنود می شود» . [امام صادق علیه السلام]
بنام خداوند بخشنده مهربان
کد خبر: 166411
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1391 - 08:57
روز شمار انقلاب
از تونل تاریخ گذر کرده و به سال های 57 بر می گردیم.امروز 19 بهمن است و از حوادث شیرین این روز، حضور تعداد کثیری از پرسنل نیروی هوایی در منزل امام بود. عکس بزرگی از حضور این پرسنل در منزل امام در حالی که لباس فرم در بر داشتند و به امام احترام نظامی می‌گذاشتند ...

شفاف: از تونل تاریخ گذر کرده و به سال های 57 بر می گردیم.امروز 19 بهمن است و از حوادث شیرین این روز، حضور تعداد کثیری از پرسنل نیروی هوایی در منزل امام بود. عکس بزرگی از حضور این پرسنل در منزل امام در حالی که لباس فرم در بر داشتند و به امام احترام نظامی می‌گذاشتند در صفحه‌ی اول روزنامه‌ی کیهان به چاپ رسید ،و نزدیکی‌های ظهر که روزنامه‌ها در مسیر راهپیمایی توزیع می‌شد، جمعیت از خوشحالی بیعت آنان با امام به وجد آمده بودند.



در این دیدار، خطاب به همافران فرمودند:«همان‌طور که گفتید تا حالا در اطاعت طاغوت بودید، حال به قرآن پیوستید. قرآن حافظ شماست. امیدوارم با کمک شما بتوانیم در اینجا حکومت اسلامی را برقرار کنیم.»

امروز موج‌های عظیم انسانی از هر سو به سمت خیابان انقلاب به حرکت درآمده بود. شور و عشق و هیجان در راه‌پیمایی امروز بی‌نظیر بود. شعارها، همراه با رژه، اصرار مردم بر راه و هدف آنها را نشان می‌داد. پلاکاردهایی با مضمون زیر توسط آنها حمل می‌شد: «نخست‌وزیری بازرگان مورد تأیید ما همافران و درجه‌داران نیروی هوایی می‌باشد»، «بختیار هیچ‌گونه سنگری در نیروی هوایی ندارد»، «ما قطره‌هایی از ارتش خمینی هستیم».

امام خمینی که به دنبال کسالت مختصر ناشی از خستگی، تحت‌نظر پزشک قرار گرفته و دیروز را استراحت کرده بودند و امروز را نیز ملاقات نداشتند، ولی به اصرار پرسنل نیروی هوایی و علی‌رغم توصیه‌ی پزشکان جهت استراحت، از پنجره‌ی اتاق خود با آنان دیدار و برای آنان سخنرانی کردند.

معاون دادسرای تهران و سرپرست ساختمان شماره‌ی 3 دادگستری، به دنبال خبر رادیو ابوظبی که طی آن از قول کیسینجر، وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا اعلام کرده بود که تشکیل دولت جمهوری اسلامی، ایران را به قهقرا خواهد برد؛ نوشت: «کسی این تهدید را کرده که همه‌ی جهانیان می‌دانند که یک صهیونیست است و شریک غارت‌های ثروت ایران، توسط آمریکا و مزدوران ایرانی‌اش می‌باشد.»

حدود یک میلیون نفر از مردم تبریز و شهرهای اطراف به طرفداری از امام خمینی و دولت منتخب ایشان به راه‌پیمایی و تظاهرات پرداختند. در حوالی دانشگاه تبریز ابتدا یکی از روحانیون و سپس حضرت آیت‌الله قاضی طباطبایی، پیرامون لزوم همبستگی بیشتر مسلمانان سخنانی ایراد کردند و در پایان، قطعنامه‌ی راهپیمایان و همچنین قطعنامه‌ی پرسنل نیروی هوایی، قرائت و مورد تأیید مردم قرار گرفت.

حضرت امام در حدود ساعت 10 شب، بدون اطلاع قبلی به اتفاق فرزندان و همراه با محافظان خویش به حرم مطهر حضرت شاه عبدالعظیم (ع) مشرف شدند. خادمان حرم که از ورود امام آگاه شده بودند، بلافاصله درهای صحن را بستند و در رواق مطهر به ایشان خیر مقدم گفتند. امام خمینی در مدخل حرم به نماز ایستادند و پس از ادای نماز و زیارت حضرت عبدالعظیم، به زیارت امام‌زاده حمزه (ع) مشرف شدند.

 در این هنگام، مردم که متوجه حضور امام شده بودند، خیابان‌ها را پر کردند و به دادن شعار پرداختند. خدام حرم، حضرت آیت‌الله خمینی را از درهای مخصوص آستانه راهنمایی کرده و به اتومبیل‌شان که در مقابل صحن آماده بود، رساندند و ایشان به تهران بازگشتند.

روزها همچنان با شتاپ از پس هم می گذرند و همه مشتاقاه گوش به زنگ نواخته شدن ندای انقلاب هستند.


  
  
با چه کسانی همسفر شویم؟
جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 08:24
امام صادق علیه السّلام می فرماید: هنگام بازگشت از سفر برای خانواده خود سوغات بیاورید؛ هر چند قطعه سنگی باشد.
با چه کسانی همسفر شویم؟
افکار - حسین بن أبی علاء گوید: گروهی بیست و چند نفره از مؤمنان به قصد مکّه خارج شدیم و در میان راه، در هر منزلی که توقف می کردیم، برایشان گوسفندی می کشتم.

وقتی به محضر امام صادق علیه السّلام رسیدم فرمودند: ای حسین! تو مؤمنان را خوار کردی!
عرض کردم: از چنین کاری به خدا پناه می برم.

امام علیه السّلام فرمودند: به من خبر رسید که تو در هر منزلگاهی برای آن ها گوسفند می کشتی؟
گفتم: من جز خدا مقصودی نداشتم.

امام علیه السّلام فرمودند: مگر نمی دانستی که برخی از آنان هم دوست داشتند کار تو را انجام دهند ولی توان مالی نداشتند و این، موجب شد که او نزد خود احساس خواری کند؟
گفتم: از خدا مغفرت می طلبم و تکرار نمی کنم.1

نکته: پیام این گونه احادیث این است که در صورت امکان، هر کسی با همسطح اقتصادی خود سفر کند.

سوغات: امام صادق علیه السّلام می فرماید: هنگام بازگشت از سفر برای خانواده خود سوغات بیاورید؛ هر چند قطعه سنگی باشد.2

منبع:
1. مستطرفات السرائر، ج1، ص578.
2. تفسیر العیاشی، ج1، ص277.
3. مفاتیح الحیات، ص184.
کد مطلب: 190826

  
  
رهبر معظم انقلاب:
سخن گفتن امریکا از مذاکره با ادامه فشار حرکتی حیله گرانه است
پنجشنبه 19 بهمن 1391 ساعت 14:36
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاکره آمریکا خوشحال می شوند، تصریح کردند: من دیپلمات نیستم،من انقلابیم و حرف را صریح و صادقانه می گویم، شما (آمریکاییها) اسلحه را مقابل ایران می گیرید و می خواهید مذاکره کنید، ملت ایران مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد.
سخن گفتن امریکا از مذاکره با ادامه فشار حرکتی حیله گرانه است

افکار- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار فرماندهان، همافران و دیگر پرسنل نیروی هوایی ارتش، استمرار فشارهای گوناگون و تهدیدات 34 ساله امریکا را همزمان با سخنان مسئولان این کشور درباره آمادگی برای مذاکره با ایران را نشان دهنده فقدان حسن نیت امریکایی ها دانستند و با اشاره به هوشیاری و مرعوب نشدن ملت ایران در مقابل حرکتهای حیله گیرانه تأکید کردند: ملت عزیز، بصیر و پر استقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می آید و در حرکتی ملی و انقلابی، بار دیگر توطئه دشمن را برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب، ناکام می سازد.

این دیدار همزمان با سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در نوزدهم بهمن سال 1357 برگزار شد.

رهبر انقلاب با اشاره به فاصله عظیم جایگاه کنونی ملت ایران با 34 سال قبل خاطرنشان کردند: مردم ایران در این 3 دهه، به ملتهای دیگر آموختند که می توان و باید در مقابل سلطه بیگانگان ایستاد و با توکل به خدا، حرکت مستقل، پیشتاز و سرافرازانه را ادامه داد.

حضرت آیت الله خامنه ای روزهای دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارزیابی حرکت 34 ساله نظام و ملت در عرصه های مختلف برشمردند و افزودند: این نگاه نشان خواهد داد که راه آینده را چگونه انتخاب کنیم و چگونه بپیماییم.

رهبر انقلاب توطئه های مختلف دشمنان از جمله کودتا، تحریک نظامی،‌حمایت همه جانبه از دشمن مهاجم، معارضه سخت، معارضه نرم، فشارهای مضاعف امپراطوری خبیث رسانه ای و تحریم های شدید و روزافزون را یادآوری کردند و افزودند: آنها در سه دهه اخیر هرچه در چنته داشته اند بکار گرفته اند تا ملت را ناامید و به اسلام و جمهوری اسلامی بدبین کنند و از صحنه خارج سازند اما به فضل الهی، مردم شادابتر، فعالتر و وفادارتر شده اند.

ایشان با اشاره به سخنان بعضی از مسئولین امریکایی مبنی بر تشدید تحریم ها برای رو در رو قرار دادن مردم با نظام اسلامی تأکید کردند: ملت، همیشه و بخصوص در راهپیمایی 22 بهمن هر سال،‌ جواب این حرفها را داده است و امسال نیز خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای بصیرت و بیداری را رمز موفقیت در مقابل بیگانگان برشمردند و افزودند: مردم با هوشیاری و بصیرت عمومی، دست امریکایی ها و صهیونیستها را در هر حرکتی، بخوبی می خوانند و در رفتار و مواضع خود دچار خطا نمی شوند و این واقعیت، حُسن عظیم ملی است.

رهبر انقلاب با اشاره به طرح مجدد و مکرر آمادگی برای مذاکره با ایران در سخنان اخیر مقامات امریکا افزودند: این حرف البته تازگی ندارد و آنها در مقاطع مختلف، آن را تکرار کرده اند و ملت ایران در هر بار با توجه به اقدامات عملی امریکایی ها، درباره سخنان آنها قضاوت کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان امریکایی ها مبنی بر اینکه توپ در زمین ایران است خاطرنشان کردند: توپ در زمین شماست. چرا که شما باید پاسخگو باشید که آیا سخن گفتن از مذاکره همزمان با ادامه فشار و تهدید، ‌اصولاً معنایی دارد؟

ایشان افزودند: مذاکره برای اثبات حسن نیت است، شما از سر سوءنیت دهها کار انجام می دهید و بعد به زبان می گویید مذاکره! آیا ملت ایران می تواند باور کند که شما حسن نیت دارید؟

رهبر انقلاب در ریشه یابی علت طرح پیشنهاد مذاکره از جانب امریکایی ها گفتند: ما البته نیاز آنها به مذاکره را درک می کنیم چون سیاست خاورمیانه ای امریکاییها دچار شکست شده و آنها برای ترمیم این شکست نیاز دارند برگ برنده ای رو کنند.

ایشان کشاندن جمهوری اسلامیِ انقلابیِ مردمی به پای میز مذاکره را برگ برنده مورد نیاز امریکایی ها خواندند و افزودند: آنها می خواهند به دنیا بگویند حسن نیت دارند اما کسی حسن نیتی نمی بیند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به پیشنهاد 4 سال قبل امریکا برای مذاکره خاطرنشان کردند: همان موقع تأکید شد که ما پیش داوری و قضاوت نمی کنیم و منتظریم عمل آنها را ببینیم اما در این چهار سال جز ادامه توطئه ها، کمک به فتنه گران و حمایت از تروریستهایی که دانشمندان ملت ایران را ترور کردند چیزی مشاهده نشد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: شما به قول خودتان تحریم های فلج کننده می گذارید تا ملت را فلج کنید آیا این نشان دهنده حسن نیت است یا سوء نیت؟

رهبر انقلاب افزودند: مذاکره هنگامی معنا پیدا می کند که دو طرف با حسن نیت، با شرایط برابر و بدون قصد فریب گفتگو کنند به همین علت «مذاکره برای مذاکره»، «مذاکره به صورت تاکتیکی» و پیشنهاد مذاکره برای فروختن ژست ابرقدرتی به دنیا، حرکتی حیله گرانه است.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: من دیپلمات نیستم، انقلابیم به همین علت صریح، صادقانه و قاطعانه حرف می زنم: پیشنهاد مذاکره وقتی معنا دارد که طرف حسن نیت خود را نشان دهد.

ایشان به امریکایی ها خاطرنشان کردند: اسلحه را مقابل ملت ایران می گیرید و می گویید یا مذاکره یا شلیک می کنیم! اما بدانید فشار و مذاکره با هم سازگار نیست و ملت مرعوب این چیزها نخواهد شد.

رهبر انقلاب با انتقاد از عده ای ساده لوح یا دارای غرض که از پیشنهاد امریکا ابراز خوشحالی می کنند افزودند: مذاکره با امریکا مشکلی را حل نمی کند چرا که آنها در 60 سال اخیر به هیچیک از وعده های خود عمل نکرده اند.

سازماندهی کودتای 28 مرداد علیه دکتر مصدق آن هم در حالیکه او به امریکاییها اعتماد کرده بود و حمایت مستمر از حکومت ظالمانه و مستبد پهلوی، دو نمونه ای بود که حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین رفتار امریکایی ها در قبال ایرانیان، مورد اشاره قرار دادند.

ایشان افزودند: بعد از انقلاب هم در برهه ای، مسئولان از روی خوش بینی به امریکاییها اعتماد کردند اما آنها ایران را محور شرارت خواندند و به ملت ایران اهانتی بزرگ کردند.

رهبر انقلاب در جمع بندی این بخش از سخنانشان افزودند: با توجه به این سوابق و با توجه به واقعیات، تأکید می کنیم مذاکره و فشار دو راه جداگانه هستند و ملت ایران قبول نمی کند که زیر فشار و تهدید با تهدید کننده مذاکره کند.

ایشان افزودند: هرکسی بخواهد سلطه امریکا را مجدداً برقرار کند و برای جلب رضایت امریکایی ها از منافع ملی، پیشرفت کشور و استقلال ملی صرفنظر کند ملت گریبان او را می گیرد و بنده هم اگر خلاف این خواست عمومی حرکت کنم مورد اعتراض مردم واقع می شوم.

حضرت آیت الله خامنه ای ملت ایران را اهل حلم و مسالمت خواندند و افزودند: ما با هر کشوری که علیه ایران توطئه نداشته است مذاکره و ارتباط داشته ایم و این مسئله را در خدمت منافع ملی می دانیم.

رهبر انقلاب، حرکت عظیم مردم ایران را حرکتی در جهت تأمین منافع «ایران، امت اسلامی و جامعه بشری» خواندند و افزودند: این ملت به یاری حق، امت اسلامی را به اوج افتخار می رساند.

ایشان حفظ بصیرت و اتحاد را زمینه ساز ادامه عزت و پیشرفت ملی دانستند و با انتقاد از برخی بداخلاقی های اخیر افزودند: مسئولان باید مصالح کشور را حفظ کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه در آینده با مردم درباره این بد اخلاقی ها سخن خواهند گفت افزودند: مسئولان، این بداخلاقی ها را که در برخی عرصه ها و صحنه ها دیده شد کنار بگذارند و همچون ملت یکدل و مصمم و همزبان باشند.

فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنانشان، ساخت جنگنده، انواع هواپیما و تجهیزات پیشرفته در نیروی هوایی ارتش را نشان دهنده شکوفایی جریان عظیم استعداد، عشق و ابتکار در سراسر کشور از جمله در نیروهای مسلح دانستند و افزودند: شما تبلیغات سلطه گران را درباره ناتوانی ملتها برای ایستادن روی پای خود، در هم شکستید.

در ابتدای این دیدار امیرسرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت نوزدهم بهمن، سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره)، گزارشی از توانمندیهای داخلی و پیشرفت های نیروی هوایی بیان کرد.


  
  
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
پنجشنبه 19 بهمن 1391 ساعت 12:15
مرجع : خبرگزاری ایسنا
آمریکا بار دیگر و برخلاف ادعاهایش برای مذاکره با ایران و رسیدن به یک راه‌حل مسالمت‌آمیز بر سر مساله هسته‌یی ایران، تحریم‌های یک‌جانبه جدیدی را در راستای کاهش درآمد‌های نفتی ایران اعمال کرد.
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

افکار- آمریکا روز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران بر قرار کرد و هم‌چنین تحریم‌ها را علیه سازمان رادیو و تلویزیون ملی این کشور اعمال کرد.

خبرگزاری نووستی به نقل از خبرگزاری رویترز‌ گزارش داد: این تحریم‌ها در راستای کاهش درآمدهای نفتی جمهوری اسلامی ایران است.

بنا بر اعلامیه وزارت دارایی آمریکا، این تحریم‌ها کاهش فهرست کشورهایی را در نظر می‌گیرد که می‌توانند نفت را از ایران بخرند و هم‌چنین دسترسی تهران به وجوه حاصله از فروش نفت در خارج را دشوارتر می‌کند.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ریاست عزت‌الله ضرغامی نیز به اتهام سانسور تحت تحریم قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت دارایی آمریکا مدعی شد، واشنگتن تا زمانی که ایران به نگرانی‌های جامعه جهانی در رابطه با برنامه هسته‌یی‌اش واکنش نشان ندهد، فشار اقتصادی خود بر دولت ایران را افزایش خواهد داد.

مقامات ایرانی همواره با رد این اتهامات اعلام کرده‌اند که برنامه هسته‌یی این کشور صرفا جهت رفع نیاز کشورشان به انرژی است.

هم‌چنین تمامی مواد، تاسیسات و برنامه هسته‌یی ایران تحت نظارت کامل آژانس و بازرسی بازرسان این نهاد بین‌المللی قرار داد.

ایران عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و متعهد به معاهده ان. پی. تی است و بر همین اساس حق داشتن دانش و تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌یی را دنبال می‌کند.

در رابطه با مساله هسته‌یی ایران علاوه بر تحریم‌های بین‌المللی، تحریم‌های یک‌جانبه از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه اشخاص و شرکت‌های حقوقی و حقیقی اعمال شده است.

این تحریم‌ها نه تنها بخش‌های دفاعی، هسته‌یی ایران را نشان گرفته است، بلکه بر بخش‌های انسان‌دوستانه از جمله دارو و غذا تاثیر داشته است.

ایران تحریم‌های بین‌المللی و یک‌جانبه آمریکا و اروپا علیه ایران را غیر قانونی و غیرقابل اجرا اعلام کرده است.


  
  

بازتاب خط تولید پهپاد ایرانی در رسانه‌ها

پنجشنبه 19 بهمن 1391 ساعت 19:52
مرجع : شبکه خبر
پس از آنکه تصاویر هوایی رمز گشایی شده پهپادهای آمریکایی که توسط متخصصان ایرانی به تصرف درآمده بود و در کنار آن نیز خط تولید بومی پهپادهای ایرانی در تلویزیون ایران به تصویر در آمد، رسانه های خارجی یکی پس از دیگری به آن واکنش نشان دادند

افکار - صداوسیمای ایران در روز چهارشنبه (دیروز) تصاویر دریافت شده از پهباد بی سرنشین آمریکایی را که یک سال قبل در نزدیکی مرز افغانستان به تصرف درآورده بود، به همراه خط تولید بومی پهبادهای الگوبرداری شده از مدل های آمریکایی را به معرض دید عموم گذاشت، اما نکته جالب توجه واکنش پایگاهها اطلاع رسانی و رسانه های خارجی در برابر این اطلاعات بود که قطعا تنها بخش ناچیز و غیر حساس از داشته های اطلاعاتی نیروهای ایران است.

از میان خبرگزاری ها و رسانه های مختلف، خبرگزاری آسوشیتدپرس نخستین رسانه ای است که تصاویر منتشر شده را بر روی خط خروجی خود قرار داده و با برجسته سازی این تصاویر آنرا در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

آرکیو 180

آسوشیتدپرس نوشت: تلویزیون دولتی ایران تصاویری رمز گشایی شده از یک پهباد جاسوسی آمریکا که در سال 2011 شکار کرده است را به نمایش در آورده است. این خبرگزاری نمایش تصاویر رمزگشایی شده را در جهت نمایش پیشرفت های تکنولوژیکی و نظامی ایران قلمداد کرده است.

بازتاب خط تولید اسکن ایگل آمریکایی

آسوشیتدپرس در ادامه با اشاره به ماجرای تصرف پهپاد پیشرفته آمریکایی در خاک ایران افزود با وجود تقاضای مقامات آمریکایی مبنی بر بازگداندن پهپاد شکار شده، ایرانیان تنها به مطالعه و تحقیق بر روی فناویهای بکار رفته در این هواپیما پرداختند و پس آن در جند نوبت برای خجالتزده کردن آمریکا، ایران ادعا کرد که تعداد دیگری از هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی را نیز تصاحب کرده است

پهپاد ضبظ شده اسکن ایگل آمریکایی

به گزارش آسوشیتدپرس این تصاویر در حالی منتشر شده که آمریکا تحریم های علیه ایران را برای تحت فشار گذاردن دولت ایران به محدود کردن برنامه های هسته ای اش افزایش بخشیده است.

خط تولید اسکن ایگل

با انتشار این خبر رسانه های دیگری نیز چون گاردین، یاهو و هافینگتون پست نیز در ادامه به انتشار خبر پرداختند

`پایگاه اطلاع رسانی خبری چین، همزمان با بازتاب تصاویر منتشر شده در تلویزیون ایران، به برجسته سازی خط تولید "اسکن ایگل" پرداخته است،
همچنین پایگاه خبری "المنار"، مانند پایگاه اطلاع رسانی چین راه اندازی خط تولید پهپادها را در اولویت برجسته سازی قرار داده و به بازتاب خبر آن پرداخته است.
البته پایگاه اطلاع رسانی بی بی سی انگلیسی با شک به این مساله پرداخته است و اعلام کرده که تلویزیون دولتی ایران تصاویری را نشان داده است که می گوید پهپهادهای آمریکایی است در حالیکه کشورهای دیگری نیز از این پهپادها دارند
پایگاه اطلاع رسانی شین هوا در نیز با استناد به تصاویر شبکه خبری پرس از قول مقامات نظامی ایران اعلام کرد که بیشتر اطلاعات دریافتی از هواپیماهای جاسوسی آمریکایی رمزگشایی شده و محققان نظامی در حال تحقیق بر روی هواپیماهای به تصرف درامده است .

شبکه سی بی سی آمریکا در خبری فوری اعلام کرد: تلاش برای شرمساری آمریکا
این شبکه خبر گفت: در تلاش برای شرمسار کردن واشنگتن، ایران ادعا کرده بود که تعدادی از هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی را شکار کرده است، و امروز با نمایش تصویری آنها و خط تولید آنها این تلاش را کامل کرد. سی بی اس افزود: این تصاویر در حالی منتشر شده است که آمریکا فشارهای تحریم ها بر علیه ایران را افزایش داده است تا حکومت ایران وادار کند فعالیت های هسته ای اش را محدود کند.


  
  

کد خبر: 148388

نظرات : 0 تاریخ انتشار: 1391/11/19 ساعت :11:55 PM

 
طنز/ ما برای اصلاح طلبان تصمیم می گیریم
[-] اندازه متن [+]

اصلاح طلبان برای توضیح بیشتر به ماجرای وقف دانشگاه آزاد، ساکتین فتنه، حقوق مادامالعمر، مخالفت بعضی‌ها با گزارش کمیسیون اصل 90 علیه فتنه و... اشاره می‌کنند که ما هم به همین ها اشاره می‌کنیم البته از یک طرف دیگر.سرپرست محترم وزارت بهداشت 

جام گیشه؛

حتما با خبر شده اید که فتنه گران (اصلاح طلبان سابق- تدارکاتچی های اسبق- تکنوکرات‌های اسبوق) درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری مباحث زیبا، جادار، مطمئن و غالبا متناقضی را بیان فرموده اند.

 

از آنجا که سرگیجه گرفتن این عزیزان بر همگان مشخص شده است در اینجا چند سناریوی احتمالی را به عرض‌شان می رسانیم تا ضمن خارج شدن از این گیجی، موجبات خنده ما را نیز فراهم کنند..

 

سناریوی اول: اصلاح طلبان می آیند

طبق این سناریو، اصلاح طلبان چشم مردم و شورای نگهبان را دور دیده و به صورت منسجم و تشکیلاتی وارد رقابت انتخاباتی شده و نامزدهای‎شان برای نمایندگی ثبت نام می‎کنند. آیت الله جنتی که باور نمی‌کند عده ای تا این حد پررو باشند، چند بار لیست ثبت نام شدگان را نگاه می‎کند و در نهایت ذیل لیست چنین پاراف می‌کند:

 

جهت اطلاع و معرفی به تیمارستانی مجهز همراه با توصیه جهت ارائه تخفیف!

 

سناریوی دوم: اصلاح طلبان بدجور می آیند

در این سناریو، اصلاح طلبان که خودشان می‌دانند چه کرده اند، امیدی به پیروزی در انتخابات و حتی تایید صلاحیت ندارند و تنها برای اینکه نشان بدهند، هستند و هنوز نیمچه نفسی می آید و می رود، در انتخابات حضور پیدا می کنند.

 

آنها چون می دانند که اوضاع‌شان خراب است، بر اساس چه یک وجب، چه ده وجب، کروبی را سر لیست خود کرده و موسوی را نیز به عنوان کاندیدای دیگر خود جهت ریاست کشور معرفی می کنند. البته کروبی در شب قبل از انتخابات بر اساس یک ترس مزمن از سر لیستی انصراف می دهد و اعلام می‌کند که ترجیح می دهد به نفع موسوی کنار برود وگرنه به هاشمی نامه نوشته و همه چیز را خواهد گفت!

 

این سناریو که با برنامه ریزی مرد خاکستری متمایل به قهوه ای اصلاحات عملی شده است، موجب خشم مردم شده و برای همیشه.......

 

سناریوی سوم: اصلاح طلبان تکه تکه می آیند

در این سناریو، برخی از اصلاح طلبان که احساس می‎کنند عجب گیری کرده اند، ترجیح می دهند به صورت مستقل نامزد شوند.

 

آنها برای اینکه شناخته نشوند، تیپ و قیافه خود را عوض کرده اند اما واقعاً نمی دانند چرا هنوز مردم به آنها می گویند اصلاح طلب.

 

گفتنی است این سناریو تنها حالتی است که امکان دارد اشخاصی مثل محجوب و یا کواکبیان رأی بیاورند!

البته آقای کواکبیان اعلام می‌کند که حاضر است در این‎باره حتی با حسین شریعتمداری هم مناظره کند که صدا و سیما ساعاتی پس از این اعلام از مردم در خواست می‎کند که انقدر با 162 تماس نگیرند، سوخت!

   سناریوی چهارم: اصلاح طلبان می‎گویند چرا بیاییم!

در این سناریو اصلاح طلبان ضرورتی برای حضور در انتخابات نمی بینند چراکه اعتقاد دارند وقتی کسان دیگری هستند که می توانند همان کاری را انجام دهند که آنها می خواستند، چرا باید سر به سر شورای نگهبان بگذارند؟!

 

 

سناریوی پنجم: اصلاح طلبان تحریم می‌کنند

طبق این سناریو، اگر اصلاح طلبان همین یک کار را هم نکنند که باید بروند بمیرند! بنابراین اصلاح طلبان از آنجا که هنوز نمی دانند باید به حرف خاتمی گوش دهند یا موسوی خوئینی ها یا... و حتی خود خاتمی هم نمی‎داند باید به حرف خودش گوش دهد یا نه، می روند....... فاتحه!

 


  
  
زمان توزیع میوه شب عید
پنجشنبه 19 بهمن 1391 ساعت 15:44
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
ذخیره سازی سیب و پرتقال شب عید پایان یافت و توزیع آن از 20 اسفند آغاز می شود.
زمان توزیع میوه شب عید

افکار- حسن رادمرد معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:ذخیره سازی سیب و پرتقال شب عید پایان یافته است و میزان ذخیره سازی میوه شب عید 100 هزار تن سیب و پرتقال است.

وی ادامه داد: توزیع این میزان ذخیره سازی از ایام پایانی سال جاری و 20 اسفند ماه آغاز می‌شود.

رادمرد با بیان این‌که بسته بندی میوه‌های سال جاری به شکلی است که تمام اقشار مردم بتوانند از آن استفاده کنند تصریح کرد: سبدهای شامل سیب و پرتقال شب عید شامل یک، دو و سه ردیف است و هر خانواده می‌تواند بسته به نیاز خود یک نوع از این سبدها را خریداری کند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره بسته بندی میوه‌های شب عید ادامه داد: بسته بندی ها به صورت جعبه‌های پلاستیکی است که در آن سیب و پرتقال قرار دارد.
وی ادامه داد: این جعبه‌های پلاستیکی از نظر وزنی این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند تا براساس نیاز خود خریداری کنند.

رادمرد با تاکید بر این‌که امسال از توزیع میوه‌های شب عید در قالب بسته‌بندی‌های پر هزینه مثل بسته بندی‌های کارتنی و مقوایی جلوگیری می‌شود بیان کرد: در راستای کاهش قیمت تمام شده میوه‌های شب عید امسال میوه‌ها فقط در بسته‌بندی‌های پلاستیکی توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره نحوه اختصاص ارز به واردات روغن اظهار کرد: روغن خام همچنان در روند واردات خود از ارز مرجع استفاده می کند.

وی ادامه داد: بحث اختصاص ارز مبادله‌ای برای واردات روغن مطرح نیست.

رادمرد در پایان گفت: ذخیره سازی روغن خام انجام شده و در سطح مطلوبی قرار دارد.


  
  
یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از 15 هزاردلار شروع می‌شود و به 160 هزار دلار نیز می‌رسد.
کد خبر: 301384
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1391 - 01:04
اخیرا گوشی جدیدی وارد بازار شده است که گوشی‌های گران‌قیمت پیش این مدل روسفید هستند. اکثر مردم رنج گوشی‌های گران‌قیمت را در قیمت بیش از یک میلیون تومان یا بیشتر می‌دانند اما صحبت ما بیش از این قیمت‌ها است.

به گزارش قانون یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از 15 هزاردلار شروع می‌شود و به 160 هزار دلار نیز می‌رسد.

این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد علاقه پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.

برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا 10 مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.

ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد. این گوشی‌ها که امکاناتی خاص شامل سخت افزاری و نرم‌افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.

تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین‌ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند 10 میلیون تومانی نیز با استقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌است.

  
  
کد خبر: 301386
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1391 - 01:06
?محمد مرسی? رییس جمهوری مصر در جلسه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی در قاهره از انتخاب ?ایاد مدنی?‌به عنوان دبیرکل جدید این سازمان، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ‌مدنی وزیر پیشین حج، فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان جانشین ?اکمل الدین احسان اوغلو? شد.

دوره دبیر کلی ?اکمل الدین احسان اوغلو? اواخر سال جاری میلادی پایان می پذیرد. وی از سال 2005 دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بوده است.

ایاد مدنی (67 ساله) دهمین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی است.

ایاد مدنی هم اکنون سردبیر روزنامه ?سعودی گزِت? است.

مقر سازمان همکاری اسلامی در عربستان است.

نشست دو روزه سران سازمان همکاری اسلامی عصر امروز در قاهره به کار خود پایان داد.


  
  
کد خبر:  - 301388
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1391 - 01:09
طبق آمار منتشر شده، هزینه ارسال یک پیامک برای شرکت ارائه‌دهنده کمتر از 15‌درصد هزینه‌ای است که مشتری می‌پردازد ...

بهار نوشت: درآوردن گوشی موبایل از جیب یا کیف، تایپ چند کاراکتر روی آن، انتخاب مخاطب و فشردن دکمه ارسال؛ همین. کاری که اغلب افراد هر روزه انجام می‌دهند. کاری که چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد. گاه از ترس پرحرفی به پیامک بسنده می‌کنیم؛ چه پاسخ بگیریم، چه نگیریم. حداقل خیال‌مان راحت می‌شود که حالی را پرسیده‌ایم. نسل قبل معتقد است که تلفن و پیامک به دوری افراد از یکدیگر منجر شده است اما این‌که این اعتقاد چه بهایی در دنیای مدرن دارد را می‌توان از آمار و ارقام استنباط کرد.

ارسال و دریافت پیامک، کاری ساده و پرطرفدار در سراسر دنیاست و بازار خدمات مرتبط به آن بسیار پر‌رقابت است. تعداد پیامک‌های رد‌و‌بدل شده در یک سال 8 / 6 ‌هزار‌میلیارد بوده است. براساس یک گزارش آماری در آمریکا، استفاده از پیامک بیشتر در بین جوانان و نوجوانان رایج است و تقریبا 75‌درصد نوجوانان آمریکایی به طور متوسط در روز 60 پیامک می‌فرستند. با وجود این‌که موازی با پیامک، صدها روش دیگر برای اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط ابداع شده است اما به دلیل محدودیت‌هایی مانند نیاز به سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای ویژه، هنوز هیچ‌یک نتوانسته‌اند رقیبی جدی برای پیامک باشند.

پیامک ارزان و سریع است و دریافت یا عدم دریافتش معلوم است. همیشه در دسترس است و کار با آن نیاز به مهارت‌هایی دارد که اغلب افراد می‌دانند. می‌توان متن آن را نگه داشت و بعدا استفاده کرد. این‌ها و ده‌ها دلیل دیگر، پیامک را در طول 20 سال حیاتش سرپا نگه داشته است.

طبق آمار منتشر شده، هزینه ارسال یک پیامک برای شرکت ارائه‌دهنده کمتر از 15‌درصد هزینه‌ای است که مشتری می‌پردازد. گذشته از سود اقتصادی بازار پیامک که قابل چشم‌پوشی هم نیست، ایجاد پنل‌های کاربری حرفه‌ای و روی آوردن به تبلیغات تصویری و گسترده از طریق پیامک، در محبوب شدن بیش از پیش این ابزار کاربردی، بسیار موثر بوده است. خلاقیت و تنوع در ارسال و دریافت پیامک حوزه‌ای است که هم استقبال خوبی از آن می‌شود و هم جای کار دارد. از دید کسب‌و‌کارها، پیامک آینده‌ای روشن دارد و می‌تواند پل ارتباطی مناسبی با مشتری‌ها باشد و خدماتی کامل‌تر و متنوع‌تر از اکنون ارائه دهد.

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ بسمه تعالی، وب سایت خوبی و اطلاعات جامعی داری خیلی خوشم آمد ، پیش پیش عید باستانی را تبریک می گویم ، دوست عزیر اگر فرصت کردی به وب سایت ( به روز جاجرم) (( جاجرم شهری است در خراسان شمالی )) سری بزن و اطلاعات خود را با اطلاعات و داده های همدیگر زیبا تر کنیم . دوستدار شما حاج قاسم ضمنا شماره تماس من 09194977732 است. در صورت دوست داشتن من را در لینک خود قرار بده-
کد تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به همراه مناسبت

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ